איך אתם מתמודדים עם הערות, שאלות

ממולדה

New member
התשובה הכי טובה שלי

לא יודעת אם הכי יעילה, אבל הכי נכונה - "נו, וזה עולה לך כסף"? אנשים מתנהגים כאילו הם אלה שיצטרכו לקום לתינוק שלי בגיל 16, כשהוא יבקש לינוק בלילה ולהירדם על הידיים.
 
אני בדר"כ עונה :"סבבה"

בטון מרוצה מעצמי ומהילדה שלי ומהפינוק שלה ומהכל שלה בדר"כ אין המשך לדיון עובד כמו קסם
 

צימעס

New member
התשובה ה"נכונה" על רוב השאלות היא:

"בוא נדבר על זה שוב בעוד 5 שנים".
 
עוד לא אמא - מותר לענות../images/Emo35.gif

המחשבות שלי בנושא התחילו מהעניין של הנקה - אמרו לי שתמיד אומרים לאמא מניקה שהילד יונק יותר מדי/פחות מדי, וכו' וכו'. וחשבתי שאם יציקו לי בעניין הזה אני פשוט אגיד שאחותי היא יועצת הנקה, ואני מקשיבה אך ורק לה. וגם בנושאים אחרים, אני מתכוונת להגיד שלמדתי את הנושא, יש גורם מקצועי שאני מתייעצת איתו. וזה אומר בין השורות - אני לא מקבלת הוראות איך לגדל את ילדיי מאנשים שלא מבינים בזה כלום, זה לא המקצוע שלהם, והם סתם שולפים מהמותן.
 
../images/Emo45.gif יש בזה משהו, אם כי...

הרבה פעמים מי שמקשיב מהצד השני עלול לגחך לו ולומר "יועצת הנקה? מה זה בכלל?" ולכן דעי את האויב - יש אנשים שהכי טוב פשוט לומר להם "כי הרופא אמר". עבור אנשים רבים "דר' SO AND SO" עושה הרבה יותר רושם ומשתיק הרבה יותר מהר מיועצת ההנקה, המטפל ההוליסטי, או מיילדת הבית.
 

צימעס

New member
נכון, כמו שבנושא חינוך ביתי

נורא מוצלח לומר "אמא שלי (*) מורה, היא עוזרת לנו" (*) זו שאומרת דברים כמו "צריך לחנך את הילדים לפעמים". דוגמה לפעם כזאת: ילד שנעלב וכועס כשהיא מחלקת לו הוראות נוסח "תנעל נעלי בית", ואח"כ הוא לא רוצה להשאר אצלה בגלל זה.
 

Berbale

New member
כיון שהאפרוח שלי בן 5 חודשים

אז עדיין אין לי בעיה עם השאלות הללו, אבל יש המון שאלות (יותר נכון, ביקורת) על שיטת הקשב. "מסכן, למה את מטרטרת אותו?" (כי הוא צריך פיפי) "תני לו לעשות בחיתול בשקט, למה נראה לך שהוא רוצה ללכת לשירותים?"(כי הוא מסמן לי) "פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה, מה זה השטויות האלו?" (אמא שלי גידלה אותי ככה, ויצאתי נורמאלית, ואפילו הייתי בלי חיתול מגיל שנה) וכך הלאה. לגבי הנקה - חמותי התחילה עם הקטע של "חלב אם אחרי גיל שנה לא מזין"... תירגעי, יש לי עוד 7 חודשים, תני להיות בשקט...
 
מעניין מאוד ,אשמח מאוד

אם תסבירי בראשי פרקים מה המאמר אומר קשה לי קצת להתרכז עם כל הרעש והנדנודים מסביב תודה רבה
 
בקיצור נמרץ

ככל שמיניקים יותר, הערך הקלורי ואחוזי השומן שבחלב עולים בהתאמה. חלב של אם שמיניקה פעוט מעל גיל שנה, עשיר יותר מחלב של אם שמיניקה תינוק בן 3 חודשים. זה לא אומר שהחלב של בן השלושה חודשים הוא "דליל" או "לא טוב" - זה פשוט אומר שהחלב מתאים עצמו לצרכי התינוק והפעוט וכנראה שלפעוטות יש צרכים קלוריים גבוהים יותר בגלל שהם פעילים יותר וגדולים יותר
 
חלב אם אחרי גיל שנה

במקרה דווקא לזה יש לי תשובת מחץ, אני עונה: "הרופאה שלו אמרה שטוב מאוד שאני מניקה ולהמשיך להניק אותו כמה שירצה." במקרה שלנו, זה גם לא שקר כי היא באמת אמרה את זה, כשאני אמרתי לה כשהיה בן שנה וקצת, שהוא לא כל כך אוכל מזון רגיל ומבקש הרבה לינוק. היא אמרה לי "אז הוא חכם ויודע מה טוב". וזאת רופאת קופ"ח קונבנציונלית לחלוטין! אני שלמה עם עצמי בעיקר עכשיו עם כל מחלות החורף כשאני רואה איך לעומת ילדים אחרים הוא בריא יותר (טפו טפו טפו חמסה חמסה הקש בעץ...) ואם כבר חוטף משהו אז זה קל ועובר מהר. ההנקה היא התרופה הכי טובה שיש. בשילוב עם לינה משותפת וזה שהוא איתי בבית ואוכל מזון ביתי וטרי אני עוברת את החורף הרבה יותר קל ונעים ממכרותיי שמגדלות את הילדים שלהם בצורה הקונבנציונלית, ושמבקרות אותי ללא הרף (ואני אף פעם לא מבקרת אותן על דרך החיים שלהן). אני גם ישנה בלילה הרבה יותר טוב מהן. בקשר להערות על השירותים, לי אין ניסיון (אני עוד לא כל כך מתקדמת, אבל משתפרת ולומדת עם הזמן). אני יכולה רק לומר לך כל הכבוד.
 

27חומד

New member
כשתדע לבקש תקבל.

בעיקר לגבי הממתקים. כשהיתה קטנה יותר ושאלו מתי תקבל זה מה שעניתי. לא אמנע ממנה אבל לא אזום נתינה. הנקה - אפחד לא התעסק איתי משומה
 
למעלה