ילדה למסירה

ילדה למסירה

עקב מעבר דירה והחלפת רהיטים נוכחתי כי צבע עיניה של הילדה אינו תואם לצבע הרהיטים, לכן אני מחפשת לה בית חם. מדובר בילדה טובה, מחונכת לצרכים, מחוסנת וממושמעת. אנא עזרו לי למצוא לה בית חם כי אחרת תמצא את עצמה ברחוב
 
ואני את החבר

 

glitter8

New member
נראה לי שזה אותו חבר...

תמיד היתה לי הרגשה שיש לו חתולה...ח
אני לעומת זאת לא טורחת לחפש לו בית חם..
 
זהו. נגמר לי. למסירה חבורת משופמים.

עקב מעבר לחו"ל למסירה חבורת משופמים מטופחים מחונכים ואינטליגנטיים ברמות. יימסרו עם כל הציוד הנלווה. ועם חיוך ואנחת רווחה מצידי, כמובן.
 
למסירה- כף יד שמאל שלי

כף יד שמאל- צבע: שחום עם צלקת מכוערת עקב ניתוח בשורש כף היד. גודל: אצבעות דקות וארוכות עם שאריות לק ורוד. נמסרת עקב: כאבים עזים ביד המציקים לי עד מאד. כף היד עברה ניתוח לפני שנתיים ובאמת המצב החל להשתפר, אך לפני חודשיים התחילו שוב הכאבים. אינני יכולה לסבול זאת. אינני יכולה להשען על כף היד או להחזיק בה דברים כבדים יותר מקילו. כף היד תמסר עם כל הציוד הדרוש: קרם ידיים, טבעת יפה (שניתן לראות בתמונה) לק ואציטון. מחפשת בית חם שיאהב ויטפח את הכף יד הדפוקה שלי. אני באמת אוהבת אותה ולא יכולה בלעדיה, אך הכאבים עצומים יותר מדי.. לפרטים- שלחו לי מסר.
 
וואו!היא ממש יפה.בת כמה היא?

הכי טוב שתשאירי אותה בפינת האכלה.זה מה שעשיתי עם הפה הגדול והמעצבן של חמותי. **איזה שירשור מדליק...חבל שהנושא כל כך עצוב!
 

enat06

New member
תשאירי אותה בלילה ליד איזה מכון מניקור/פדיקור

מה אכפת להם? יש להם הרבה כאלה אז עוד אחת תשנה משהו? שימי אותה יחד עם הלק והאצטון שיראו שאכפת לך!..
 
ולא לשכוח - להשאיר אותה בתוך קופסא

רצוי עם צלוחית חלב ליד. מי יודע אולי היא תהיה צמאה?
 

bastis

New member
תפרסמי ביד 2

מוסרים שם הרבה ידיים גם גזעיות עם שערות ארוכות
 

tipitipi

New member
נועה, היד מפורעשת ומתולעת? בת כמה היא?

מסתדרת עם ידיים אחרות? חסרים פרטים.
 
למי ששכח

אמא שלי עדיין למסירה. לצערי לא היו תגובות רציניות לגביה... עובדה, היא עדיין פה. אגב, אני שוקל למסור אותה לצב"ח, הם יקבלו אותה? כאילו, הם ימצאו לה בית חם, נכון?
 
מרגול.

תאמר לאמא שלך שהיא לא תספיק לספור עד 10 וכבר תהיה בשדות הצייד הנצחיים עליזה ומאושרת. אז שתתנהג יפה אחרת....
 
אהבתי ,לי יש דוד למסירה...דחוףף

הדוד לא מתאים לאג'נדה של המשפחה ואינו נחוץ לנו יותר, בקיצור הוא בא לנו לא טוב, ימסר עם תכולה מעופשת אבל במצב שמיש. גיסתי הקציבה לי שבוע למצוא לו בית, אם לא היא תרביץ לאמא שלי, כי היא הכירה ביניהם. אני ממש בלחץ, היכן אני אזרוק אותו ?!
 
למעלה