היי, אשמח לחיזוק ועידוד

rabbitm

New member
היי, אשמח לחיזוק ועידוד

קצת רקע: מזמן לא כתבתי כאן כיון שתכלס החיים היו על מי מנוחות (פחות או יותר) עם ציונה החתולה (כרגע בת 8.5). עברנו דירה לפני שנה והיא החליטה שדי לה להסתובב ברחובות והיא הפכה תושבת בית.
אה מה מה... באמצע דצמבר אושפזתי בבית חולים עם לוקמיה. כיון שאני אם יחדנית הבת שלי עברה לגור אצל אחותי וציונה נשארה בבית (נכנסו לתת לה אוכל ומים ולנקות את הארגז).
אחרי6 שבועות בבידוד שוחררתי הביתה ונאמר לי שיש להוציא את החתולה כי מערכת החיסון שלי מאוד פגיעה. אחרי ימים של בכי וכאב לב, הבנתי שאין מנוס והיא עברה (זמנית!) לפנסיון (יער הפרא בדרום מי שמכיר). משיחה איתם הבנתי שהיא אוכלת (לא הרבה, תחזור חטובה) ושותה, לא ממש נותנת שילטפו אותה (גם בבית היא לא היתה הכי חברותית) וקצת נושפת.
אין לי מושג איך היא תחזור, אני רק מקווה שהיא תזכור אותי. היא תזכור לדעתכם?
למישהו היה מקרה שהחתול.ה היו מחוץ לבית כמה חודשים?
קיצר, כל מילות עידוד יתקבלו בברכה
תודה ורק בריאות!
 

גורדיאן

New member
אין לך מה לדאוג.

היא תזכור אותך, אפילו אם היא לא תגיד את זה, ותזכור את הבית גם אם זה לא יופיע בביוגרפיה שהיא תכתוב, ובכל מקרה מה שחשוב הוא שהיא תהיה בבית ולא בפנסיון, עם מי שאוהבת אותה ודואגת לה וזה העיקר.
 

Yukita

Active member
מנהל
חתולים לא שוכחים

מי שאומרים זאת אינם מכירים חתולים. ציונה בפירוש ובלי שום ספק לא תשכח אותך, ורק מחכה שתבריאי ותחזרי למצב שתוכלו לחלוק שוב את חייכן יחד.
&nbsp
אין לי מידע בפרטי המצב הרפואי, אין ספק שנשמע מאוד חמור, ודאי כשצריך בידוד. לא ידוע לי אם באמת היה צוריך להוציא את החתולה המחוסנת והמטופלת מהבית או שמדובר בעיקר בחשש של רופאים, אבל זה לא משנה. הנקודה היא שיש לכן עתיד ביחד, ועלייך להשקיע את מירב האנרגיות בהחלמה - גם שאר המרכיבים השונים בחיים שלך וגם ציונה מחכים לחזרתך אל קו הבריאות. אם היא אוכלת ושותה ומטפלים בה, בקשי מדי פעם עדכונים והתרכזי בהחלמה : -)
 

dimitrygo

Active member
מנהל
הם לא שוכחים, זה הדבר האחרון שצריך להדאיג אותך. הרבה בריאות!

 

sharonei1

New member
ברור שהיא תזכור אותך

היא כל הזמן חושבת עליך
לחתולים יש רגשות ומחשבות והם נקשרים מאוד לבעלים שלהם
החתולה שלי כל כך מתרגשת שאני בא הביתה
 

rabbitm

New member
תודה לכולם! ריגשתם אותי

אין ספק שאני והבת שלי מחכות כבר לחזרתה הביתה
(הבת שלי היום רצתה לשים לה בלון בחדר שלה)
 

אלישבע777

Well-known member
רק בריאות יקירתי ותדאגי בעיקר לעצמך!

מה שעובר עלייך, זה בהחלט לא מצב קל וצריך להחליט החלטות כואבות לנפש. כפי שאמרו לך כולם - לחתולים אכן יש זכרון טוב ( הם רק עושים את עצמם שהם לא זוכרים...) . היא תזכור לא רק אותך, אלא גם את קולך!!
את הבית היא בוודאי תזכור וזה בעיקר לפי הריחות המוכרים לה של הבית וגם הריח שלה, שנמצא בבית בכל פינה ופינה. כשהיא תגיע חזרה, כשתבריאי במהרה, היא בוודאי תילל מהתרגשות ותברח לפינה חשוכה ותסתתר , ככה הם עושים... אחר כך תרגע ותתחיל לרחרח ולחדש את סימני הריח בכל מקום. תתני לה את הזמן שלה, בלי יותר מדי ליטופים. כשהיא תרצה את קרבתך - היא תבוא אלייך בעצמה וגם אז - במידה. חתולים הם חיות שאוהבות שקט, שלווה, רגיעה ושינה. שינויים קשים להם. כשהיא תהיה מוכנה לליטופים, תפני אליה בקול ובטון שאת תמיד פונה אליה, באותן מילות החיבה שהיא מכירה, השירים שאת שרה לה וכדומה ותאפשרי לה להרגע. זה יהיה יום עמוס בשבילה.
עכשו לא נותר לך , אלא לדאוג לעצמך ולבריאותך גם למענך וגם למען כל מי שאוהב אותך והחתולה בכלל זה!! רפואה שלמה!! החתולה תהיה בסדר, ותחזור לעצמה בפנסיון. תסירי דאגה מליבך. חתולים אינם סובלים כמונו מבדידות, כי הם אינם חיות חברתיות מטבעם. הם פשוט לא אוהבים השינויים. כשהיא תתרגל לפנסיון היא תתחיל לאכול.
רפואה שלמה ומהירה. נשמח לשמוע בשורות טובות ותמונות!
 
למעלה