חתולה שהשכנים מתנכלים לה

netta38

New member
חתולה שהשכנים מתנכלים לה

לחצר הבניין שמול הבניין שלי הגיעה לפני כשבועיים חתולה מתוקה ועדינה, היא לא חוששת מבני אדם ומתקרבת לכל אחד, לדעתי היא גרה בבית קודם לכן. יש שכנים שלא מעוניינים שהיא תהיה שם, אתמול שניים מהם דיברו על כך שהם רוצים לקחת אותה ולזרוק אותה באזור אחר, אז הבאתי אותה אלי הביתה, היא כרגע אצלי בחדר השינה, אבל יש לי 2 חתולים ואני לא יכולה לאמץ חתול נוסף.

אני מאכילה קבוצת חתולים כמה רחובות משם, התייעצתי עם וטרינר שהמליץ לי להעביר אותה לפינת ההאכלה הזו ולשבת איתה שם כמה שעות עד שתתרגל למקום, אבל קראתי שזה לא כל כך פשוט, זו לא הדרך הנכונה להעביר חתול מאזור לאזור, זה תהליך ארוך שדורש הכנסתה לכלוב מיוחד בחצר וזמן הסתגלות של שבועיים.
האם כדאי לנסות למצוא לה בית מאמץ ? היא חתולה אפורה מהסוג שיותר קשה למצוא לה בית, אבל נורא מתוקה וטובה באופי.
מה אתם מציעים לעשות ?
 

Yukita

Active member
מנהל
בהחלט לנסות למצוא בית מאמץ

אם תמצאי, זו האופציה הכי טובה עבור החתולה.

איקלום בפינת האכלה אפשרי, אבל אם אין כלוב איקלום (שכבר בפני עצמו להשאיר סגור בכלוב במקום ציבורי זה לא טוב), אז זו נטילת סיכון כשיש סיכוי גבוה שהחתולה לא תבין שהיא אמורה להשאר שם: אולי יצליח ואולי לא. דרך ביניים היא לעבוד עם כלוב איקלום אבל לא להשאיר אותו ואותה שם בכלוב אלא לבוא כל יום במשך תקופה ולשבת שם איזו שעה שעתיים כדי לנסות להרגיל למקום. פרויקט קשה.

אפשר גם להדפיס את החוק האוסר על העברת חתולים ממקומם ולתלות על לוח המודעות של הבניין השכן + על נקודות שונות ברחוב, אך גם זה לא בטוח שיעזור.

בשורה תחתונה - הכי טוב בית.
 

netta38

New member
תודה על התגובה, עוד שאלה

האם את מכירה אנשים שמתמחים במציאת בתים לחתולים תמורת תשלום כספי ? לי אין ניסיון בזה. כלומר, פרסום מודעות באמצעי המדיה הרלוונטים, יצירת קשר עם האנשים המתאימים וכו', מצאתי מישהי כזו אבל היא בחופשה ולא זמינה כעת.
 

גורדיאן

New member
חיפוש אנשים כאלה זה מגנט לרמאים,

רק אם תעשי את זה בעצמך תוכלי לוודא שהחתולה באמת מצאה בית חם, לסמוך על אחרים ועוד תמורת תשלום זה חיפוש צרות (לחתולה) והוצאות (לך).
 

netta38

New member
אני יודעת

כוונתי היא למישהו שעובד עם עמותות מוכרות ושניתן ליצור קשר עם אותן עמותות כדי לוודא שהוא אכן עובד איתן ואינו רמאי. במקרה שיימצא מועמד מתאים לאימוץ אני אדבר עם המועמד ואוודא שהכל תקין לפני שהחתולה תימסר.
אני יכולה לפרסם ביד2 ולתלות מודעות אצל וטרינרים אבל אני לא בטוחה שזה מספיק, אם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע.
 

sharonei1

New member
את יכולה לנסות דרך העמותות השונות

יש גם ימיי אימוץ (למשל כל יום שבת בהרצליה) שאת יכולה לבוא עם החתולה בכלוב ולנסות למצוא לה בית אצל האנשים שמגיעים לימיי אימוץ האלה
 
למעלה