חתולה מיללת בלי סוף (ואולי בלי סיבה)?...

RedGrinGo

New member
חתולה מיללת בלי סוף (ואולי בלי סיבה)?...

שלום לכולם, יש לי חתולה בת חצי שנה (היא אצלי כבר חודשיים). בזמן האחרון היא מיללת ועושה קולות מוזרים בלי סוף (מוזרים לי בכל אופן). יש למישהו מהפורום איזה תובנה בנושא? הסבר מה זה, ולמה זה קורא? תודה רבה...
 

dimitrygo

Active member
מנהל
רוב הסיוכויים שהיא מיוחמת, אתה מתכוון לעקרה?

 

RedGrinGo

New member
כרגע אני לא חושב לעקר אותה היא קצת נדירה...

ויש לי כבר 4 חברים שרוצים גורים. אם תוכל/י לתת לי קצת רקע על תקופת "ייחום" של חתולים אני ישמח (או להפנות אותי למאמר בנושא). כמה זמן זה נמשך? והאם זה דורש טיפול מיוחד? תודה.
 
מה זה אומר נדירה?

.מאיזה גזע היא? עם תעודות? כמו שכתבת בהודעה הקודמת, אתה לא מבין בחתולים, ממליצה לבדוק טוב טוב טוב רגע אחד לפני שאתה מתכנן על גורים שלה. הריון והמלטה זה סיפור ממש לא פשוט, לטפל בגורים שרק נולדו עולה הון, וגם זה במידה שהאמא לא זקוקה לניתוח קיסרי, יש לה חלב והכל תקין. יש כ"כ הרבה חתולים ברחובות ובעמותות, בשביל מה להוסיף עוד אם לא מדובר בגזע מסויים בבית גידול שיודע מה הוא עושה?
 

ofczen

New member
תגיד לחברים שלך

שהעמותות השונות מפוצצות בחתולים נדירים לא פחות ושם הם ימצאו חתולים בדיוק כפי שהם רוצים, בכל הצבעים המינים ומכל קשתות האופי ושלא ימתינו לגורים מהחתולה שלך מכיוון שאין שום הבטחה שהגורים יהיו דומים לאמא בשום מובן שהוא. להביא עוד גורים לעולם זה עוול גדול - גם לגורים עצמם שבמקרים רבים ייזרקו אח"כ לרחוב משיתברר כי הם אינם דומים לאמא כלל וכלל וגם לכלל החתולים המקסימים המשוועים לבתים. גם לתת לחתולה שלך לעבור ייחום מהווה סכנה בריאותית משמעותית וזאת מעבר לסבל שהיא חווה עכשיו. המלצה חמה - עקר אותה בהקדם!
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אין לך רקע בגידול חתולים ואתה מתכוון להרביע

את החתולה שלך? אתה יודע כמה עולים כל הבדיקות וטיפולים גם בחתולה וגם בגורים? מאיזה גזע היא? האם יש לה תעודות? לשאלות שלך - הייחום נמשך עוד שהחתולה נכנסנת להריון. יש תקופות יותר מתונות אבל בערך כל שבועיים תקבל מצב כמו היום. זה לא דורש שום טיפול חוץ מהקפדה על זה שהיא לא תברח מהבית בנסיון למצוא זייוג. אגב עם כל ייחום הסיכוי שלה לחלות בסרטן עתינים ודלקת רחם רק גדל.
 

RedGrinGo

New member
כן כך הבנתי... רק שאין לי ידע בגידול חתולים .

אז נושא זה הוא חדש לי.
 
בד"כ

יחום נמשך 4-5 ימים וחוזר כל כ-21 יום עד ההריון. באקלים הישראלי בו חם כמעט כל השנה היחומים יכולים להמשך כל השנה. ממליצה כמו הכותבים לפני לא להכנס לגידול ללא ידע וליווי מתאים.
 
למעלה