2 חתולים בעוינות קשה ומסוכנת בבית

2 חתולים בעוינות קשה ומסוכנת בבית

יש לי חתולה מתכרבלת ונעימה בת 1.7 שנה מעוקרת ולפני כמעט שבועיים היא קבלה "חבר", חתולון בן חצי שנה מסורס.

קיימת שנאה קשה ומסוכנת! אחרי שהחתול היה בהפרדה הוצאתי אותו בהדרגה ומיד החתולה חשפה שיניים,נהמה,יום למחרת היא החלה לתקוף אגרסיבית אותו ולמזלי הצלחתי לתפוס אותו בזמן לפני שהיא נעצה בו את שיניה.הוא אגב אדיש.

במהלך השבוע היא תקפה גם אותי וננשכתי עלה ידה כמו כן היא תוקפת את שנינו, הכל מסתיים ברגע שאני סוגר אותו בחדר ואז כמו מסטר ג'קל והייד היא הופכת להיות נעימה ומתלטפת,עדיין קצת נוהמת אבל יותר רגועה.

כולם אומרים,הם צריכים זמן בלה בלה בלה, זה נראה כאילו היא לא מסוגלת לחיות לצד חתול אחר למרות שהיא במקור מהרחוב.
גם כשאני נותן לה גרב עם הריח שלו זה לא עוזר.
האם יש כאן מקום להתערבות מטפלת התנהגותית? מה עושים?

תודה רבה

רז
 

Yukita

Active member
מנהל
בהחלט אפשר להיעזר ביועצת התנהגות חתולים

לפי התיאור שלך, ומבלי להכיר בצורה אישית את החתולים בהם מדובר, יש סיכוי מסויים שהתערבת מהר מדי. עם זאת, מאחר שאיננו שם ואיננו רואים במה מדובר - אולי הצדק עימך והעוינות היא אכן מסוכנת.
&nbsp
יועצת התנהגות חתולים תוכל להבהיר את הנקודה הזו ולעזור לכם לפתור את הבעיה (במקרים הנדירים שזה באמת משהו מסוכן, ויש פה חתולה שלא מסוגלת לקבל חתול נוסף בטריטוריה שלה, היועצת תאבחן זאת. בניגוד למה שאפשר לחשוב מהמופע הססגוני ברוב המפגשים הראשוניים בין חתולים, מצב שבו לא ניתן להגיע בכלל לפתרון הוא לא כזה נפוץ).
&nbsp
יועצות חתולים שהוזכרו בפורום הזה כוללות את: אורלי זכאי, מרתה אסטרקין, איילה נאור. נדמה לי שכל אחת מהן עובדת באזור גיאוגרפי קצת שונה, אבל את כולן ניתן למצוא בגוגל, להתקשר ולקבל מושג לגבי מה הן מציעות.
 
למעלה