<

honeypie

New member
כתבה נוראית על חתולים - מוסף ידיעות אחרונות

במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות מתפרסמת השבוע כתבה של עמיר בן-דוד – "חתול מפלצת". כתבה חסרת הבנה, צהובה, חד צדדית , פרימיטיבית והכי חשוב – תפגע מאד בכל מאמצינו למצוא בתים לחתולים האומללים ותגרום לנטישת חתולים המונית של אנשים בורים חסרי הבנה שייבהלו מ"הפנינים" שכתב אותו עמיר בן-דוד. לא מספיק שאנחנו, בני האדם גרמנו לכל אותם חתולים להינטש ברחובות (הרי הם לא צנחו מהירח) לחיי סבל נוראיים, באים מנובלים שכאלו וכותבים כתבה חסרת אחריות ומרושעת. אין סוף לעיתונות הצהובה ולחיפוש חומר פוגעני בעיתונות – הרי זה מושך את העין ויעורר סערה. דברים טובים חולפים כמובנים מאליהם. קם לו כתב, חיפש וחיפש חומר ואוווו – מצא את החתולים כשעיר לעזאזל. הרי עולמנו הנדר, מעשה ידי אדם, מלא בכל כך הרבה דברים טובים, אין מלחמות ואין מעשי רצח, האיזור רגוע ושליו וזה הזמן המתאים להפוך את עולמנו למושלם יותר – להתנפל על החתולים. אנא - קיראו הכתבה וכיתבו תגובות למערכת המוסף : [email protected] . תגובותיכם ייסיעו מאד במאבקנו נגד כתבה זו ובמאמצינו למנוע נטישת חתולים ומציאת בתים לנטושים.
 

בילי28

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif<

אין לכם מושג איך הדם שלי שוצף וקוצף ורותח עכשיו אחרי הכתבה האנטי חתולאית במובהק שהתפרסמה היום במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות. הכתבה לא מאוזנת בעליל, דבר שניכר כבר בכותרת: "חתול מפלצת?" (סימן השאלה במקור) ובכותרת המשנה אשר מכנה אותו "טורף מסוכן". בהתאם לכך, הכתבה נוטה בצורה מובהקת לצד של אנשי שמירת הטבע המתלוננים על החתולים אשר גורמים לכאורה נזק כבד לחיות בר, ומביאה הרבה פחות את הצד של אוהבי החתולים ואוהבי החיות בכלל אשר מתלוננים כנגד האפליה שעושים בין דם לדם. למעט שתיים שלוש שורות קצרות (בכתבה המתפרשת על פני 2.5 עמודים), הכתבה מתעלמת באופן בולט מהעובדה שאת הנזק הגדול ביותר לחיות הבר גורם האדם וכי הנזק שגורמים החתולים הוא זניח (ובוודאי שהוא זניח בהשוואה לנזק הבלתי נתפס שגורם האדם). כמובן שבכתבה מובאים (בין השאר) דבריהם המוכרים והידועים של יורם שם טוב ושל תלמידתו ענבל ברינקר-בראון אשר על רובם אין צורך לחזור והם ידועים ומוכרים לכולכם. אולי רק תוספת קטנה – לטענתו של יורם שם-טוב, "בני אדם מרבים את החיות, משחררים אותם וגורמים לכניסתן לטבע". כמובן, אף מילה על כך שהתרבותם הבלתי מבוקרת של בני האדם, וכפועל יוצא מכך התרחבותם של יישובי מגוריהם, דוחקת את החתולים מסביבתם והיא היא זו שמביאה לכניסתם לטבע. לכל אורך הכתבה שזורים ביטויים ומשפטים המצביעים במובהק על דעתו של כותב הכתבה: ביטויים כמו "מכונת הרג מיומנת", "טורף מסוכן", "חתול מפלצת", "החתולים לא בוחלים בכלום" (ציטוט של פקח ברשות שמורות הטבע), וכן משפטים כמו: "ההאכלה הזאת באה מכוונות טובות בלבד אך ההשלכות שלה עלולות להיות שליליות, שכן היא תורמת להתרבותם של החתולים באופן מלאכותי מעבר למה שהשטח בו הם חיים מסוגל לספוג" (אז מה אתה מציע? להרעיב אותם למוות?), "אותם מאכילים רחמנים הם מראשי המתלהמים נגד כל מי שמדבר סרה בחתולים", ומשפט נוסף אשר בו אני רואה ביטוי ללעג וזלזול הוא: "ישראלים רבים מתייחסים לחתולים כמו שההודים מתייחסים לפרה". בסיכומו של דבר, החתול מוצג בכתבה כבעל חיים קטלני, מסוכן וכמעט מפלצתי ואוהבי החתולים מוצגים כ"מתלהמים", בעוד שההיפך הגמור הוא הנכון. אין צורך לשכנע את המשוכנעים (כלומר, חברי הפורום) שהטורף הקטלני והמסוכן ביותר הוא דווקא האדם ולא החתול, אבל כמובן, מהעובדה הזאת כותבי הכתבה מעדיפים להתעלם.
 
אני מתריע כבר שנים רבות,

בכל פורום ובכל נושא, שהעיתון הזה הוא עיתון הזבל של המדינה. בכל נושא ונושא, האמינות והמהימנות של העיתון שואפות לאפס. כולנו רגילים מינקות לבלוע את שטיפת המוח הזו, וכל אחד מאיתנו, רק כשהוא נתקל בדרעקים של העיתון בנושא מוכר אישית, מתמלא זעם - נקודתית בנושא הזה, מהוכר והקרוב, ועדיין לא מבין, שזבל זה זבל בהכל, בכל הנושאים. נכון, יש בעיתון מספר כתבים טובים ומהימנים, אבל היוצא מן הכלל רק מעיד על הכלל. הבהרה קטנטנה: שאר העיתונים לא הרבה יותר טובים.
 

B0NB0N

New member
טלמון, יש כתבים מדהימים בעתון הזה

והכוונה לאלה שכן אוהבים בעלי חיים וכן עושים שירות לטובת בעלי חיים. הכי מוכר הוא ארז ארליכמן ויש גם את ערן ששכחתי את שם משפחתו שהגיע אלינו למושבה לפני כמה שנים כדי לצלם ולגבות עדויות על הרעלה המונית של חתולים וכלבים - כדי להוציא כתבה גדולה. צריך להפעיל אותם בנושא. חתול היא חיה אקולוגית וחשובה מאד, מעבר לעוד כמה עשרות סיבות מדהימות עליו.
 
יש ללא ספק גם כתבים מצוינים,

אבל המגמה הכללית היא זבל אחד גדול - עם איים בודדים של הכתבים הטובים. עם כל הכבוד, חתולים זה לא הנושא היחיד בעולם. אני רואה את הזבל גם בכל הנושאים האחרים. ואני לא מדבר על נושאים השנויים במחלוקת, כלומר, כן מדבר, גם עליהם, אבל מעבר לחילוקי דעות נאמר בפוליטיקה, תפקידו של העיתון הוא בראש ובראשונה להגיש מידע אובייקטיבי אמין, בלי פרשנות, שהקוראים יחליטו בעצמם בהתאם להשקפת עולמם. אבל לא! העיתון מעלים את האמת, מפיץ שקרים, ואפילו מבליט בכותרות הזועקות "מידע" הסותר את מה שכתוב בהמשך, באותיות הקטנות.
 

sadju

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif עוד כתבה שתעשה הרבה נזק

 
עוד כתבה, כנסו

אסור לנו לשתוק כחובבי חתולים בקשר לכתבה שטנית, מלאת נאצה ושנאה כלפי החתולים שפורסמה תחת הכותרת "חתול שטן" בעיתון של יום שישי, מוסף 7 ימים עמודים 46-50,כתבה התורמת באופן משמעותי לשונאי החתולים ולמתעלליהם לרצות ולפגוע בחיה האומללה הזו יותר,בכתבה זו הוצנעו כל מעלות החתול ונתנה הבלטה בהצגת החתול כחית טרף אכזרית ורעה התורמת להכחדתם של עופות וחיות אחרות, ואני שואלת את עורך הכתבה : האם הוא לא אוכל פרות, תרנגולות, כבשים, דגים, ועופות,מה רוצים מהחיה האומללה הזו? אני צופה גל של התעללויות בחתולים אחרי כתבה זו. בכבוד רב חנה
 

maymeital2

New member
../images/Emo41.gifניתן לכתוב מכתב כנגד העיתון בשם כולנו

מישהו מוכן נסח ??
 
זה מה שצריך לעשות ../images/Emo45.gif

בנוסף להפרכה עניינית של השטויות הכתובות ב"כתבה", צריך להעלות את השאלה, של מי היה האינטרס לפרסם את הזבל הזה?!
 

irisFridman

New member
זה שקוף

לי זה מריח חזק מאוד כמו.....החברה ל"הגנת" הטבע שכבר כמה זמן מבקשת לתת אישור לירות בחתולים
 

B0NB0N

New member
אוי ואבוי ../images/Emo10.gif יש לי שכנים שמחכים לי בפינה

ומחפשים את כל התירוצים כדי להפסיק את ההאכלה. אוי ואבוי והם מנויים בידיעות אחרונות. עוד לא הספקתי לקרוא, אלך לקרוא ואנסה לארגן תגובה מתאימה. שונאי בעלי חיים שכמותם
 
בנוגע לשכנים,

צריך להתחשב בהם במידת האפשר. גם שכנים שלי לא מרוצים שהחתולים מטפסים על האוטו שלהם, ואחד מהם ממש הזדעזע כאשר היידי(!) נכנסה לו למנוע, ובקושי הוא הצליח לחלץ אותה משם. אז אני העברתי את ההאכלה לצד השני של האוטו שלנו, שהוא יותר ריק. למה שלא אתחשב בו? נ.ב. מסתמן אימוץ להיידי
 

irisFridman

New member
חבל רק שלא כל השכנים שפויים

יש הרבה פסיכים בעולם הזה שכל דבר מפריע להם, גם אם מתחשבים וגם אם אין באמת משהו שמפריע. (בד"כ פסיכים כאלו בעצמם לא מתחשבים בסביבתם ורק מפריעים)
 

גינסי

New member
יש שכנים נבלות כמה שאתה מתחשב זה לא עוזר.

פשוט שונאים חתולים. ולא יכולים לראות אותם . לא מובן לי למה שונאים את החיה המופלאה הזאת. שלא עושה רע לאף אחד.
 

adoshe

New member
עלק מעבירים את הדיון לכנסת

בכנסת ישחטו אותם חיים ... כאילו אכפת שם למישהו מהחתולים המסכנים האלה... עוד אתם תישמעו שיוציאו חוק חדש להמית אותם .....
 

irisFridman

New member
תתפלאי, יש גם ח"כ שפויים בכנסת...

מבינה את מה שאת אומרת באופן כללי, אבל יש כמה וכמה חברי כנסת שכן אכפת להם, והשאר סתם לא עושים כלום (חוץ מהדתיים שמסכלים ניסיונות לעיקור/סירוס מסודר אבל מצד שני יש יתרון שהם גם לא יתנו להמית אותם כי גם זה מנוגד לתורה). לא צריך להיות פסימיים יתר על המידה, המצב אמנם על הפנים בארץ - אבל גם קשה להאמין שיצא חוק כזה. בינתיים החוקים והבג"צים הולכים ונהיים תומכים יותר בבע"ח בכלל ובחתולי-רחוב בפרט.
 
האמת היא שיש לחתולים נציג בכנסת...

קוראים לו איתן כבל והוא דואג להם ללא הרף.. רק עכשיו הוא מעביר חוק שקובע עונש מאסר למי שינסה לעקור ציפורניים לחתול (וטרינר או כל אדם) ובכלל יש לו 10 חתולים... אני מאמין שהוא נותן להם את הבמה הנכונה בכנסת נגד כל מיני ח"כים שמחפשים לפגוע בחתולים.
 
למעלה