<

momi2004

New member
הסבר למה הכתבה פורסמה עכשיו + קישור לכתבה

אפשר למצוא בפייסבוק של ענת רפואה, מנהלת עמותת מאחורי דלתות המעבדה: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=200837473277804&set=a.102969893064563.7116.100000546571665&theater ולכל מי שמזלזל פה בכוח של ידיעות אחרונות, אל תטעו. מאות אלפי אנשים קוראים את העיתון הזה, מספיק שמאות אלפי אנשים ראו את הכתבה וקישרו במוח את המילים "חתול=מפלצת" ויצרו נזק לשנים שקשה מאוד לתקן.
 

פנומן 72

New member
גם הנאצים חשבו שהם הגזע הנבחר

וגם הם כמו האידיוטים שיוצאים נגד החתולים - הם חלק מהגזע הנבער.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אני מבקש למרות הנושא הכואב בכל זאת לשמור

על הכללים ולכבד את זכויות היוצרים ולא להעתיק לפה כתבות ותגובות מאתרים אחרים אלא פשוט לתת קישורים לדפים הרלוונטיים. מצרף קישור לתגובה של תנו לחיות לחיות לכתבה בידיעות אחרונות http://www.letlive.org.il/article_1099_מי-כאן-המפלצת
 
כמה דברים שצריך לעשות -

1. לבטל מנוי על עיתון ידיעות - ולהסביר בדיוק למה מבטלים. 2. לבטל חברות ברשות שמורות הטבע והגנים - ושוב להסביר בדיוק למה מבטלים. 3. לבטל חברות בחברה להגנת הטבע - ושוב להסביר בדיוק למה מבטלים. 4. להפסיק לתרום לגופים שמצויינים בסעיפים 2 ו-3. תובנות נוספות: 5. בפעם הבאה כשנכנסים לכאן חוקרים כגון גברת עינבל בירקנר בראון - שנכנסה לכאן בזמנו וביקשה נתונים ממאכילי חתולים - לא לשתף איתה פעולה ולהיות חשדנים מאוד. אז בזמנו ביקשתי מהמשתתפים כאן לא לשתף איתה פעולה - והיו כאלה שכן עזרו לה. אז הנה התוצאה - בבקשה - מוגשת לכם במגש. סטרו לכם על הלחי הראשונה - האם תרצו עוד סטירה ? בעתיד? זיכרו את מה שכתבתי. כי מי שבסופו של דבר חוטף את הריקושטים - אלה החתולים. 6. הכתבה דמגוגית ומגמתית מאוד. לרשות שמורות הטבע והגנים יש כנראה התחשבנות עם השר לאיכות הסביבה היקר - גלעד ארדן. מאז שהוא מתנגד ליוזמת משרד החקלאות לירות בכלבים משוטטים - עושים עליו עליהום. זו אחת הדרכים. 7. אם תחליפו את המילה חתולים במילה כלבים משוטטים - תקבלו את אותה תזה של המלומדים שהסבירו עצמם בכתבה. מבחינתם כל מה שלא שייך ל"טבע" שלהם נשוא מחקרם - השכם להשמידו. תחשבו על זה. וכדאי להיות אסרטיביים וכדאי לא להתלהם ולא להתחרפן. תהיו חזקים. אין צורך להכנס לפניקה ולבהלה - זה רק משבש את המחשבה הנקיה. תחשבו גם על זה.
 

lilu31

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

פרסמתי בפייסבוק אצלי, הרי אנשים היו מתהפכים לו הייתה נכתבת כתבה כזו על כלבים שמסוכנים לבע"ח אנדמיים לא פחות. גם הדרדרות הן מין פולש, ויש מאות בעלי חיים וצמחים שעונים להגדרה זו. מדוע נטפלים כך לחתולים? בני אדם פשוט חשוכים ומונעים ממניעים אוויליים. האור היחיד שאני רואה בעניין: לו נייצר מספיק רעש, נגייס (הלוואי) מספיק תמיכה נגד גישה צבועה ומפלה זו, ואולי יופנה הזרקור למקום הנכון: המשך עידוד לעיקורים וסירוסים ע"י המועצות המקומיות. כזו אני, תמיד אופטימית...
 
../images/Emo45.gif ברור. פוליטיקה ותככים ומלחכי פינכה

ומחממי כסאות וגוף שחושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה !!!
 

alina maria

New member
אני בשוק

חתולים הם חמודים, הופכים אותם למפלצות וזה כלכך לא נכון מכלכך הרבה בחינות
 
יחס האדם לחיות משליך על יחסו לבני אדם אחרים

מי שאוהב חתולים ממילא יאהב גם בני אדם ולא יתאכזר אליהם. להבדיל אלף הבדלות את בעלי הכלבים שמעלימים עין כשהכלב מלכלך את המדרכות בצואה ולא אוספים אותו כפי שמחייב החוק, כלבים תוקפניים החייבים בהשמדה כי הם באמת חיות טרף שאין סיבה להחזיק באיזור מיושב. אבל חתולים? הם המנקים של הטבע: צדים עכברים וגורי חולדות, מחכים לגוזלים שנפלו מהקן וממילא ימותו ללא הטיפול של ההורים, נחשים שבקעו ועדין קטנים נתפשים על ידי החתולים ונבלעים כאוכל גורמה, בסך הכל החתול חיה לבדה אינה צריכה בטיפול הצמוד של האדם, וצדה ביעילות לפי צרכייה. אינה משחיתה ואינה משאירה לכלוך כמו הכלבים. קוברת את צרכיה כדי שלא יגלו את קיומה. ובסך הכל נעימה למגע, חנפנית למי שמטפל בה ויודעת בוודאות ממי להתרחק.
 
בשנות ה-90 , "סבלו" בסינגפור מחתולים

הסיפור של מדינת סינגפור וחתוליה, ממחיש בצורה מאוד טובה עד כמה חשובים החתולים בחיינו. בשנות ה-90 , "סבלו" בסינגפור מחתולים והם החליטו לחסל את כל אוכלוסיית החתולים באי. לאחר השמדתם של חתולי סינגפור, הוכו הסינגפורים במכת עכברים קשה. עכברי סינגפור שעד כה דוכאו ע"י החתולים הזריזים, יתרבו בכמויות, יצאו לרחובות והסתובבו ללא פחד ברחובות העיר. הסינגפורים הבינו כי עדיף לחיות עם חתולים מאשר עם עכברים והם ייבאו ממדינות שכנות חתולי רחוק בכדי שיחסלו את העכברים. אז אם אתם מאלה שחושבים על הרחקת חתולים מגינתכם תחשבו על זה שוב. הרחקת חתולים מגינתכם הפרטית עשויה להביא אליכם מבקרים עוד פחות רצויים. מי אתם מעדיפים שיסתובב לכם בגינה, ג’וק חום עם מחושים סקרניים שזזים לכל הצדדים או חתול חמוד? עכבר או חולדה שיכנסו אליכם הביתה ויכרסמו לכם את המזון שבמזווה או חתול שנמצא מחוץ לבית ומסתובב בגינה?
 
אני אמשיך להאכיל חתולים,ויונים,למורת רוחם,

של שונאי חתולים,אנשים יותר גרועים מהם!
 
עשית לי רע עכשיו

עצם זה שאתה אוהב חתולים לא אומר שכלבים זה מקור כל הרוע. וזה שאתה מגדל חתול לא אומר שכל מגדלי הכלבים משאירים את הקקי של הכלב על המדרכה... [מעבר לזה שיש כלבים משוטטים שפשוט מחרבנים ואין מי שיאסוף אחריהם...]
 

galgal21

New member
הכתבה הזו גורמת לי דוקא לחבב

חתולים. הרי לפי הכתבה הזו הם זוללים עכברים, חולדות, נחשים וצפורים כלומר את כל בעלי החיים שאני שונא (כולל צפורים).
 

lilu31

New member
באירופה קר, קודם כל

ולכן בעלי חיים שלא מותאמים לכך לא שורדים. ביוון למשל יש הרבה חתולים, ובמקומות חמימים באיטליה. את החתולים השמידו באירופה באופן עקבי החל מימי הביניים, כולל עד השנים האחרונות.
 

irisFridman

New member
כבר די הרבה שנים לא הורגים שם חתולים

לפחות ברוב מכריע של המדינות
 
למעלה