עתודאית במצב מאוד לא טוב מבקשת עזרה

מיכליו4

New member
עתודאית במצב מאוד לא טוב מבקשת עזרה

היי,
רציתי להתייעץ אתכם בנוגע למצב שלי ואני מקווה שאולי תוכלו לעזור לי.
שנה שעברה התחלתי ללמוד באוניברסיטה העברית בחוג כימיה ביולוגיה (תואר כפול) לאחר שסיימתי שנה לא מאוד מוצלחת במכינה של העברית (הייתי אמורה לשפר ציוני בגרות ובסופו של דבר התקבלתי עם מה שהיה לי). השנה הייתה לי מאוד קשה ונכשלתי ב-6 קורסים (מתוך 13, רובם של כימיה) והגעתי לממוצע נמוך מאוד של 53, לאחר התייעצות עם מש"קית חניכה החלטנו שהדבר הטוב ביותר יהיה לסיים את הטירונות ורק לאחר מכן להתחיל בתהליכים עם האוניברסיטה ועם מדור עתודה (מה שהוכיח את עצמו כמאוד לא נכון). לאחר סיום הטירונות, היא אמרה שמה שאצטרך לעשות זה להגיש בקשה להארכת דח"ש של סמסטר אחד ולסדר לפי זה את השנתיים וחצי הבאות ואח"כ לאשר את זה מול האוניברסיטה. כאשר הגעתי לאשר, אמרו לי שאין דבר כזה, ושאני צריכה להגיש בקשה לוועדת הוראה לגבי חזרה על שנה א' (חיכיתי 3 שבועות לתשובה מהם, עד אז הלימודים כבר החלו והחלטתי להיכנס לשיעורים ב2 הקורסים בהם נכשלתי בסמסטר א') התשובה שקיבלתי הייתה שלילית, אך, ניתנה לי ההזדמנות להירשם לכימיה חד חוגי או ביולוגיה חד חוגי. ואכן, נרשמתי והתקבלתי גם לזה וגם לזה. כשפניתי למדור עתודה אמרו לי לחכות למעקב אקדמי (ב4/11) וכך עשיתי, כאשר בינתיים נכנסתי לשיעורים ולתרגולים של הקורסים שאני אמורה לחזור עליהם. ביום של המעקב אקדמי, לאחר שאמרו לי "הייתה לך שנה קשה" בלי לתת לי להסביר את עצמי, התבקשתי לספק אישור רשמי מהאוניברסיטה על ההכרה בנקודות הזכות שיש לי משנה שעברה (29) ולאחר מכן יודיעו לי אם אוכל להמשיך בלימודים או לא. בנוסף, נאמר לי שהסיכוי יהיה גבוה ככל שיכירו לי ביותר נ"זים. לאחר בירורים, הגעתי להחלטה, עם המזכירות של כימיה ושל ביולוגיה שאם אלמד כימיה חד חוגי עם חטיבה בביוכימיה ייחשבו לי כל 29 הנ"זים משנה שעברה בקורסים שאותם עברתי.
שילמתי על האישור וחיכיתי שיגיע על מנת שאוכל לשלוח אותו כמה שיותר מהר למדור עתודה ולקבל את האישור לחזור ללימודים.
היום, 11/11 התקשר אליי בחמש בערב מישהו ממדור עתודה שאמר לי שלאור המצב האקדמי שלי וחוסר התפקידים והצורך בכימאים בצבא, רמ"ד עתודה החליטה שעליי לחזור לשירות. בנוסף, נאמר לי שאני יכולה להגיש ערעור באם אראה מידע חדש.
האם יש למישהו מכם עצה לגבי מה אני יכולה לעשות במצבי ולמי כדאי לפנות?
תודה
 

WhoTookMyUser

New member
מערכת צבאית

כאן מתחילה האינטראקציה עם הצבא האמיתי, עולם הפקודות וכו' שאיננו רגילים אליו באזרחות, ופתאום נותנים לך פקודות על אזרחי.. את יכולה לנסות לערער בכל מיני כלים, אבל בד"כ פקודה זו פקודה.
ותשאלי גם את עצמך אם זה המקצוע שאת רוצה עם את רואה שמאוד קשה לך?
&nbsp
אין לי עצה לגבי גורם יעיל שאפשר לפנות אליו.
 
למעלה