עתודה מדעי המחשב - דחוף

Eli971

New member
עתודה מדעי המחשב - דחוף

מחפש המלצות מעתודאים שכבר נמצאים בשירות על עתודה במדעי המחשב.
האם אתם משרתים בתפקיד שיעזור להם באזרחות?
הם הייתם הולכים על המסלול הזה שוב?

כמה שיותר יענו יותר טוב.
תודה רבה לעוזרים !!
 

Texas Boy

New member
מנסה לעזור

בדרך כלל עתודאים למדעי המחשב משרתים בתפקיד של פיתוח תוכנה, לפחות בתפקיד הראשון. ניסיון בפיתוח תוכנה יעזור כנראה במציאת עבודה דומה באזרחות, אבל קשה להגיד כמה בדיוק, זה תלוי בתפקיד ובתחום הספציפי.
קשה לתת המלצה גורפת בעד או נגד המסלול. אם אתה תלמיד טוב, סגור על מחשבים כתחום לימוד אקדמי ועל פיתוח תוכנה כתחום עיסוק, מסתדר עם מסגרות קשיחות יחסית ואין לך אלטרנטיבות אחרות קורצות באופן מיוחד לשירות צבאי - אז עתודה במדעי המחשב היא לדעתי אופציה לא רעה.
 
בוא אספר לך סיפור (סיפור אמיתי) על אסף - חבר

אסף סיים תואר ראשון במדעי המחשב בטכניון בממוצע 82 (לא רע לכל הדעות). הוא שובץ באכ"א (קוראים לזה אמ"ש היום, או משהו?) בתפקיד שכלל שימוש במחשב. בזכןת כישוריו העילאיים אותם רכש במשך שלוש שנות לימודים בטכניון הוא הצליח לעמוד בדרישות התפקיד שכללו לחיצה על חמישה מקשים שגרמה להרצה של תוכנה כלשהי. הוא נדרש לעשות זאת בערך פעם בחודש ועמד בזה בגבורה.
&nbsp
יש גם סיפורים ורודים יותר. נגיד על חבר שלי - סלאבה (הסלבי). סלאבה (הסלבי) אף הוא סיים לימודי מדעי המחשב בטכניון ושובץ לחיל האוויר בתפקיד שדווקא כלל כתיבת קוד אבל בתחום שלא עניין אותו לחלוטין - מערכות מידע. וכך סלאבה (הסלבי) כתב במשך שש שנות שירותו קוד בתחום שלא רצה לעבוד בו אפילו יום אחד באזרחות.
&nbsp
אין באמור לעיל להגיד על אופי *כלל* התפקידים אליהם משובצים בוגרי מדעי המחשב.
 
למעלה