אני מיואשת , עזרה במציאת אוכל מתאים

oshrit127

New member
אני מיואשת , עזרה במציאת אוכל מתאים

היי, החתול השמנמן שלי בן 13 , עד כה אכל רויאל קנין , העניינים עם הזכיין גרמו לי להבין שהאוכל לא כזה איכותי כמו שסברתי ..
אני עכשיו מחפשת לו אוכל מתאים , הלכתי לאיבוד בין כל ההמלצות , ועברתי על הטבלאות השונות . בשורה התחתונה , אשמח להמלצות לאוכל שמתאים לחתול שלא עושה פעילות גופנית , עם נטייה להשמנה וכמובן מסורס
תודה לעוזרים
 

sharonei1

New member
לי המליצו בעבר על

אוכל יבש בשם N&D שהוא דיי דיאטטי ובריא
והחתולים שלי אוכלים אותו בנתיים (התחלתי לתת להם רק השבוע)
 

אלישבע777

Well-known member
למה חשוב לך שיעשה דייאטה?

אז הוא שמן, והוא בן 13, גיל קשיש קרוב לסוף חייו, תשמחי שהוא רק שמן. תוחלת החיים הממוצעת של חתול בית הוא בסביבות 17 שנה. תני לו להנות בשנים הבאות ותהני ממנו גם את .
לי היה חתול שמן, שהבטן שלו הגיעה לרצפה. לא אהב לנוע, רק להתחמם בשמש במרפסת או בחורף על מתחת לפוך... כגור היה מאד יפה, אבל כקשיש שמן הוא כבר היה כדורי למדי. מה שקרה בסוף - שבגיל 12 הוא המעי הגס שלו חדל לתפקד ואחרי כל מיני טיפולים, כרתו לו את המעי ואז החלה סאגה איומה של חתול שאיבד את התאבון שלו בצורה קיצונית, והא נמס לי מול העיניים. איני יודעת איך הוא החזיק מעמד ארבע וחצי שנים. היה אוכל בשבוע, מה שאכל קודם ביום ! עד מותו, בגיל 16 וחצי הוא ירד למשקל של גור בן חצי שנה!! הוא היה עור ועצמות ולא הישיר מבט. רק אז הבנתי את כמה טוב שהיה לי חתול שמן!

גם היום , יש לי חתול קשיש והוא קצת שמן. למזלי הוא עדיין פעיל וערני. הווטרינר שנחרד לגבי עליה עצומה במשקל בגיל צעיר, המליץ לתת לו מזון מופחת קלוריות. הוא אוהב את נטורל בלנס מופחת קלוריות והוא נשאר די יציב במשקלו .
 

oshrit127

New member
היי

לא כתבתי שאני רוצה שיעשה דיאטה , ביקשתי הכוונה למזון שמתאים לו , בגילו שישמור על הקיים ולא רוצה שישמין, מה שעלול להזיק לו .רוצה להחליף למשהו מתאים
 

sharonei1

New member
זה לא מזון מיוחד דיאטטי מה שכתבתי

זה מזון רגיל שיותר בריא ופחות שמן
בקשר לחתולים שלי אני מערבב להם את זה עם אוכל אחר שנחשב יותר שמן
 
למעלה