הצילו פרעושים

גורדיאן

New member
תכשיר:

כמעט כל תכשיר שבא בריסוס הוא טוב, מפני שהוא משפיע על הפרעושים עוד כשהם בוקעים מהביצים והם קטנים וחסרי הגנה, יש פרונטליין ואני מכיר מנסיון תכשיר בריסוס יעיל בשם ELIMINALL (אלימינאול 2.5 מ"ג/מ"ל). יעיל נגד פרעושים וקרציות.
 

מיKאלה

New member
הצילו פרעושים


אימצנו את החתול שלנו לפני כארבעה חודשים. הוא בן שנתיים וחצי , מעורב. הבית הקודם היה במושב ושם הוא הסתובב גם בחוץ. אצלנו הוא רק בבית.
ניסיתי את הקפסולות של הטיפות שמתי לו פעמיים בהפרש של חודש וזה לא עזר.
לפני כחודש עברתי לקולר (סרסטו של חברת באייר) ועדיין יש פרעושים. אני רואה בכל פעם אחד. לפעמים גם מצליחה לתפוס ולהוריד מהחתול. וגם יש לו בחלק האחורי המון נקודות שחורות שהבנתי שזה ההפרשות של הפרעושים.
מה עושים ?!?!?
 

Yukita

Active member
מנהל
פרעושים לא נוצרים מאוויר

יש מקור ממנו הם מגיעים, סביר מאוד להניח שלא מהחתול עצמו (אם כי כדאי לדאוג לתילוע אם לא עשיתם כן). אפשר גם לסרק עם מסרק כינים, להוציא פיזית מה שאפשר.
&nbsp
רצוי לבצע הדברה (ירוקה) בבית, לכבס הכל. יש לכם כנראה מקור פרעושים בבית, והם קופצים על החתול כי הוא מקור חום ומזון פרוותי וקרוב לקרקע. מוצרי הדברה מחסלים את מה שנמצא באותו רגע, אך לא מונעים קפיצת פרעושים חדשים על החתול (למרות שהם אמורים לנשור ממנו במהירה כי המוצרים דוחים ומרעילים אותם).
 

גורדיאן

New member
עוד משהו (זול וגם בטוח יותר מהדברה ירוקה או לא)

קנו תרסיס לחתולים נגד פרעושים, לא קפסולות, ורססו בכל מקום שאפשר שיש בו פרעושים, כולל פינות, מתחת למיטות וספות ובכלל כל מקום שהחתול מסתובב שם.
התרסיס מיועד מראש לטיפול בחתולים ולכן בטוח יותר מכל ריסוס מכל סוג, וכמובן שאפשר להשתמש בו על החתול עצמו (ונא לא להגזים במינון).
 
אצל הכלבות שלנו עזר כדור

לא יודעת אם לחתולים זה אותו דבר.
לכלבות היו המון פרעושים שמקורם בגור חתולים שהובא בעבר מבחוץ ומילא אותן. כל קולר וכל אנפולה וכל אבקה לא הועילו ממש. רק לחטדש ואז הכל חזר. הוטרינרית הביאה לנו כדור לבליעה ומאז קסם. כבר שנתיים שאין עליהן אפילו פרעושון.
אני לא יודעת אם יש כדור דומה לחתולים.
 
למעלה