האם אני האידיוט היחיד?

SicTransit

Active member
האם אני האידיוט היחיד?

קניתי פוינטר לייזר למשחק עם החתולה שלי. למרות שהיא נראית מרוצה בהחלט מהמרדף שלה אחרי הנקודה האדומה, אני מרגיש לא נוח עם זה שאני בעצם "עובד" עליה עם נקודה מוארת שאינה ניתנת לתפיסה. למרות שאני מבין את הטמטום, ההבנה לא ממש עוזרת לי ואני ממשיך להרגיש לא נוח עם המשחק הזה.

מן הסתם אמצא איזה פתרון שיניח אץ דעתי (למשל אני שוקל את האפשרות לתת לה צ'ופר קטן בסיום המשחק) אבל מעניין אותי אם אני היחיד שמרגיש כך.
 
דבר ראשון, מצאה חן בעיני נקודת המבט


אני לא חושבת שהחתולה רואה בנקודה האדומה משהו שהיא עשויה לטרוף, כלומר, מהבחינה הזאת, לא נוצר תסכול. אבל יתכן שהיא מצפה לתפוס משהו פיזי. אני חושבת שגם כשהיא לא תופסת בסוף משהו פיזי, היא נהנית מזה בכל מקרה, לא? ואם כך, כולם מרוויחים, לא?
 

גורדיאן

New member
זה לא שאתה אידיוט,

זה שהמשחק הזה באמת אדיוטי. אף פעם לא חיבבתי את הרעיון לתזז את החתולים.
זרוק אותו לפח.
 

אלישבע777

Well-known member
חתול על פי רוב לא יעשה מה שהוא לא רוצה

חתולים צעירים, דווקא אוהבים להתרוצץ וזה בהחלט בריא וטוב להם. עם הזמן, הם משמינים וגם נעשים עצלנים. חתולים שרגילים לשחק עם עצמם ועם בעליהם, ישמרו על הרצון לשחק. אין כל רע אם החתול מתרוצץ קצת ומתעייף, זה אפילו מפעיל לא רק את גופו, אלא גם את מוחו. הפעלה ומשחק עם החתול, גורם הנאה לחתול. קשה להכריח חתול לשחק, אם הוא לא רוצה בכך. מתן פרס לחתול, אולי עשוי לדרבן לשחק יותר זמן וזה מעולה. רוב החתולים, בעיקר חתולי בית לא צעירים, שלא יוצאים החוצה, לא יתרוצצו יותר מדקה או שתיים רצופות והם מתעייפים מהר.
החתול שלי הנוכחי וגם הקודמים, אהבו את הלייזר בצעירותם. היום החתול שלי בן 9 פחות נלהב מהלייזר והוא אוהב יותר את ההליכון...על פי רוב הוא מעדיף לצפות בסקרנות בנקודת האור האדומה ולא כל כך לרוץ אחריה. הסרטון המצורף הוא מהימים שהחתול היה צעיר ונלהב יותר.

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=Qsw96zIDnWY
 

BloodyRose

New member
ההמלצה היא בסיום המשחק כן לתת לה משהו פיזי לתפוס

לכוון למשל את הלייזר אל צעצוע כלשהו, כדי שהיא כן תוכל "לתפוס" משהו ולא להרגיש תסכול (ומצד שני, יש כאלה שאומרים שגם בטבע הם לא תמיד מצליחים לתפוס את הטרף, ככה שלא צריך לרחם עליהם יותר מדי)
 

Potatoe

New member
בסוף המשחק נותנים חטיף או אוכל

המשחק מדמה ציד אחר טרף, וזה מפעיל גופנית את החתול ככה שהנושא מאוד חשוב.
יש צורך לשחק עם החתול מידי יום רבע שעה לפחות~

בסוף המשחק או כחלק ממנו מומלץ לתת לחתול חטיף או אוכל, וזה כדי לדמה את ההצלחה לתפוס את הטרף בסוף.
 

SicTransit

Active member
תודה לעונים

בשמי, ובמיוחד בשם החתולה שלי שכבר מלקקת את השפתיים.
 
למעלה