עצוב לי

ארמורגם

New member
עצוב לי

עדכון לא משמח לגבי הגור. הוא כבר הפך לבלתי נסבל בבית ופיתח אופי פראי, ומכיוון שלא היה לי למי למסור אותו, החלטתי לנסות לאקלם אותו בחצר, בה מתגוררים מספר חתולים ואני ולפחות עוד שכנה מאכילים אותם.

מאז שהוא למטה החיים בבית חזרו להיות תקינים. החתולה שלי כבר לא חיה בפחדים, ואולי אפילו תעלה בחזרה במשקל. אני כבר לא סובל מנשיכות ולא צריך למגן כל חפץ בבית מחבלה.

ביום הראשון הורדתי אותו למספר שעות. הוא התמקם בשיח גדול, ויצא רק כשבאתי לאסוף אותו. ביום השני הוא כבר נפגש עם מספר חתולים, והסתדר איתם יפה. בלילה הוא כבר טייל בחניה, ואפילו קפץ על מכונית. נראה שהוא שמח להיות בחוץ. ביום השלישי להתאקלמות כבר לא החזרתי אותו הביתה, ובבוקר למחרת הוא עדיין היה באיזור השיח.

אולם מאז אני לא מוצא אותו. חיפשתי בכל השיחים, שאלתי שכנים, אפילו הסתכלתי במצלמות האבטחה של הבניין, אבל לא ראיתי אותו או מישהו שלקח אותו (המצלמות לא מכסות את כל השטח).

אני לא מאמין שהוא "יצא לטייל" מיוזמתו. הוא הרגיש בטוח בשיח, היה לו שם אוכל ומים, והוא עדיין לא בגיל של טיול אחרי צבא. החשש שלי הוא שמישהו לקח אותו. במקרה כזה ייתכן שהוא יזכה לבית וזה דווקא טוב, אבל הסיכוי לכך נמוך לדעתי. יותר סביר שילדים לקחו אותו והשתעשעו איתו קצת. אני ממש מודאג ואוכל את עצמי שהורדתי אותו למטה.

 

dimitrygo

Active member
מנהל
תמשיך לחפש אותו, אולי חתולים בוגרים הבריחו אותו

 
למעלה