<

irisFridman

New member
במדינות קרות אין כמעט חתולים בחוץ

ביוון ואיטליה למשל יש הרבה חתולים, באיטליה הם מעוקרים ומטופלים, באופן כללי נראה שהאיטלקים מאוד חיוביים בהיבט הזה לגבי יוון ראיתי הרבה עצומות נגד התעללות בכלבים וחתולים שם, כך שנראה שהמצב לא משהו
 

dimitrygo

Active member
מנהל
תטייל באיטליה לדוגמה, רק לא ברומה ותראה הרבה

 

magicgirl1983

New member
באירופה רואים דברים אחרים

גופות יונים וגופות של עכברושים, כי אין חתול שיאכל אותם. מצד שני באירופה כמעט ולא תראה כלבים משוטטים, הם פשוט משגיחים יותר לגבי חיות שבני אדם יצרו.
 

beautiful lady4

New member
גם אני רתחתי מזעם כשקראתי את הכתבה.

זה שאין להם על מה לכתוב, מוצאים סיבות למה להמית חתולי רחוב אומללים ולסרס אותם. אוספים לעצמם תומכים. בושה למדינה. אני בזה לכתבה ולכותביה. כל הכבוד לך על העלאת הנושא.
 

night mistress

New member
לא טרחתי בכלל לקרוא אותה, זבל בהתהוות!

אני שונאת את ידיעות אחרונות ואת מעריב, מדובר על עיתונים משוחדים שהולכים לפי דעת בעלי העיתון (תמיכה חריפה בשמאל למשל והשמצת מדינת ישראל כל שני וחמישי). אני לא טורחת לקרוא את החרא הזה.
 

silentduck

New member
אתם לא אובייקטיבים במיוחד

אם במקום חתול פרוותי וחמוד, הייתה חיה בעלת תכונות זהות לחלוטין לחתול אך עם חזות מבחילה, לא נראה לי שהייתם ממהרים להגן עליה. חוץ מזה גם שרובכם הגדול זועק על כך שבני האדם הם הגורמים העיקריים לנזק הסביבתי (שזה בהחלט נכון), אך עם זאת לא מוכנים לקבל שגם האכלה של החתולים היא התערבות מזיקה.
 

silentduck

New member
ובלי קשר

אני מסכים שידיעות הוא יותר צהובון מאשר עיתון.
 

לולה177

New member
ההבדל הוא בשמירה על חייהם של החתולים

כן, זה פורום חתולים וקשה לבקש מאנשים שיהיו אובייקטיבים לחלוטין... נזק סביבתי אפשר לצמצם וזו באמת מגמה בכל העולם, אך למרות זאת יש קצת הבדל בין ליכלוך בשקיות נילון ופגיעה באוזון לבין רצח של חתולים... מבחינתנו (אוהבי החתולים)ירי בחתולים זו אינה אפשרות! התערבות מזיקה זה לכרות יערות שלמים וע"י כך לקפח חייהם של קופים וחיות נדירות בעולם, לעשות פיקניקים בטבע ולהשאיר המון אשפה, לשרוף יערות בכוונה או שלא..
 

maymeital2

New member
../images/Emo2.gifמזיקה?

מה עדיף ? לתת לחתולים לגווע למוות מרעב בייסורים קשים? \להזכירך בניגוד לנהוג לחשוב, מדובר בחיה מבוייתת לחלוטין שאינה מצליחה לשרוד ללא האכלה מסודרת וגם אז, הרבה פעמים לא מצליחה לשרוד. האם אתה מסוגל לעבוד על יד בעל חיים שגווע מרעב ועניו צמאות לאוכל ומים ולהתעלם ? כמה בלב יכול להיות עשוי מאבן לאור המראה קשה הנל שקיים ברחובות במדינה בכל פינה ? אז צר לי, הפיתרון הוא כן להאכיל ולתת שתייה כדי לפחות לגרום להם ליחיים מעט פחות נוראיים ממה שכבר אכפנו עליהם. ועל מנת למנוע דור המשך צריך לעשות מבצעי סירס.עיקור בכל המדינה בצורה אגרסיבית!
 
לו ראית את החתול הג'ינגי

כשאימצתי אותו לא היית כותב זאת, כמעט כל מחלה אפשרית, רוב פרוות גופו נשרה, הנמלים התחילו לאכלו חי, וראה איך נראה היום עם המון אהבה!
 

moggycat

New member
נכון אנחנו אוהבים חתולים

ומה השנאה הזו שלך אליהם? רק אדם עם הפרעה פתולוגית יכול לשנוא חיה כה נהדרת
 
../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif../images/Emo127.gif

ידיעות/YNET הוא צהובון ולא שווה שיתיחסו אליו יותר מזה. בכל מקרה את ההתייחסות לכך שמגדלי בע"ח בכלל וחתולים בפרט חיים יותר שנים משאר האוכלוסיה, שחתולים צדים עכברים חולדות שידועים כמעבירי מגפות, צייד נחשים ועקרבים ארסיים אדאג ליידע את אלו ששוקלים גם לאמץ חתולים
אני למשל חסמתי את YNET אצלנו עד היום בבוקר
להתרגז פרושו להאשים את עצמך בטיפשותם של אחרים.
 

moggycat

New member
כולם בבקשה לכתוב מכתבי מחאה

נגד הרעיון המזוויע לירות בחתולים לשר להגנת הסביבה גלעד ארדן: [email protected] וגם לעיתון חדיעות אחרונות למוסף "7 ימים" שנתנו לכתבה כה מסיתה ומבחילה להתפרסם: [email protected]
 
אפשר להעביר לכאן את המידע מפייסבוק

לטובת אלו נטולי הפייסבוק ? גם בשביל זה יש את הפורום
 

moggycat

New member
בפייסבוק של איילת מור כתוב

בחול המועד פסח מתחילה צעדה אשר תיקרא "זעקת האילמים" למען הכלבים של כווולנו בהסגרים, ולמען חתולי הרחוב במדינת ישראל. הצעדה באה לעורר את המדינה . הצעדה תחל מכנסת ישראל ותסתיים בעצרת של ענת רפואה בתל אביב. אנו נצעד לאורך כביש מספר 1!!!!
 

בילי28

New member
כתבתי מכתב די ארוך ומפורט

מקווה שיתייחסו אליו. המכתב בקובץ המצורף.
 
למעלה