עתודה - מומלץ?

gil levi

New member
../images/Emo45.gif אפשר פשוט להפנות לשרשור הזה.

הוא מאוד ממצה.
 

smallgreenlight

New member
שתי סיבות

1. את הso called יתרונות רשויות הצבא דואגים לתאר והם עושים זאת הרבה יותר טוב מכולנו פה יחד. 2. (במקצועות ההנדסה), מלבד מימון שכ"ל, העדר מילואים באמצע הסמסטר, והעדר שמירות/מטבחים ברוב השרות קשה לי להאמין שמישהו יכול לשכנע אותי שקיים ולו יתרון אחד נוסף.
 

bigredlight

New member
לא רק.

כשמסמנים משהו במארקר צהוב על נייר מודפס - זה כדי להדגיש את מה שהעין עלולה לפספס. במקרה הנידון - הודות לעבודת השיווק הראויה לשבחים (תכל'ס) של מערך העתודה בצבא - נוצר מצב שכל התמונה נמצאת לעתודאי המצוי מול העיניים, אבל עיניו מופנות בעיקר לצדדים הורודים. כאן, אני ועוד עתודאים בשלבים שונים ומשונים, מנסים להראות את **כל** התמונה, רק שהפעם מדגישים במארקר אדמדם את הצדדים שנוטים ---לבחור--- להתעלם מהם. שוב, בדגש *בוחרים* להתעלם מהם בכניסה לעתודה ובמהלך הלימודים. גם אני תמיד מדגיש שהחסרונות עליהם אני מדבר מופיעים בעיקר בהנדסת חשמל ומכונות. גם אני בעצמי מהווה דוגמה לאחד ששובץ במזל ובמיני-קומבינה בתפקיד הנכלל ב-10% ה"הולמים". אני לא מסתיר את הסיכוי המינורי להצלחת המסלול. אני רק חוזר ומתריס כי הסיכוי - מינורי.
 

1ca1

New member
ממליץ לך לשקול שירות בתלפיות

www.talpiot.org מצד שני המיונים מיועדים לכיתה יב, ככה שתחפש בקיץ את פתיחת המיון למחזור הגיוס שלך (יולי 07...)
 
לדעתי

יש הרבה סכנות במסלול הזה, אבל יש גם אפשרות ממש להרוויח ממנו. מה יקרה לך, תלוי בעיקר בך (בעיקר). המוסכמה היא שעל פי רוב מהנדסים למיניהם לא יוצאים מרוצים כל כך מהמסלול, אבל במקצועות שהזכרת המצב בדר"כ יותר טוב. האם אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה ללמוד (כדאי להינעל על מקצוע, יש בכל זאת הבדל בין מדמ"ח לבין פיסיקה) ? האם אתה יודע מה זה ללמוד באוניברסיטה (רמז: זה לא כמו בתיכון) ? האם אתה יודע שזה שהתמונה שעל העלון של העתודה שבה רואים טיל ולידו חנון מחייך בגאווה היא פוטו מונטאז' (זו תמונת השחרור שלו) ? תתחיל להתעניין, לעשות חקירות, בעיקר עם עצמך.
 
למעלה