אבד חתול בירושלים

kerenein

New member
אבד חתול בירושלים

שלום,
החתול שלי שתמיד יוצא החוצה וחוזר כעבור יום יומיים לא חזר כבר חודש. אולי מישהו מכם ראה אותו?
חתול שחור עם שיער ארוך. בחזה היה כתם לבן, ובצידי החזה פרווה אפורה. כתם לבן על אחת מכפות הרגליים האחוריות, כמו "שתי אצבעות" לבנות. שיער לבן יוצא מהאזניים.
הבית שלנו בירושלים, קרית יובל, שמריהו לוין. הוא נהג גם להגיע לבית הקודם שלנו בעיר גנים, ליד פארק "בוסתניה".
בנוסף, אולי יש למישהו רעיון איך אני משיגה מעובדי התברואה בעירייה רשימה של חתולים שפונו מהרחוב במהלך השבועיים האחרונים של ספטמבר? אני מניחה שאפשר להפיק כזה דו"ח, כי כשמישהו מתקשר לעירייה לדווח על חתול שצריך לפנות רושמים את זה איפשהו. אבל לא הצלחתי בינתיים לקבל את המידע הזה.
תודה.





 

Yukita

Active member
מנהל
אני מגיעה בימים אלו לעיר גנים/בוסתניה

אם תרצו, כתבו במסר איפה בדיוק החתול שלכם נהג להסתובב ואנסה לפקוח עין. אני מגיעה לשם במסגרת טיפול בחתול, וראיתי לא מעט שחורים אם כי רובם קצרי פרווה.

באשר לבדיקה מול העירייה הכתובת הנכונה היא השירות הוטרינרי. נסו לדבר איתם וגם בידקו אצלם אם לא אספו באזורים שלכם (מגורים נוכחיים וקודמים) חתול פצוע.

שימו מודעות עם תמונה ברורה של החתול בשני האזורים.

והמשיכו לחפש, בעיקר בלילה כי אז הכל שקט יותר בשעות הקטנות (חצות ומעבר) ואולי תשמעו משהו בתגובה לקריאתכם. יתכן שנכנס לאיזה מקלט או מחסן, נתקע על איזה עץ - לא חסרות אפשרויות.
 

kerenein

New member
תגובה

תודה, הייתי במכלאה של השירות הוטרינרי, והם אמרו שהם לא קשורים למחלקת התברואה שמפנה חתולים.
שכחתי לכתוב את השם של החתול - פט"ל, התנועות הן לא כמו בפרי פטל אלא כמו במילה פחם, Peta"l. אם מישהו רואה באזור קרית יובל, עיר גנים, מי יודע אולי אפילו עין כרם ובית וגן, חתול שחור שעיר, אשמח אם תנסו לקרוא לו בשם הזה ולראות אם הוא מגיב. פט"ל היה חתול חברותי.

שלחתי לך הודעה פרטית עם עוד פרטים.
הנה תמונה נוספת שלו שלא הצלחתי למצוא אתמול. היא מלפני שנה, ורואים בה את הכתם ברגל האחורית.
תודה לכל מי שמנסה לעזור.

 
למעלה