חתול חצר נכה שנעלם

Saraswati15

New member
חתול חצר נכה שנעלם


ערב נעים..
קצת מודאגים... לפני כשנה וחצי אימץ אותנו חתול חצר חירש לגמרי ועם עין אחת שמתפקדת, פלוס נזק מוחי מסוים (ראש מוטה הצידה ולפעמים הוא כושל ברגליו).
יום אחד הוא צץ והאכלנו אותו ומאז הוא גר בקופסא חמימה בחצר מתחת למחסה ואכל כל יום.. מתחמם בשמש ומדי פעם נכנס פנימה.
מאז שבת לא ראינו אותו כלל. הוא בד״כ לא מתרחק יותר מ-10 מטרים מהבית כי כאמור הוא חירש לגמרי ובד״כ לא זז מהרדיוס שלו. כמו כן חתול חצר אחר שחור אימץ אותו גם והם ישנו כל לילה כפיות בקופסא בחוץ והלכנו בזוג.
החתול השחור בא כל יום לקבל את מנת האוכל היבש שלו בחוץ אבל החתול שתום העין הנכה איננו באיזור כלל. חיפשנו בשדות ובבתים ליד (גרים במושב) ואין קול ואין עונה, אנחנו ממש מודאגים. בן זוגי אומר שכנראה הוא מת.... איך מוצאים חתול חצר כזה? הוא לא משתמש בחול לצרכים או משהו, אין לי מושג איך להתחיל לחפש!!!!
מהדואגים לשתום העין...
 

Yukita

Active member
מנהל
לא בהכרח מת

אבל יתכן שנפצע, אולי ממכונית או מחיה אחרת או מאדם. במקרה כזה, יתכן שהוא הצליח להתחבא עם הפציעה שלו, זה מה שעושות חיות פצועות: מתחבאות. אם יש להן מזל, המנוחה במסתור מאפשרת להחלים ואם אין מזל - מתים. מכאן המיתוס על החיות שהולכות למקום אחר כדי למות.
&nbsp
בהחלט רצוי לחפש בכל מקום שיש בו מסתור: מקלטים, מאחורי בלוני גז, מתחת לשיחים וכדומה. קשה מאוד למצוא חתול שהחליט להתחבא, אבל אולי תצליחו.
&nbsp
אפשרויות נוספות: נבהל מאוד ממשהו והתחבא, או נכנס לאיזה מקום ממנו אינו מצליח לצאת: מחסן כלשהו, גג, עץ ...
&nbsp
האפשרות הרעה ביותר היא כמובן שנהרג ממשהו כמו מכונית וגופתו כבר הועלמה על ידי מישהו. אבל זו אק אחת האפשרויות. כדאי עוד קצת לפקוח עין ולחפש לפני שמוותרים.
 

Saraswati15

New member
הוא חזר הבוקר

אבל עם עינו העיוורת מודלקת... ניקח לוטרינר היום!
הוטרינר אמר בזמנו שניתן לטבע לעשות את שלו ולא נרדים (לא שרצינו להרדים, אבל ביררנו מה אפשר לעשות עם זה שנופל ונתקל בדברים, בגלל הפגיעה המוחית שלו).... שמחים שהוא חזר לפתע - מורעב ביותר - אך הוא אף משתזף בחוץ..
תודה!
 

Yukita

Active member
מנהל
איזה יופי!!!

טוב לשמוע שחזר!! אולי הרגיש לא טוב ולכן הלך לאיזו פינה. טוב שאתם שם ודואגים לו, הוא בר מזל שגם אתם וגם הוטרינר תומכים בו! כל הכבוד לכם
 
למעלה