איקלום חתול חצר בבית חדש

SigaLin1

New member
איקלום חתול חצר בבית חדש

שלום לכולם,
אשמח לעצותיכם הטובות!
אני עוברת דירה ויש לי חתול חצר שאני לא רוצה להשאיר אותו מאחור כי הוא רגיל אלי ולא יהיה מי שיאכיל אותו אז למרות שזה לא מומלץ להעביר חתול חצר נראה לי שאין הרבה ברירות.
מתייעצת לגבי איקלום- (בשלב הראשון הוא יהיה בחדר גדול סגור):
האם עדיף בכלוב איקלום או גדר גורים גבוהה עם בד קשור מלמעלה (כי אז יהיה לו יותר מקום?).
המטרה הסופית היא שיתאקלם בחצר החדשה (זה בית פרטי) כי בתוך הבית הוא לא יוכל להיות משוחרר (יש כלבה שלא מסתדרת עם חתולים בשום אופן)- האם צריך לשים אותו גם בחצר בתוך כלוב שיתאקלם או פשוט להוציא אותו אחרי חודש בבית בהשגחה לזמנים קצרים עד שיתאקלם?
מצרפת תמונה של החתיך :)


המון תודה מראש !

 

Yukita

Active member
מנהל
אם בחודש האיקלום

הוא בתוך חדר בבית, מקום סגור ללא יציאה החוצה, אז אין צורך לא בגדר ולא בכלוב. כלוב נשיאה צריך רק למעבר עצמו. חדר סגור, עם ארגז חול בפינה אחת, אוכל ומים בפינה אחרת ומקומות מרבץ ומסתור יהיה טוב.
&nbsp
אם המטרה היא שייצא לחצר, אז אחרי חודש בערך סוגרים או קושרים את הכלבה כדי שלא תפריע, ופותחים לחתול את הדלת או את החלון (אם היציאה משם בטוחה). הכי טוב זה כשנותנים לצאת לבד. עדיף לפחות בהתחלה לאפשר גם לחזור לחדר, כי בתחילה הוא עדיין מסתגל לחצר וצריך לתת קצת זמן כדי לפתח תחושת בטחון.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
תוספת לתגובה הקודמת

החלונות בחדר איקלום צריכים להיות סגורים לגמרי, אלא אם יש בהם סורגים. במקרה כזה אפשר לחבר רשת צפופה יותר אל הסורגים כדי למנוע מהחתול לברוח. אפילו אם יש תריסי שלבים אסור לסמוך עליהם כי חתולים יכולים לשבור אותם.
 
למעלה