ניסון רצח או תאונה מסתורית?

ניסון רצח או תאונה מסתורית?

מעשה שהיה כך היה: הכלב שלנו סובל מרשרוש מזה כמה שנים, ולאחרונה הוחמר מצבו מאוד. כתוצאה מכך הוא מקבל שלושה סוגי כדורים, פעמיים ביום. אחד מהם - קרדיושור - נחשב לטעים (בעיני הכלבים. אנחנו לא טעמנו).
ביום ראשון ערב יום השואה, אחד מהחתולים, קיפצץ לארון בו היו התרופות של הכלב מונחות. אחת מהחתולות הנועזות העיפה את השקית עם הכדורים על הרצפה. מישהו מהחתולים פתח את השקית והוציא את חבילות התרופות, והחל לשחק איתן כדורגל. החתולים לא אהבו את התרופות, ולא ניסו ללעוס אותן, אבל אז הכלב מצא את כדורי הקרדיושור, ובבת אחת אכל 10 כדורים, שזה הכמות השבועית בערך.
אם אתם תוהים מה עבר עלינו מרגע שגילינו אז נספר שהוטרינר עוד מתאושש מהשיחת טלפון, הכלב קיבל מי חמצן תוך כדי מאבק וסירוב לשתות אותם, ובסוף הקיא חלק מהכדורים. נגד החלק השני הוא קיבל פחמן פעיל.
הכלב? מעולם לא נראה בריא ומאושר כמו אחרי נטילת המנת יתר הזו.
והחתולים? אף אחד מהחשודים/ות לא נטל/ה אחריות.
 

גורדיאן

New member
ברור שמדובר בשיפוט משוחד, פרקליטות שנוטה להסדרי טיעון

ומשטרה נגועה בקשרים עם משפחת הפשע האחראית לסחר בסמים, פרוטקשן של זנבות, מעשי שוד מתוחכמים ברמה של מדפי הארון וסחיטת הטבות באמצעות חתולות-מין-ללא-מין.
חובתכם האזרחית היא לפנות לעזרת הציבור כדי לזהות את העבריינים, אנא פרסמו את צילומי הקלסתרונים שלהם (או כל צילום אחר שלהם בתנוחות מתאימות).
אגב, מומלץ לגייס לשם שמירה על חיי הכלב את היחידה-להבטחת-אישים (ראשי תיבות: יל"א, מבטאים את זה כך: יאללה-יאללה).
 

אלישבע777

Well-known member
סחתיין גורדיאן על ההומור והצעות הייעול


 

dimitrygo

Active member
מנהל
ישר להאשים את החתולים. ואולי הכלב לא הרגיש טוב והחתולים

ניסו לעזור לו ולמעשה הצילו אותו?
 
למעלה