יש פה כמה הברקות!

Yukita

Active member
מנהל
יש פה כמה הברקות!

10 פרסומות החתולים הטובות ביותר
מה הכי אהבתם?

https://m.youtube.com/watch?v=8XWZZsGhz4Q
 

ארמורגם

New member
יש לי כל כך מה להגיד על כל פרסומת


1. לא אהבתי כי היא מעודדת תזונה לא בריאה, גם לחתול וגם לאדם. הם מציגים חתול וברקע משמיעים נהימה של כלב כאילו החתול משמיע אותה, ומיד מפסידים את כל בעלי החתולים על סעיף אמינות. ואז מתחילה אנימציית מחשב שאמורה להצחיק, אבל בפועל החתולים נראים כמו פוחלצים מתים שמוזזים באופן מלאכותי.

2. פחות התחברתי לסיפור (רעיית חתולים) בגלל אלמנטים של ניצול בעלי חיים לצרכי האדם, אבל אהבתי את הניואנסים: שריטות חתולים, יד שבורה, ליפוף כדור צמר, ניקוי שיער מהבגדים עם רולר דביק, התעטשויות. בסופו של דבר, לא הבנתי בכלל מה הם מפרסמים.

3. אהבתי מאוד! אמין מבחינת התנהגות חתולים, מצחיק, לא מזיק, מעביר את המסר בצורה חלקה.


4. חמוד, משקף התנהגות של הרבה בעלי חתולים. רק חבל שמעודד צריכת מזון לא הכי בריא.

5. מאוווד אהבתי! על ההתחלה יש צילומים בהילוך איטי של נחיתות חתולים, מאוד אינפורמטיבי ומדויק. כבר מקבלים ערך מצפיה בפרסומת הזאת. ואז הם מתחילים להתרבות, ואני מתחיל לתהות איך הם לא איבדו חלק מהם ברחבי החנות... פחות אהבתי שהחתולים לא מסורסים. השתעשעתי לראות את האיברים החמים כשחתול (ספויילר: זכר) צולם במצלמת אינפרא-אדום. התנהגות חתולים אמינה, נעימת רקע נעימה, קניתי.

6. מתחיל טוב, חתול עם התנהגות חתולית אדישה טיפוסית מקריין את עצמו, ואז משום מקום הוא מחליט להיות יותר... כלב? אין ספק שהחתול השחקן מוכשר מאוד. מעבר לזה לא הבנתי מה מפרסמים.

7. שימוש במיניות נשית לפרסום מזון לחתולים? באמת?

8. חמוד לאוהבי ילדים. החתול ממוחשב לחלוטין ולא משחק תפקיד משמעותי בפרסומת. אין לי מושג מה מפרסמים בה.

9. אדיר! פשוט אדיר. למרות שראיתי אותה ממש מזמן, זה הצחיק אותי מחדש. התנהגות חתולית טיפוסית ואמינה. מצדיק את כל המיקס לדעתי. קיבל מקום ראשון אצלי!

10. סתמי. החתול משמש כרהיט.
 
למעלה