נסיעה לחו"ל והחתול

Sodawrap

New member
נסיעה לחו"ל והחתול

היי כולם,
יש לי חתול בן כמעט 3, אני ואשתי טסים לשבועיים וחצי. ניסינו לקחת את החתול לבית הורי אבל לא נראה שהוא מסתכל ואני חושב שהוא פיתח חום (אוזניים ואף מאוד חמים). האם כדאי להחזירו הבייתה ולהזמין קט-סיטר? אמנם לא יהיה מי שישן איתו אבל לפחות הוא יהיה בסביבה הטבעית.

ממש תודה על העזרה!
 

Yukita

Active member
מנהל
להרבה מאוד חתולים אכן עדיף להשאר בבית

לחתול בוגר על פי רוב לוקח לא מעט זמן להסתגל לסביבה אחרת, ולכן ביקור פעם ביום בסביבתו המוכרת לרוב עדיף ממעבר למקום אחר עם נוכחות רבה יותר.
&nbsp
מה שכן, בידקו עם הוטרינר שלכם את נושא החום (או מה שזה לא יהיה) ודאגו לטיפול לפני הנסיעה. חתול חולה לא צריך להשאיר לבד באותה מידה כמו חתול בריא, אז אולי יהיה צורך ביותר ביקורים כדי לוודא שאין בעיות. אם יש בעיה של ממש מהסוג שכל שינוי לרעה יכול לסכן חיים (לדוגמא בעיות רציניות בדרכי השתן) לא כדאל להשאיר לבד בכלל...
 

Yukita

Active member
מנהל
הוא אוהב אתכם

הוא לא ממש צריך מישהו אחר שיישן איתו, אלא בנסיבות מיוחדות. אם הוא בריא ונמצא בתחום הנורמטיבי מכל הבחינות, הוא כנראה ירגיש טוב יותר בבית.
 

Sodawrap

New member
מצטער על זה שאני מוודא..

אז להשאיר אותו בבית עם מישהו שיבוא כל יום זההפתרון האופטימלי?
אני גם אזמין וטרינר לבדיקה אחרי שנשוב הבייתה.
בלי קשר, ממש תודה לך!
 

Yukita

Active member
מנהל
למה להצטער???

זו שאלה טובה.
&nbsp
לא כולם בדיוק אותו דבר, ויש כאלה שפחות מתאים להם, אך ניתן לומר שהרוב המוחץ של החתולים הבוגרים מעדיפים להשאר בבית עם ביקור פעם ביום, מאשר לעבור לסביבה אחרת.
 

Sodawrap

New member
ממש ממש מממש תודה!!!

אני אחזיר אותו הבייתה, כבר הקמתי קבוצת וואטסאפ לסיטרים שלו.
 

Yukita

Active member
מנהל
רגע, כבר נסעתם?

זה קצת מסובך יותר.
&nbsp
אבל אם לדעתכם החתול באמת עד כדי כך לחוץ, ניתן להחזיר הביתה. צריך לפקח היטב לראות שלא חולה.


אם עוד לא נסעתם - הכי טוב. החזירו הביתה וצפו בו בעצמכם להבין מה מצבו
 

אלישבע777

Well-known member
להשאיר את החתול בבית או בפנסיון- ליוצאים לחו"ל

א. אם יש מישהו שיכול לדאוג לחתול היטב כשהוא נשאר בבית ואתם יכולים לשלם לו בעיין יפה- זה באמת הכי טוב. להשאיר הוראות מה עושים אם החתול יחלה או יברח. בסוף הטיול לא לשכוח לתת מתנה או בונוס כספי, אם הכל בסדר.
ב. אם אין אדם כזה שאפשר לסמוך עליו, או אם החתול הוא ברחן מקצועי, זקן מאוד או חולה ואם אתם אנשים דאגנים במיוחד ( כמוני) - עדיף להכניס את החתול לפנסיון. נכון שפנסיון זה לא מקום שחתולים אוהבים, אבל לנו - זה המקום הכי טוב בשביל ידידנו היקר. הפנסיון מוריד דאגה מליבנו. יש אפשרות לקחת אותו לוטרינר, החתול לא יברח, החתול יסתדר היטב ותאמינו לי , לא יקרה לו כלום.

כשהיה לי קט סיטר - בן השכנים החמוד, שילמתי לו בעיין יפה, כמו שמשלמים בפנסיון. הוא ניקה את הקופסא ואת הקיא על הרצפה ( מה לעשות גם זה קורה) ונתן אוכל והשגיח שהחתול לא יברח. בנוסף הוא גם שיחק איתו וליטף אותו.
כשהחתול היה זקן והיה זקוק לתרופות, מסרתי אותו לפנסיון לתקופת הטיול בחו"ל. הנער לא היה מסוגל לתת לחתול את הכדורים שהוא צריך ובפנסיון כן. מאז הנער כבר עזב את הבית ואין לי אחד מסור כמוהו. יש לי חברות שמוכנות להאכיל בחינם, אבל אני מעדיפה למסור לפנסיון. החתול שלי אלוף בריחות וכמה פעמים חמק מתחת אפי בלי שארגיש לרגע!! לפני כמה ימים, מצאתי אותו בחדר המדרגות, בלי שראיתי איך הוא חמק ברגע שפתחתי את הדלת ויצאתי !! רק מזל שלא יצא מחדר המדרגות החוצה.
כשהחתול בפנסיון אני רגועה ויכולה לטוס בשקט בלי חשש. יש לי שקט נפשי כל הזמן, החתול יסתדר היטב בכל פנסיון סביר, ויחזור אלי בשלום בתנאי שאני גם...
 
למעלה