איך לטפל בחתול עם דלקת עיניים שבורח

netta38

New member
איך לטפל בחתול עם דלקת עיניים שבורח

שלום,

יש ברחוב גור בן כחודש וחצי שאני מאכילה, לאחרונה הוא פיתח דלקת בעין, אני רוצה לחטא את עיניו אך הבעיה היא שהוא לא נותן להתקרב אליו, הוא מסתתר בחצר שאין לי גישה אליה, יוצא רק כדי לאכול ומיד לאחר מכן חוזר מתחת לחומת לבנים למחבואו בחצר. איך אפשר לטפל בחתול הזה? לגרום לו להתקרב אלי על מנת שאוכל לטפל בו ? יש למישהו עצה ? אני חוששת שיאבד את עינו בקרוב אם לא אחטא אותה.
 

Yukita

Active member
מנהל
לא ברור לי למה הכוונה ב"לחטא"

רק לנקות או לנקות עם תה במים פושרים זה אמנם לא יזיק אבל לא ירפא דלקת עיניים. יש דלקות שנובעות מסיבות שונות. יש שתי אפשרויות – דלקת (טיפול בסינטומיצין) או הרפס (במקרה זה סינטומיצין לא ירפא את הבעיה, ויכול לגרום נזק בעיקר מהבחינה שדלקות עיניים מחריפות במהירות וטיפול לא נכון גורם לעיכוב משמעותי ולכן גם לפגיעה נוספת בעין). זו הסיבה שחשוב לאבחן את המקור הדלקת לפני הטיפול.
&nbsp
במילים אחרות, הדבר הנכון הוא לא לאבחן לבד אלא לקחת לוטרינר.
&nbsp
באשר לבריחה, הדרך הקלה והישירה היא ללכוד ולקחת הביתה לטיפול, כדי שהגור יהיה במקום בו אפשר לתפוס אותו ולטפל בו. הדרך הקשה והארוכה היא קודם לרכוש את אמונו של הגור ורק אז לטפל, אבל אם דלקת העיניים כבר מתקדמת זה כמובן יכול לפגוע בעין. דרכי אמצע בטוחות לשימוש ברחוב בלי מקום מחסה מוגן מהציבור הרחב הן בעייתיות.
 
אפשר לטפל בדלקת עיניים אצל גורים חששנים

הצלתי הרבה מאוד עיניים דלקתיות של גורים חששנים שלא התקרבו אליי וזה על ידי מתן אנטיביוטיקה ששמתי להם בשימורים.אני מציע שתתייעצי לגביי העניין עם וטרינר, שיגיד לך איזו אנטיביוטיקה באיזה מינון.
 

netta38

New member
לקחת הביתה

לטיפול איני יכולה כי יש לי חתול. אני אתייעץ עם וטרינר לגבי מתן אנטיביוטיקה דרך האוכל, זו נראית לי האפשרות הטובה ביותר בנסיבות הקיימות.

תודה לכם
 
למעלה