דימיטרי, שאלה לי

g l o r y

New member
הממ, במבט שני, כתוב שזה chicken liver formula

אני תוהה אם הוא לא ירגיש את זה ויעשה לי פנטומימת הקאה שוב.
 

g l o r y

New member
כן, זה אחד המקורות הראשונים שמצאתי והוא מצויין!!

חבל שהיא הפסיקה לעשות רשימות של מרכיבי אוכל רטוב. היו לה רשימות נהדרות גם על אוכל יבש וגם על שימורים במונחים של מה יותר טוב ומה פחות טוב לחולי כליות, אבל היא כתבה שהיא מורידה את השימורים כי זה זוועה לנסות לעקוב אחרי זה.
זה כל כך מתסכל שאתה מסתכל על אריזה של שימורים וכל קשר בין מה שכתוב ומה שאתה צריך לדעת מקרי בהחלט....
 

dimitrygo

Active member
מנהל
זו עבודה סיזיפית ולכן אי אפשר להאשים אותה

 
יש גם TROVET RENAL שימורים

במרקם פטה בשני טעמים - עוף וכבש. החתולה שלי בנוסף לכל הצרות אלרגית לעוף. עד עכשיו אכלה ברצון טרובט בטעם כבש. עכשיו נמאס לה ואני מחפשת תחליף. הצרה שכל השאר, אפילו בטעמים של בקר, דגים וכו' מכילים עוף...(גם האנימונדה).אשמח לרעיונות- שלך ושל דימיטרי. ואגב - איפה את משיגה NF שימורים?
 

g l o r y

New member
ניסיתי גם טרווט בזמנו

לא זוכרת איזה טעם, לא הייתי מודעת לזה שיש שניים. הוא לא התלהב. הוא לא מתלהב מעוף כמעט אף פעם, בטח לא כשאין לו תיאבון. וכבש הוא אף פעם לא אהב, גם לפני.
&nbsp
NF שימורים מצאתי בזמנו (לפני יותר משנה) בגג לחיות רעננה. הם מאוד נחמדים, אפשר לשאול אותם אם יש בטלפון. שם גם קניתי רויאל קאנין יבש רנל סלקט ורנל ספשל, שלא היה במקום אחר. עכשיו כבר אין להם.
&nbsp
יש פאוץ' רטוב של רויאל קאנין בטעם בקר, ובטעם דגים, לא זוכרת אם יש עוף במרכיבים... אבל סיכויים שכן.
&nbsp
אני רציתי לנשות את השיטה של מתכונים ביתיים. בשלב מסויים הבנתי שעם חתול שאוהב בעיקר דגים, שצריך לאכול אוכל כליות, אני לא אגיע רחוק עם אוכל קנוי. אז עוד לא הייתי חשופה לאבקות של "רק הוסף בשר והגש" ומצאתי בעיקר מתכונים שדרשו לקנות וויטמינים, מינרלים, תוספים לבד, ויצירה לבד של קמח עצמות, שדרוש לאיזון האוכל. זה הוכיח את עצמו כגדול עלי בעיקר בגלל בעיות אספקה, ומתוך ייאוש התחלתי לתת לו פשוט עוף/דג בתנור או מבושל במים עם המים (אם מבשלים גם את העצמות ומוציאים אח"כ ואז טוחנים את הבשר לתוך המים זה נהיה ג'לטין בקירור והחתול די אהב את המקפא בשר/דג הזה במשך יותר מחצי שנה.)
&nbsp
בכל מקרה, הווט שלי המליצה לי על האתר
https://secure.balanceit.com/index.php#
שבו אפשר לקבל מתכונים לפי העדפה ומצב רפואי של החתול, להכנת אוכל ביתי. הבעיה היחידה היא שהאבקה שמאזנת את כל המתכונים נורא יקרה, במיוחד משום שיותר מ50% שהוא לא יסכים לאכול אוכל שמעורבב איתה.
דימיטרי הציע לי עכשיו אבקה אחרת, אבל כתוב עליה שהיא בטעם כבד עוף, והוא לא יאכל משהו עם טעם או ריח של כבד בחיים.
&nbsp
כרגע, אני נותנת לו מה שהוא מסכים לאכול ולעזאזל הכל, כי הוא ירד במשקל לרמה שכואב לי ללטף אותו בימים שהוא לא הרגיש טוב (הוא אוכל פנסי פיסט עכשיו). אבל אני עומדת לנסות להזמין גם את האנימונדו.
&nbsp
אולי תוכלי לחפש אוכל רטוב לא רנל ללא עוף שיש בו כמה שפחות מלח... למרות שאני חייבת להגיד שהחיפוש מתסכל. אני לא מצליחה להבין כלום מהקופסאות...
 

g l o r y

New member
הזמנתי מאנימל שופ אחד מכל אחד (חוץ מחזיר) נראה מה יגיע

 

g l o r y

New member
עדכון: התקשרו אלי עכשיו, להלן מה יש במלאי:

עוף, חזיר, ברווז, סלמון, ארנבת (נדמה לי גם בקר? לא זוכרת).
הם הודו שיש בעיה עם מלאי, בעיה תמידית של חוסר אצל היבואן. אבל כרגע יש מהטעמים האלו שזה יותר ממה שיש בדרך כלל. החלטתי לנסות מה שיש. אעדכן. (זה ייקח עד שבוע כי אני גרה ב"איזור משלוחים מיוחד" מסתבר. אני רגילה. השומרון זה בעיה עם משלוחים.)
 
בדקתי באתר שלהם - מכל ה-7 סוגים

יש רק 1(!) שלא מכיל עוף - מה שהם קוראים PURE TURKEY וזה אני מבינה אין בארץ. ממש מתסכל.
בשבילך - יש גם שימורים רםואיים של BRIT - אין לי מושג מה טיבם.אולי שווה לך לבדוק.
 

g l o r y

New member
שימורים של בריט? לא ראיתי... ניסיתי את היבש רפואי שלהם

נרשמה התלהבות ראשונית שדעכה אחרי חודש וחצי בערך. הווט שלי לא התלהבה כי היה לה עוד מטופל שניסו את זה והחתול דעך פתאום די במהירות.
אבל מעולם לא ראיתי שימורים רפואיים ואני לא מוצאת בגוגל...
&nbsp
אגב, אולי שווה לך לדבר עם השירות לקוחות של האתר, אולי הם יוכלו להגיד לך מתי יהיה להם הודו. (אגב, האם היא אלרגית רק לעוף ספציפית? כי לא יודעת כמה הודו דומה לעוף מבחינת אלרגנים)
 
למעלה