חתולה לבד בבית...

נינה519

New member
חתולה לבד בבית...

שאלה לי. בחודשיים וחצי האחרונים לא עבדתי והייתי המון בבית עם החתולה שלי. המהממת. היא בת 4 בערך. עכשיו מצאתי עבודה וסביר שאיעדר כל יום משמונה עד שבע בערך (לעיתים יותר אם אני מוסיפה פעילויות נוספות כמו ספורט). שאלתי היא איך היא תתמודד עם זה? חשוב לומר שלפני כן גם עבדתי שעות ארוכות והיה לה סבבה עם זה. לפני ואחרי שיחקתי ופינקתי אותה המון. נ.ב. אין לי אפשרות לקחת עוד חתול גם בגלל כסף וגם בגלתת מקום בבית. נא עזרתכם.
 

גורדיאן

New member
תתמודד כמו גדולה.


כשאת תעבדי היא תישן, וכשאת תישני היא עלולה להציק קצת...
 

אלישבע777

Well-known member
אל דאגה, חתולים הם חיות סוליטריות!

חתולים נועדו לחיות לבד! זה שהם חיים איתנו, זה מה שיוצא דופן אצלם ( זה תופעה מכוונת של ביות על ידי האדם). החתולים ישנים רוב היום ממילא. הם לא סובלים מזה. מה שכן חסר להם זה אתגרים ואז הם עלולים להתנוון ולסרב לשחק גם כשאנחנו בסביבה.
כשאת מגיעה הביתה רצוי להפעיל אותה , כדי שלא תתנוון וכדי שלא תבלבל לך את המוח. אם היא קצת תשתגע משמחה ותתרוצץ. בכל הבית ותפיל דברים, כשאת מגיעה הביתה - אל תשתפי איתה פעולה! תפנקי ותשחקי, רק כשהיא רגועה לגמרי. כך היא תבין ותלמד שהיא מקבלת את מה שהיא רוצה, רק כשהיא "ילדה טובה". כשהיא "ילדה רעה", היא מקבלת אדישות ( ואפילו נזיפה, אם ממש צריך) .
 

אנ1נא

New member
כדי להפחית שיעמום כשהיא לבד, כדאי לארגן נקודות תצפית

מדפים ליד חלונות, למשל.
כשאת בבית השתדלי לשחק איתה ולהוציא לה אנרגיה.
בהצלחה בעבודה החדשה
 

נינה519

New member
תודה!

תודה על כל העצות!! יש לה באמת נקודות תצפית, לפני ואחרי העבודה אני משחקת איתה כמובן כולל כדי להוציא אנרגיה. אתמול היה היום הראשון ורצתי במדרגות כשחזרתי הביתה...
 

אנ1נא

New member


נוגע ללב שרצת במדרגות אליה... בטח היא מאד שמחה לקבל את פנייך
 
למעלה