מחפשת חתול לאימוץ

anata7

New member
מחפשת חתול לאימוץ

מחפשת חתולה קטנה לאימוץ עבור הבן שלי באזור עמק חפר
 

Yukita

Active member
מנהל
אולי כדאי לספר קצת על הבית המיועד

אצלנו יש שני גורים זכרים בני 4 חודשים (אחים, נאספו יחד עם אח שלישי שכבר מצא בית). מיועדים אך ורק לחיי בית, לא לחיי חצר.
&nbsp
כדאי לספר על הבית המיועד, כדי שיהיה אפשר להתאים ולדעת מה נכון לכם.לנסיבות שונות מתאימים דברים שונים. האם כבר גידלו חתול בעבר?
 

anata7

New member
תשובה

הבן שלי גידל חתולה מגיל מאד צעיר וכעת הוא כבר 10 חודשים גר בשכירות, החתולה נשארה אצלנו כיון שבעלי הבית לא הרשו לו להכניסה לדירה. לפני שבוע הוא עבר לדירה חדשה ושם יש כלבה, ועל כן החתולה שלו מפחדת מאד ולא מעזה לצאת החוצה. על כן אנו מחפשים חתול קטן, שילמד לחיות לצד הכלבה, ויוכל להיות גם בחוץ וגם בפנים כפי שחתולים אוהבים.
 

Yukita

Active member
מנהל
אם זה המצב

אזי יש לעבוד על הקשר בין החתולה הקיימת לכלבה (אלא אם כן אתם, ההורים, אוהבים אותה ורוצים שתשאר אצלכם). זה לוקח זמן ודורש מעורבות משני הצדדים (בעלי החתולה ובעלי הכלבה) אך אפשרי לחלוטין. לא מדובר בהכרח ביצירת אהבה גדולה ביניהם, אך בהחלט אפשר וניתן להגיע למצב שבו לא מפחדים כל הזמן וחיים כראוי.
&nbsp
באשר ל"לצאת כמו שחתולים אוהבים" זה נושא מאוד, מאוד שנוי במחלוקת. הגורים אצלי רגילים לכלבים (יש לנו שניים משלנו) אך הם לא יימסרו לבית שבו רוצים להוציא אותם החוצה, לכל הפחות לא בחצי השנה הראשונה. הם נאספו מלכתחילה כי החוץ לא עשה להם טוב ולכן הוצאה החוצה לא צריכה להיות כי "זה מה שחתולים אוהבים" אלא כי החתול הספציפי הזה במקום פיזי מבחינת מגורים ובריאותי מבחינת חיסונים והסטוריה שהופכים זאת לדבר טוב. בהרבה סביבות מגורים זה לא רעיון טוב להוציא החוצה ולכן צריך להיות סלקטיביים בהחלטה הזו, היא לא צריכה להיות אוטומטית.
&nbsp
כם אם תאמצו, ואכן יש חתולים שיתאימו לחיים כאלה, חתול חדש חייב להיות סגור בבית לפחות חודש כדי ללמוד שזה ביתו ולהרגיש בטחון לחזור אליו אם יתנו לו לצאת. על אחת כמה וכמה אם יש שם גורם מפחיד מראש כמו כלב. גם חתול שרגיל לכלבים לא מכיר את הכלב הספציפי וצריך יהיה לאפשר לו להתרגל לכלב לפני שמרשים לצאת.
 
למעלה