אירוח בנושא מנשאים

מסתייגת מהגבלת הגיל.

התינוק שלי החזיק את הראש מספיק טוב לתנוחת לוטוס כבר לפני גיל חודשיים. זה לא מדויק שהראש לא נתמך- יש תמיכה מאחור (החזה של האמא) ובמנשאים מסוימים גם בצדדים. שורה תחתונה: צריך להסתכל על התינוק, ולראות מה מתאים לו. וכמובן תמיד להפעיל את השכל הישר.
 

Rakefetsagman

New member
תודה על התוספת.

גם שלי מחזיקה את הרשא מאוד בבטחון, אז כנראה שאנסה.
 

annabs

New member
אורית ונעמה שלום, אודה על המלצה

על מנשא גב טוב, לא מנשא לטיולים, אלא לשימוש בזמן קניות, בבית וכו', מנשא שניתן להכניס אליו את הילדה ללא עזרה של אדם נוסף (חשוב מאוד) וגם שתהיה נגישות טובה בעת הצורך. הקטנה כמעט בת חצי שנה ועד עכשיו אני משתמשת בבייבי ביורן שהוא מאוד נוח אם כי מתחיל להיות כבד...ואין אפשרות נשיאה על הגב. האם יש לכן נסיון עם המנשא שהנשים האתיופיות משתמשות בו? וכמובן שוב - אשמח להמלצה על מנשא "מערבי" טוב. המון תודה מראש! בברכה,
 
מנשא גב מהיר

שלום אנה, לנשיאת גב נוחה, פשוטה ומהירה, ללא צורך בעזרה בלבישה או בהורדה אני ממליצה בהתלהבות על מנשא ילקוט. מנשאי ילקוט המיוצרים בארץ הם יאמו, אימגו וקואלה. אני נושאת ביאמו את הקטנה שלי, בת השנתיים השוקלת 13 קילו. אני נושאת אותה בזמן עבודות הבית או בטיולים ובכלל. הילדה אוהבת על הגב. המנשא מחלק את המשקל מצויין ולוקח לי בערך 5 שניות מרגע שהילדה מושיטה אלי ידיים ועד שהיא על הגב ואני יכולה להמשיך בחיי (אני לובשת אותה בהנפה). אם את מעוניינת במנשא מסורתי (אני רואה פזילה לכיון האתיופי?) אז יש קוריאנים (וולאבי וכנעני) וסיני (מקדם) וגם אפריקאי (קובבה). את כל אלה שציינתי אני מכירה "מהגב". הם נהדרים. אתיופיים לא יצא לי לנסות. מבחינת פונקציות - נראה לי שאין לו יתרון על הקוריאני, להיפך. אם מנשא אתיופי מסקרן אותך אז אני יכולה להפנות אותך לכמה נשים שתופרות כאלה...
 

annabs

New member
נעמה שלום,

תודה רבה על התשובה המפורטת. שאלה לגבי יאמו - ניתן יהיה להכניס בהנפה גם תינוקת בת חצי שנה? לגבי האתיופי - סתם סקרנות, אין לי העדפה אליו (פשוט ראיתי לא מזמן אישה בסופר עם ילד על הגב וחשבתי על המנשא הזה). הספקתי כבר לשאול מטפלת בגן של הילדה הגדולה ואכן היא הפנתה אותי למישהו שמביא את המנשאים מאתיופיה. אגב, האם אתן מגיעות מתישהו לאזור ירושלים? הייתי שמחה להתרשם ממגוון המנשאים לפני הבחירה הסופית. תודה רבה וערב נעים!
 
הנפה

נדמה לי שאני התחלתי להניף סביב גיל חצי שנה... זה תלוי באמא ובילד. האמא צריכה להיות מספיק בטוחה בעצמה והילד צריך להיות מספיק "מוצק" ולהחזיק את הגוף כמו שצריך. חשוב לנסות את ההנפות הראשונות עם ליווי של מניפה מנוסה (בשביל ההשגיה והביטחון), מול מראה ובסביבה רכה (ליד ספה למשל). בכל מקרה חשוב לזכור שלא חייבים להניף. היצרנית ממליצה על לבישת גב דרך הצד (ומשם לגלוש אחורה). את יכולה לראות תמונות כאן: http://loopi.co.il/useyamo.html סדנא בירושלים - אני מניחה שתהיה. את מוזמנת לפנות בעניין לאורית [email protected] (היא מופקדת על הדרום).
 
לגבי מנשא אתיופי

אני משתמשת באחד כזה, שתפרתי לפי דוגמא של חברה (ייצור של הדוד) החיסרון היחיד מבחינתי הוא שהקטנה לא מצליחה להציץ מעל הכתף שלי וזה מרגיז אותה. (וגם שא"א ללבוש מעליו מעיל)
 
אם כבר מדברים על מנשאים ומעילים

אז יש להשיג פונצ'ו זוגי, כזה שמתאים לאם ולתינוק הנישא. זה פונצ'ו עם שני חורים לשני ראשים ולטעמי מדובר ברעיון גאוני. הרי כשקר חייבים להתלבש טוב אבל ללבוש מנשא מעל מעילים זה ממש לא נח. עם פונצ'ו כזה אפשר להתכרבל ביחד ולא לסבול מהקור. כרגע מיוצר על ידי אוריה - http://dvarimim.com/ ושמעתי שגם יצרניות התליני http://www.talinibaby.com מיצרות פונצ'ו כזה. מי שרוצה להכין לבד - הנה הוראות הכנה (ללא תפירה!): http://www.gypsymama.com/sew_poncho.htm המשקיעניות מוזמנות לתפור מעיל מתרחב: http://www.kiddiesgames.com/jacketinserts/
 
אולי זה טוב לתלביב

יש לי פונצ'ו נפלא (עם חור אחד גדול) ואנחנו נהנות ממנו נאוד. אבל אם קר מידי (הרי ירושלים) או שיורד גשם אין לנו ברירה אלא ללבוש אותה מקדימה (6 מטר) ועל זה מעיל.
 

tookmy

New member
יש שמיכה כזו

אני מגיבה קצת באיחור ומקוה מאד שזה בסדר שאני מצרפת את התמונה עם הפרסומת. שלחחו לי את זה למייל, אני מכירה את היצרנית, ככה בקושי, לא שאני עושה כאן שיווק לאיזו קרובת משפחה או מקבלת אחוזים. נראה לי נחמד.
 
הצצה מעבר לכתף

אפשרית במנשא קוריאני (כנעני, וולאבי), בקשירת ילקוט (קצת קשה להסביר- צריך להדגים), וגם במנשא הסיני (מקדם). במנשא אתיופי הקשירה מעט שונה ואני לא בטוחה אם אפשר למקם את הילד גבוה. במנשא ילקוט הילד יושב נמוך ואין אפשרות למקם אותו גבוה.
 
אני מבינה שאת מעדיפה מנשא "מערבי"

אבל גם מנשאים מסורתיים עונים על הדרישות שהצבת. כולל הכנסה ללא עזרה. נעמה תחלוק עלי כאן, אבל לדעתי דווקא במנשא מסורתי קל יותר ללבוש ילד על הגב ללא עזרה (אם כי לוקח כמה ימים לתפוס את העסק). מוזמנת ליצור אתי קשר לגבי סדנה בי-ם.
 

arc55

New member
שלום - הקטנה מאוד אוהבת להיות

בתנוחת צד... או עם הפנים החוצה..(בת 8.5 חוד' שוקלת כ 7 ק"ג) יש לנו מספר מנשאים: תינוכיס (מלך העולם) בו השתמשתי כמעט מגיל חודש בעיקר בתנוחת בטן אל בטן (היא לא אהבה את תנוחת העירסול) - אבל עכשיו היא כבר גדולה מדי בשביל התינוכיס. סנגלי - נחמד - אבל מסורבל... יאמו- רכשנו אותו בעיקר בשל האפשרות לשאת נשיאת צד ובדיעבד מתברר שזו התנוחה הכי פחות נוחה בו (מאוד לא נוח לי או לבעלי הרצועות ממש פוצעות את הצוואר שלנו) ואף נאמר לי שהוא אינו מיועד לנשיאת צד. מה גם שגם בנשיאה עם הפנים אלי נראה כאילו הרצועות של היאמו מציקות לה בצוואר....(נפילה גדולה אמרתי כבר???) ומנשא נוסף שאני לא יודעת איך קוראים לו בארץ - נדמה לי מנשא סלינג... נחמד וזהו... המסקנה - אין משנא שמתאים לנשיאת צד???? תתקנו אותי אם אני טועה...??? יש למישהי טיפים לגבי שימוש נכון וטוב יותר ביאמו???
 

אשכר ש

New member
אורית התאימה לי מנשא צד נהדר.

ככל שאני מתרגלת אליו, אני נהנית ממנו יותר. אשאיר לה את הבמה, היא בטח תכתוב עליו. אורית, הזדמנות לומר שוב תודה
.
 
מנשא לנשיאת צד

שלום arc55, אם הקטנה אוהבת להיות בתנוחת צד ולך אין בעיה עם זה - מנשא צד טוב זה מה שאתן צריכות. יאמו מאפשר נשיאת צד אבל זאת תנוחה קצת מאולצת אצלו. לא מומלצת. אם כבר יש לך אותו - נסי נשיאת גב. יכול להיות שהקטנה קצת תתמרד בהתחלה אבל אם תתמידי ותנסי כמה פעמים שתיכן עשויות לגלות שטוב לכן בתנוחה החדשה (הקטנה תגלה שאפשר להסתכל גם הצידה ואת תגלי שאפשר לשאת אותה לפרקי זמן ארוכים יותר ויותר בלי לעייף את הכתף). הסלינג שיש לך (אשמח לך אם תתארי אותו או תצרפי תמונה כדי שאדע אם אנחנו מדברות על אותו המנשא) מצויין לנשיאת צד. מה לא אהבת בו? אני לא יודעת על איזה מנשא בדיוק אשכר מדברת (ספרי לנו בבקשה) אבל אם הוא מאורית אז מדובר באחד משניים (ושניהם נהדרים): מנשא מצדי - מנשא צד, סלינג, מתכוונן, בעל שק קטן יחסית ולכן לא מאפשר ערסול. אידיאלי לנשיאת צד (עוצב במיוחד לנשיאה זאת) אבל מאפשר גם נשיאה קדמית ואחורית. המנשא של יעלה - מנשא פאוץ' - מנשא אלכסוני בעל גודל קבוע. מנשא קליל ואורירי עשוי בד אורגני. עוד מנשאים שאני יכולה להציע לך: מנשא תליני - גם הוא פאוץ' (אלכסוני בעל גודל קבוע). תליני מתהדר בבדים מיוחדים בצבעים מרהיבים (אפשר לראות באתר. חגיגה!). סלגוזל - מנשא אלכסוני לשימוש החל מגיל כמה חודשים. זהו מנשא בעל רצועת מותן בנוסף לזו האלכסונית, מה שמעביר חלק מהעומס מהכתף למותן. בחודשים האחרונים יש מחסור בסלגוזל וטרם קיבלתי דיווח על חידוש הייצור אז אני יכולה רק להמליץ לך לחפש יד מנשא שניה.
 
למעלה