CatVidFest Marathon - סרטוני חתולים ישמחו לבב אנוש

edersarit

New member
CatVidFest Marathon - סרטוני חתולים ישמחו לבב אנוש

בואו לשכוח את הצרות ולצלול יחד איתנו אל תוך עולמם המופלא של אדוני-הרשת. הקרנת פסטיבל סרטוני חתולים בפעם ה א ח ר ו נ ה בבר-קיימא!

דרמה, מתח, קומדיה, דוקו, מיוזיקל, אנימציה, הרפתקאות... חמש שעות של אסקפיזם* מזוקק.

הפעם נקרין ברצף את פסטיבל סרטוני החתולים הטובים ביותר באינטרנט לארבעת השנים האחרונות, מאז הושק פסטיבל סרטוני החתולים, בהפקת מרכז ווקר לאמנות במיניאפוליס, מיניסוטה.

הסרטונים נבחרו בקפידה ע"י צוות שופטים מסור והוקרנו בפני קהל נלהב של יותר מ-10,000 משוגעים לדבר על מסך ענק באויר הפתוח, קיץ אחרי קיץ. בשבת הקרובה 30.4.16, נצפה בהם שוב על המסך הצנוע של מקום לשבט, הגלרייה של הבר-קיימא ונתמוגג בצוותא :)

ניתן להעלות אוכל ושתייה מהמסעדה לגלרייה.
ההקרנה תתקיים במעמד חתול הבר, קשיו**.

CATVIDFEST 2012 בשעה 18:00
CATVIDFEST 2013 בשעה 19:30
CATVIDFEST 2014 בשעה 20:45
CATVIDFEST 2015 בשעה 22:00

לאתר הרשמי של הפסטיבל:
http://www.walkerart.org/internet-cat-video-festival

*ברחנות.

**אם יבוא לו.

~~הכניסה חופשית אך נשמח לתרומות בתיבת הקסמים עבור מקום לשבט~~

>>>>אלה הימים האחרונים של הבר קיימא.
בינתיים אנחנו עוד פה ואתם מוזמנים ומוזמנות לבוא, לשתות לאכול ולהנות!

יום שבת 30.4.16 החל מהשעה 18:00, הבר-קיימא, המשביר 22 ת"א.
לדף הארוע בפייסבוק:
https://www.facebook.com/events/164929263904183/

 

edersarit

New member
סוגרים :(

חברים, חברות, לקוחות, עובדים ועובדות לשעבר, וכל מי שקורא/ת את זה-
לפני 4 שנים החלטנו להקים עסק שישנה את העולם. התאגדנו ביחד, מאות נשים ואנשים, ובנינו - פיזית ורעיונית - מקום שהוא קואופרטיב, טבעוני, אקולוגי, מקום שמארח הרצאות וירידים לקהילה, מקום שיותר מכל דבר אחר - הוא בית.
במשך השנים הקהילה שלנו גדלה, פעילות האגודה התרחבה לקייטרינג טבעוני, לחנות שתומכת ביצרנים קטנים, לגג ירוק ונפלא שהוא מרכז לחקלאות עירונית, ולהוסטל מקסים שמארח תיירים ומתנדבים מכל העולם.
אנחנו נמצאים היום במצב שאנחנו כבר לא יכולים לעמוד בעול הכלכלי של החזקת הבר-קיימא. ולכן, לאחר הרבה דיונים, התחבטויות וניסיונות לשנות החלטנו שבקרוב נתחיל בתהליך שבסופו נסגור את שערינו.
אז אנחנו רוצים להגיד תודה.
עמידה מול המערכת כעסק מצליח היא דבר כמעט בלתי אפשרי בתל אביב. במיוחד עסק כמו שלנו שהוא יצור כלאיים של כל כך הרבה יוזמות ופרוייקטים. ואנחנו רוצים להגיד לכם שלא היינו מחזיקים כל כך הרבה זמן בלעדיכם.
לכל מי שקורא/ת את זה, בין אם אתם חברי אגודה, עובדות לשעבר, ספקים, יועצים מקצועיים, לקוחות קבועים, נכנסתם לבר קיימא פעם אחת בחייכם, באתן להופיע אצלנו, להרצות, לשמוע הרצאות, להשתתף בקורסים, לעבוד על הגג, להתארח או להתנדב בהוסטל, לקנות שוקולד טבעוני או אוכל לכלבה, שיתפתם פוסט שלנו בפייסבוק, דיברתן עלינו עם חברים או חשבתם על הבר קיימא - אתם יצרתם אותנו. ואנחנו רוצים להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם.
אנחנו רוצים להגיד תודה לחברים ולחברות שנתנו הלוואות מעבר לתשלום דמי המניה מניות שלהם, ולכל הגופים והאנשים שתמכו בנו שתמכו בנו במענקים, הלוואות וייעוץ.
המקום הפיזי שנקרא "הבר-קיימא" אמנם מגיע לסופו, אבל הרעיונות בשמם הוא קם עודם חיים וקיימים. התנועה הקואופרטיבית המתחדשת בישראל עולה כפורחת ועוד ועוד קואופרטיבים קמים במגוון תחומים עסקיים ובכל רחבי הארץ. כמות המסעדות הטבעוניות שנפתחו בשנים האחרונות מראה כמה מדהים השינוי הטבעוני שקורה פה וחייהם של אלפי בעלי חיים ניצלו בזכותם. עסקים נוספים בעיר מתחילים להאמין וליישם את הקונספט של גגות ירוקים, רעיון הקיימות בעסקים הולך ותופס תאוצה ואפילו עיריית תל אביב-יפו משיקה את "תו ירוק" לעסקים שמובילים ערכי קיימות בפעילותם.
מאבקים חברתיים וסביבתיים ויוזמות חברתיות וסביבתיות שהתגבשו וקיבלו כנפיים דרך הבר קיימא חיים וקיימים היום בפני עצמם.
ואנחנו גאים להגיד תודה על כך שגם לנו היה מקום חשוב ביצירת כל השינויים האלה.
עשינו טעויות. הרבה מהן. אבל אפשר ללמוד המון מהטעויות שלנו. לייצר מודל טוב יותר של היצירה שלנו. אנחנו מזמינים את כל מי שקורא/ת את הפוסט הזה לנסות ולהגשים את החלומות שלכם, וליצור את הפלטפורמות הבאות שיהפכו את העולם הזה לטוב יותר.
יש לנו הרבה עבודה לעשות לקראת הסגירה, והרבה כסף לגייס כדי להפחית את החובות שצברנו. אבל בינתיים אנחנו ממשיכים לפעול (כמעט) כרגיל. המסעדה פתוחה, המטבח פועל, הופעות ואירועים שנקבעו במקום לשבט יתקיימו כמתוכנן. אנחנו מזמינים את כולכם לבוא אלינו כמה שיותר עד הסגירה - ליהנות מהאוכל, מהמוזיקה, מהאווירה, מההרצאות ומכל מה שיש לנו להציע. וכמובן ממסיבת הסגירה שעליה נודיע בהמשך.
אז לא שינינו את כל העולם, אבל אנחנו מרגישים שבהחלט תרמנו את חלקנו לשינוי.
והיה לנו מדהים להיות חתיכה בפאזל :)
אוהבים ואוהבות אתכםן.
ומודים לכםן על כל יום שהייתםן איתנו.
צוות (משפחת) הבר-קיימא

 

ארמורגם

New member
מצטער לשמוע


אהבתי את הקונספט שלכם, הייתי אצלכם במסעדה ובהרצאות, ואפילו חגגתי אצלכם את יום הולדתי כדי להביע את תמיכתי בכם.
חבל שלא שרדתם...
אבל רק לידיעתכם, יש חיים מחוץ לתל אביב. וכן, גם טבעונים. אפילו כאלה שיעדיפו לא לנסוע ולהיכנס לתל אביב כדי לאכול...
 
למעלה