המלצה לאוכל לחתולי רחוב?

tenen

New member
המלצה לאוכל לחתולי רחוב?

אז כך, איכשהו 2 או 3 חתולים אמיצים החליטו שהם צמאים לקחו סיכון וגילו שהכלב שלי לא רודף שהם נכנסים לחצר לשתות ומאז הם חולקים איתו את קערת המים.
(מאז שגיליתי אני גם מחליף יותר את המים כי מבחינתי זה מבורך ואני יודע שחתולים מעדיפים מים טריים יותר)

עכשיו לפחות אחד מהם גם הבין שחתולים אחרים מפחדים מהכלב אז עושה לעצמו חיים קלים והחליט לחיות כל היום בחצר היכן שחתולים אחרים לא מפריעים לו.

ומשום שעכשיו החתול רשמית אימץ את הכלב ואת החצר, אני לא יכול להשאיר אותו רעב, והמלצות למזון חתולים לחתולי רחוב יתקבלו בברכה.

כמו כן אשמח לקבל המלצה על חומר נגד פרעושים, בהנחה ובהמשך אצליח להתחבב על החתול מספיק כדי שיאפשר לי לשים אשמח שלא ידביק לי את הכלבים.
הייתי משתמש במה שמשתמש לכלבה הקטנה (ששוקלת כמו חתול) אבל אם אני זוכר נכון על התווית רשום שזה לא מיועד לחתולים.

כמו כן אין בעיה שיתרגל לאכול בחצר כאן, יש לפחות עוד 2 שכנים שמאכילים חתולים ברחוב וגם אם מחר אעזוב את הדירה רעב הוא לא ישאר.

תודה.
 

ארמורגם

New member
תשובות

ברכות על האימוץ (גם אם הכפוי)

&nbsp
אם מדובר במספר קטן של חתולים (נניח עד שלושה), הייתי ממליץ על מזון שנקרא ריגל Regal. הוא נותן את התמורה התזונתית הטובה ביותר למחיר.
&nbsp
מצד שני, אם אתה כבר מתחיל להאכיל חתולי רחוב, תוכל לרכוש שק גדול יותר ולפנק גם אותם. במקרה הזה ישנם מזונות שבחנויות לבעלי חיים מייעדים אותם לחתולי רחוב כי הם הכי גרועים מבחינה תזונתית, אבל גם הכי זולים ואז מאפשרים לנו להאכיל כמות גדולה יותר של חתולים (מגיעים בגדלים של 17-20 ק"ג).
&nbsp
מומלץ לא להשתמש בחומר הדברה לכלבים בחתולים, במיוחד אם התכשיר הוא Advantix. אפילו יותר מזה, אם הכלב בא במגע עם חתולים, אין להשתמש ב-Advantix על הכלב. במקום זה תוכל לרכוש Advantage או Revolution, שאינם רעילים לחתולים. ה-Revolution הוא המקביל ל-Advantix מבחינת סוגי הטפילים שהוא משמיד.
 

tenen

New member
תודה

בנוגע לחתולים, יש אחד שבפועל גר בחצר, שני שמגיע הרבה, ושלישי שחשוד, משום ששכנים מאכילים ברור לי לחלוטין שברגע שאשים אוכל מספר החתולים שיגיעו אליו יהיה 6 במקום 3 וזה במקרה הטוב.
&nbsp
עכשיו נשאר לי רק לחשוב איך אני ממקם את האוכל כך שהכלב שלי לא יגיע לזה.
&nbsp
בנוגע לפרעושים, ניחשתי שצריך חומר אחר, הכלב שלי לא מגיב טוב ל Revolution אבל כנראה שאין בעיה, הסתכלתי והדבר האחרון שהשתמשתי בו ועבד טוב היה Advantage
&nbsp
יש להם גם משהו לחתולים?
&nbsp
עוד עצות למי שהחצר שלו הפכה לבית לחתולים?
כמו כן יש ווטרינר שמעקר/מסרס במחיר סביר בנתניה? השכנים המאכילים כאן הם אחלה, אבל לפי מספר הגורים שראיתי השנה הם מסתפקים בלהאכיל ואם אני כבר נכנס לזה מעדיף שלא לעשות רק חצי עבודה.
 

ארמורגם

New member
אתה בחור חכם

כל הכבוד על הרצון לבצע עיקורים וסירוסים, זו פעולה שמחזירה את עצמה אלפי מונים בטווח הארוך. איכות החיים של חתולים מעוקרים ומסורסים משתפרת בצורה דרסטית, וזה ניכר במראה החיצוני שלהם, בהיעדר פציעות ובחיים ארוכים יותר.

לגבי מחירים, הכי טוב לפנות לעמותות שפועלות באיזור. למשל, בכפר סבא ורעננה פועלת עמותה שמבצעת עיקורים וסירוסים בחינם לחתולי רחוב (תושבי העיר בלבד). ייתכן שגם בעירך פועלת עמותה דומה. בצער בעלי חיים ניתן לעקר ולסרס חתולים במחירים מוזלים (לא יודע אם הקישור עוד בתוקף), וישנן עוד עמותות שמסבסדות עיקורים וסירוסים של חתולי רחוב.

את האוכל תוכל למקם על מדף גבוה, לחתולים לא תהיה בעיה להגיע אליו.

Advantage קיים לכלבים, חתולים ואפילו ארנבים
 

meedas

New member
תבדוק מול העיריה, מדי פעם יש מבצעי עיקורים בחינם

חוץ מזה היתה בזמנו מרפאה במרכז העיר שהציעה עיקורים מוזלים, אבל עברו כמה שנים ואיבדתי את הפרטים
נסה ליצור קשר עם ד"ר אבן חן ממרפאת "כלב ים" (לשעבר מנהל פורום רפואת בע"ח), אולי הוא יידע לכוון אותך. אם לא, אז בעמותת "נתניה אוהבת חיות" בוודאי יוכלו לעזור במידע
 
למעלה