החתולה פלטה / הקיאה

ספרנו1

New member
החתולה פלטה / הקיאה

שמעתי קולות מוזרים (כמו כיכוח קולני) ואז כשהגעתי לחדר בו הייתה, ראיתי שהיא רוכנת מעל מזון שפלטה. ואז הגיע סיבוב שני, ובו היא פלטה כמות נוספת של מזון (יש לציין שהיא רחרחה את ה"תוצר"..)

היא בת שנה וקצת. אתמול שמתי לה אמפולה של אדוונטג', אני תוהה אם זה קשור, אם כי בעלון של המוצר לא מתייחסים לתופעת לוואי כזו.

למישהו יש רעיון מה יכול להיות?
בינתיים שטפתי את קערת האוכל ושמתי לה מזון מאריזה אחרת.
 

Yukita

Active member
מנהל
היה משהו בנוסף למזון?

היא לא לעסה איזה צמח במקרה, משהו שיכול לעודד הקאה?
&nbsp
אם פלטה מיידית מזון רטוב, אולי זה המזון - רטוב בא באריזות קטנות. יבש בא בשקים אז אלא אם כן השק חדש לא נראה שזה ישירות בגלל האוכל עצמו.
&nbsp
אם ממשיכה להקיא, הרימו מיד טלפון לוטרינר ובידקו איתו אם צריך להתייחס לזה כאל מקרה חירום. הרעלות יכולות להתחיל בהקאות, אך לא כל הקאה (או שתיים) זו הרעלה. אם ההקאות נעצרות כאן, אולי זה סתם היה אכילה מהירה או משהו בסגנון.
 

ספרנו1

New member
לא נראה לי שיש משהו שהייתה יכולה ללעוס

מדובר במזון יבש, והשק לא חדש, אז אם זה פתאום הגיע זה כנראה באמת לא בגלל האוכל עצמו.
&nbsp
התקשרתי לצבע"ח ושם אמרו שזה שהיא פעילה כרגיל זה סימן טוב, ושאמשיך לעקוב.
&nbsp
מאז שלשום בערב (אז כתבתי את ההודעה) היא פלטה מזון פעם אחת נוספת (כשחזרתי אתמול בצהריים ראיתי את הפליטה). ומאז היא לא פלטה, כבר כמעט 24 שעות. והיא פעילה ואוכלת, ויש לה צואה תקינה. נראה שהדברים חזרו לשגרה. היא גם צמצמה פערים בכל הקשור לכמות המזון שלא אכלה ביומיים האחרונים
 

ספרנו1

New member
עידכון (סופי)

כנראה שהבעיה כן הייתה באריזת האוכל הישנה (התאריך עליה טוב, אבל התכולה היא מחבילה ישנה שזרקתי ולא אוכל לבדוק מה היה התאריך עליה), כי חזרה לפלוט פעם נוספת לאחר שחזרתי לאריזה הישנה. כעת אני כבר כ-3 ימים עם המזון החדש והטרי והחתולה חזרה לעצמה.
&nbsp
תודה על הליווי והאיחול
 
למעלה