אימוץ חתולה

ניצן1220

New member
אימוץ חתולה

היי, אני ושותפה שלי החלטנו לאמץ חתולה שאספנו מהרחוב. היא נראית בריאה בסה"כ אבל אנחנו עדיין נהיה חייבות לקחת אותה לוטרינר. הבעיה היא שאנחנו סטודנטיות תפרניות ווטרינר הוא מאד יקר. איך בכל זאת אפשר לדאוג לה לטיפולים הדרושים בעלות נמוכה יחסית (אנחנו בירושלים אם זה עוזר)? תודה לעוזרים
 

גורדיאן

New member
תשובה:

הטיפולים הדרושים הם תילוע, חיסון ועיקור. החלק היקר יותר הוא העיקור ואתן פטורות ממנו אם לחתולה יש אוזן קצוצה, כלומר שהיא כבר עברה עיקור.
הוצאות נוספות הן חומר נגד פרעושים, אוכל וחול לשירותים.
הדרך היחידה בה אתן יכולות להוזיל עלויות הוא לעשות סקר טלפוני, כלומר להתקשר לכמה ווטרינרים, להסביר את המצב ולבקש הערכת עלויות.

יש עוד כמה נקודות שאתן צריכות לחשוב עליהן:
1. חתולה היא התחייבות לטווח ארוך, אתן בדירה שכורה וכדאי שתחשבו מראש מה אתן רוצות לעשות אם תעברו דירה, כמעט לא אפשרי למצוא מישהו שיאמץ אותה אחריכן והפקרה ברחוב לאחר שהתרגלה לבית הוא מעשה אכזרי.
2. אל תחסכו על אוכל, פירוש הדבר הוא הימור על בריאות החתולה.

כל הכבוד על האימוץ, הצלת חתולה מחיי הרחוב היא מעשה טוב לה וגם לכן, אין כמו התענוג של החזקת חתול בבית ולמרות הקושי הכספי זה שווה את המאמץ.
 

ארמורגם

New member
שכחת מתקן גירוד

לחתולים יש צרכים נוספים מעבר לאוכל ומים, וגירוד משטחים (שיוף ציפורניים) הוא אחד מהם.
ללא מתקן גירוד ייעודי, החתולה תחפש אלטרנטיבות, ואז יכעסו עליה שהיא עושה משהו אסור.
 

גורדיאן

New member


 

Yukita

Active member
מנהל
טיפולים בירושלים

מבחינת אפשרויות בירושלים, חוץ מוטרינר רגיל (שזו האפשרות הטובה ביותר, למצוא מישהו מומלץ ומקצועי שילווה עתכם לאורך זמן), יש גם אפשרות לטיפולים במסגרת עמותה.
&nbsp
במרפאה של עמותת צב"ח בתלפיות (רח' המוסכים) יש אפשרות לטיפולים זולים יותר. מבחינתכן הכי משתלם זה לשאול אם ניתן לקבל "סל אימוץ" שכולל תילוע+כל החיסונים של שנה א'+ עיקור או סירוס + טיפול נגד פרעושים. הסכום שהם גובים נמוך בהרבה ממה שתידרשו לשלם אצל וטרינר פרטי.
&nbsp
מה עם איזו תמונה של העלמה השעירה שלכן?
 

גורדיאן

New member
לדעתי "סל אימוץ" זאת הטבה שבאה לעזור לעמותה

כחלק מהמאמץ למצוא פיתרון לחתולים שכבר יש שם, כלומר לא למקרה הזה.
אבל שווה לנסות...
 

Yukita

Active member
מנהל
לא בדיוק

החבילה של "סל אימוץ" מוצעת גם למקרים שאינם אימוץ מהעמותה, כחלק מהמאמץ להביא לכך שיותר בע"ח יחוסנו ויטופלו, וגם כדי להרחיב את מעגל העיקור והסירוס. לעמותה עצמה הסלים ככל הנראה לא באמת מביאים רווחים מי יודע מה, הם הרי במחירים נמוכים כדי שיהיו אטרקטיביים.
&nbsp
אישית, הסל היה זמין לי עבור חתולים שהבאתי ללא קשר לעמותה. כמובן שצריך לשאול ולברר.
 
למעלה