אז חזרתי מיוון

dimitrygo

Active member
מנהל
אז חזרתי מיוון

פתגם ברוסית אומר שביוון יש הכל. אין לי מושג לגבי "הכל" אבל מה שבטוח לא חסר שם אלה חתולי רחוב. המצב שלהם דומה למה שיש לנו בארץ - הם רבים ולא כולם מסורסים/מעוקרות. לא הייתה לי מטרה לתעד את חייהם, אך מול שלושת החתולים האלה לא יכולתי לעבור בלי לצלם.
אז, לחתול הראשון יש תפקיד חשוב מאוד: הוא מגן על פרתנון. יותר נכון, הוא עוזר לפקידת משרד התרבות היווני לבצע את התפקיד הזה.
החתולה השניה פוגשת איפשהו בחצי הדרך את התיירים העייפים שמטפסים על החורבות הבילתי נגישות של דלפי. פה היא נותנת להם את ההזדמנות לשכוח מהחורבות האלה, ללטף את עצמה ולהרגיע את נשמותיהם.
החתולה השלישית אינה מבצעת שום תפקיד. אני פשוט נתקלתי בה במהלך השיטוטים ברחובות האחוריים של סלוניקי. אבל היא דומה מאוד לחתולה שהיתה לי בעבר הרחוק, וכ"כ רצתה שאלטף אותה, שלא יכולתי לסרב לה.











 

Yukita

Active member
מנהל
כולם יפים אבל

אני עם הפרתנון



איפה שהייתי לא היו חתולים אבל פגשתי גמלים

 

גורדיאן

New member
ורק אני ישבתי בבית בחושך ולבד...


טוב, היו כאן את האישה, 3 חתולים וכמה חברים, אבל זה לא נחשב.
 

cipo 1

New member
אמנם עבר כחודש אבל גם אנחנו + חברים היינו ביוון בכל מקום

חתולים שעל פניו נראו במצב גופני טוב כולל חתולי הרחוב . התברר לי שהתיירים נותנים לחתולים אוכל במסעדות ואיך לא גם אני נהגתי כך למרות המבטים המשתאים של החברים שהיו איתנו שלא הבינו איך אני נותן להם אוכל ממני .
בצילום גורי חתולים עם אמם ב "מטאורה" כלי המים שלהם היה ריק ואני דאגתי למלא אותו מהבקבוק שלנו .
עודד

 

Ka13

New member
הטאבי מהממת, באיזה נוף היא בחרה להיות

הם נראים טוב , החתולים שצילמת , לי תמיד נראה שמצב החתולים כאן הוא מזעזע.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
הזה באקרופוליס כניראה מואכל ע"י השומרת, הם בטוח ידידים

הטאבי נראית טוב, יכול להיות שהשומרות שם מאכילות אותה.
לגבי טריקולורית אין לי מושג אבל באופן כללי ניראה לי שבסולניקי המצב של חתולי רחוב יותר טוב. ראיתי מזון יבש בכמה מקומות והחתולים שפגשתי היו לרוב מסורסים ומעוקרות.
באתונה המצב יותר גרוע. יש הרבה חתולים רעבים.

אגב בסלוניקי ראיתי גם כלבים משוטטים. כלומר תרתי משמע משוטטים לאורך כל מרכז העיר ומדובר בכלבים גדולים בגודל רועה גרמני ויותר. זה היה די מוזר לראות אותם אבל כניראה זה מה שנהוג שם.
 

Ka13

New member
מקווה שמאכילים אותה

התמונות עם הטאבי מעולות ;) דוגמנית נוף
הגיוני מאוד שהמצב רע כמו כאן .. קראתי איפשהוא שגם כאן בכל עיר היו כלבים משוטטים עד שנהיו הסגרים , ( לא שהסגרים זה חיובי )
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אין לי פרטים כמובן אבל ההרגשה שלי לגבי הכלבים היא שהם פשוט

חיים שם ככה. אולי לא הייתי ברור מספיק, מדובר בכלבים בודדים - 2-3, לפחות זה מה שראיתי.
בכלל בסלוניקי כניראה מתייחסים לבעלי חיים בצורה מאוד חיובית. יש שם די הרבה חנויות למזון וציוד לבעלי חיים, אפילו באחת הכיכרות המרכזיות בעיר יש חנות גדולה. וגם כל בתי מלון שבדקתי כשחיפשתי מקום ללון בו מאפשרים הכנסת בעלי חיים.
 
למעלה