רנל סלקט של רויאל קנין - אולי למישהו/חנות נשאר?

רנל סלקט של רויאל קנין - אולי למישהו/חנות נשאר?

מחפשת בנרות את האוכל הספציפי הזה - למי שלא מכיר עשוי בצורת כופתיות עם מילוי רך בפנים (כמו "כריות"). החתולה שלי זקוקה למזון עם אחוז חלבון נמוך והיא אלרגית לעוף ואת הסוג הזה היא טרפה. גם החתולה השניה הבריאה אהבה אותו. רויאל קנין הפסיקו ליבא אותו (כמו הרבה סוגים אחרים). אמזון תיכנס במקרה הטוב החל מינואר והחתולה שלי בקושי אוכלת מזונות אחרים שניסיתי.
אז אם מישהו מכיר חנות שנשאר לה שק אחד או יותר או אם יש דרך ליבא מחו"ל (כל מה שניסיתי לא הצליח) אני אשמח לדעת.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
לא יודע לגבי הטעימות שלו. אבל הוא כן מכיל עוף


האם דיברת ישירות עם היבואן?
 

dimitrygo

Active member
מנהל
יש מזון JOSERA Carismo לחתולים עם בעיות כליות

https://www.josera.com/carismo-p744
זה לא ממש מזון רפואי כנראה אבל הוא קרוב מאוד בתכונות שלו למזונות רפואיים.
המקור העיקרי של ההחלבון בו הוא Greaves ומקורם בד"כ הוא מבקר, חזיר וכו'.
&nbsp
Greaves meal is a valuable by-product produced during melting the raw fats from multispecies. It is a high protein product with low ash and good digestibility. This meal is used in petfood.
 

g l o r y

New member
אם תסתכל על אחוזי חלבון של מזונות רפואיים

תראה שיש בערך אותה כמות חלבון.
אני השתמשתי בכאריזמו בפסח כי הוא לא מכיל חמץ, במקום רנל. החתול מת עליו, לא הראה שום תופעות לוואי בזמן שהוא אכל אותו והיה קשה לחזור לאוכל הרפואי אחרי פסח.
עכשיו הוא אוכל את הבריט רנל החדש אבל לצערי יש בו עוף אז הוא לא מתאים לך. הייתי מתייעצת עם ווטרינר בנוגע לכאריזמו. (ואני אשמח לדעת מה התשובה אם אתה שואל, פשוט כי זה היה לו טעים כל כך.
אני מכירה את הבעיה עם רויאל קאנין. הסלקט נגמר לי מזמן, את הספשל יש לי חצי שק קטן אחרון ואת הרגיל יש לי גם חצי שקית. (אני חיבת להחליף אוכל כל כמה שבועות כי הוא מאבד עניין) פשוט עצוב.
 
למעלה