דחוף בירושלים טלביה רחביה גור מיילל ללא הפסקה

Amy12

New member
דחוף בירושלים טלביה רחביה גור מיילל ללא הפסקה

הייתי בביקור בירושלים וכבר יומיים שלמים גור מיילל ללא הפסקה, בוקר ולילה. חשבתי שהוא הפסיק אבל הוא מיילל ומיילל, נשמע קטן ויונק. אתמול לא ראיתי אותו והלילה הוא ממשיך ליילל ללא הפסקה, אף אחד לא עשה כלום למרות שבטח שמעו אותו. אעזוב הבוקר מוקדם ולכן זה ממש ממש חשוב - האם מישהו מירושלים ויכול לבדוק אם אפשר לעזור לו? הוא זקוק לעזרה בדחיפות רבה מאוד, ייתכן שלא אכל כבר יומיים והוא מאבד כוחות.
האם לכתוב את המיקום כאן?
 

Yukita

Active member
מנהל
הסיכוי הטוב ביותר של הגור

הוא את. אם את מוכנה לבדוק, לתת לו אוכל ולקחת אותו לאומנה, במידה ואינל יכולה או רוצה לאמץ - לפרסם ולחפש לו בית, זה הסיכוי עבורו. לרבים מאיתנו יש כבר בית מלא - אצלי למשל יש כרגע 7 חיות בבית.
 

Amy12

New member
מישהו/י מירושלים?

שיכול ללכת לבדוק אם הגור עדיין חי ואפשר לעזור לו?
 

Yukita

Active member
מנהל
אם את שם, לכי ובדקי כצעד חירום

אחרי זה מחפשים פתרונות. את שם, את יודעת איפה הוא, לכי, בדקי, תני טיפול אם צריך - ואז נרוויח קצת זמן למצוא פתרונות (אם יש).
 

Amy12

New member
איני שם :(

לכן כתבתי הבוקר מוקדם לפני שיצאתי ושאלתי אם יש מישהו/י מירושלים שיכול לסייע לגור שלא הפסיק לבכות כל הלילה. לא ידעתי אם אפשר לתת כתובת מדויקת במקום שבו שהיתי ושמעתי את הגור. אם כן, אכתוב אותה.
 

Yukita

Active member
מנהל
את יכולה לנסות לכתוב פה כתובת

אבל הסיכויים שמישהו יוכל פשוט לרוץ לחפש הם לא גבוהים במיוחד. למרבה הצער, עם כל הכוונות הטובות, הדרך היחידה לוודא שמשהו נעשה היא לעשות...
 

Amy12

New member
המיקום

הגור ילל ללא הפסקה ברחוב וושינגטון, בין וושינגטון 21 ל-25, בגינה מאחור.
לא הצלחתי לראות אותו ממש, אבל היללות שלו הגיעו מהאיזור ההוא.
 
למעלה