שאלה לדימיטרי על ריגל

קיטקט8

New member
שאלה לדימיטרי על ריגל

היי. קניתי 20 קג ריגל לחתולים. אחרי הפסקה של בערך 3 שנים. בעבר החתולים שלי מאד אהבו את הריגל. והחתולים בחוץ -עוד יותר. הפעם החתולים בבית לא נוגעים. כמה פעמים זרקתי את כל הצלחת כשהאוכל התיבש ושמתי חדש והם עדיין לא נוגעים. מדי פעם אני נותנת לחתולים בחוץ וגם הם לא נוגעים. כשקיבלתי את השק ניסיתי לקרוא את המרכיבים, אבל בניגוד לעבר, הפעם זה היה כתוב ככ קטן, שבשום אופן לא הצלחתי לקרוא. צילמתי והתמונה יצאה מטושטשת. רציתי לשאול את דימיטרי אם יכול להיות ששינו את המרכיבים.
תודה
 

Yukita

Active member
מנהל
נדמה לי שאכן שינו

אבל דימה אכן זה שיכול לענות בודאות - יענה אם יוכל לגלוש לכאן מחו"ל, כך שאם אין תשובה פשוט צריך להעלות שוב את השאלה בשבוע הבא.
&nbsp
אמנם עם מזונות שכבר אכךו בטבר זה לא אמור להדרש, אבל בהחלפת מזון ההמלצה היא לא לעבור מיד לחדש, אלא בהדרגה, על פני שבועיים שבהם מתחילים מהרבה ישן ומעט חדש ולאט לאט משנים את היחס בין הישן לחדש. חתולים נוטים להיות שמרנים בענייני טעם ולכן לעתים קרובות הרגלה הדרגתית מצליחה יותר. זה גם עוזר לגוף להתרגל ולהפחית סיכוי לשלשולים וכד'.
&nbsp
&nbsp
 

קיטקט8

New member
תודה תודה. האמת היא שנתתי להם את שניהם בצלחות נפרדות

והם העדיפו את המגהבון-קטפוינט. אני חייבת לציין שגם המגהבון-קטפוינט הוא יחסית חדש והם התלהבו ממנו ישר בהתחלה. האם את מתכוונת שכדאי לערבב להם את שני הסוגים?
אני אנסה. השאלה האם זה כדאי.. כי אם הריגל הוא כרגע באיכות פחות טובה אז אולי חבל על המאמץ...
בכל אופן תודה.
 

Yukita

Active member
מנהל
לא כואב לנסות

לערבב, אבל בהתחלה ממש מעט מהריגל.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
שמעתי כבר אנשים אחרים שמתלוננים על זה. אני לא יודע על שום

שינוי במרכיבים. אם תצליחו לצלם תמונה ברורה אשמח לקבל אותה.
 

קיטקט8

New member
תודה. התווית שעל השק היתה מלכתחילה כתובה בצורה מאוד מטושטשת

צילמתי אותה אבל מחקתי כי אי אפשר היה להבין כלום. ובינתיים זרקתי את השק. השאלה היא איפה אפשר להשיג את רשימת המרכיבים. ולמה הם מסרבים בתוקף לאכול (גם חתולי הרחוב הרעבים.
האמת היא שכשנשאר חצי שק פתאום ראיתי בצלחת הרבה ג'וקים קטנים ותולעים וחשבתי שבגלל הגוקים הם לא אכלו. ולא הבנתי איך לא ראיתי אותם קודם. אבל עכשיו נראה לי שהגוקים הגיעו רק לאחר שהצלחת עמדה כמה זמן בחוץ. כי בתוך המיכל אני לא רואה גוקים.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
באתר החברה שום דבר לא השתנה כך שאי אפשר לדעת בפועל מה קורה

מוזר שחתולים לא רצו לאכול אותו בכלל. אולי הוא באמת היה מקולקל.
 

קיטקט8

New member
ניסיתי.. הבעיה היא שהם טוענים שזה מאוחר מדי

הם אומרים שהם מקבלים בחזרה שק שפחות מרבע ממנו חסר (זו חנות בתל אביב. יש להם פעם בכמה זמן שליח לצפון). מה גם שלקח לי לא מעט זמן עד שהשלמתי עם העובדה שהם כנראה כבר לא יאכלו את הריגל. לכן חסר לפחות חצי שק (90 אחוזים מהחצי החסר פשוט הגיעו לפח). ובנוסף, צריך לפנות אליהם מייד. ואני, כאמור, ניסיתי יותר מחודש לשכנע את הבנדיטים המפונקים פה לחזור לריגל.
חשבתי שהם פשוט צריכים להתרגל. כי כבר יותר משנתיים שהם לא אכלו אותו. אז כל פעם שמתי בצלחת ובסוף השבוע זרקתי.

אגב, ביום שישי בערב הבאתי לחתולת רחוב תערובת של פוינטקט וריגל. היא בררה את הפוינט קט והשאירה את הריגל. והיא היתה נורא נורא רעבה. ממש התחננה לאוכל.

ניסיתי בשישי בערב לערבב להם את הריגל עם טונה במים. ממש פוררתי את הטונה לפירורים כדי שלא יוכלו לברור. ואיכשהו, בסוף נשאר הריגל בלי שום טונה....

היום אנסה אותו דרבר עם טנה בשמן.
 

Yukita

Active member
מנהל
בשלב זה כנראה המזון באמת מקולקל

כנראה לא כדאי יותר לנסות למצוא דרכים לגרום להם לאכול אותו.
 

אנ1נא

New member
לדעתי כדאי שתסבירי להם את העניין

וראוי שהם יחליפו כשיובהר להם שאף חתול לא מוכן לגעת במזון.
אם לא החזר מלא לפי משקל השק המקורי, לפחות החזר חלקי לפי מה שנותר (אם יש דרך לתת החזר כזה). זה נשמע באמת מצב קיצוני וזו בקשה לגיטימית מחנות עם תודעת שירות מינימלית ומעלה
 
למעלה