סבון נוזלי לילדים- מה לבדוק ברשימת הרכיבים? ואשמח גם להמלצה

סבון נוזלי לילדים- מה לבדוק ברשימת הרכיבים? ואשמח גם להמלצה

לסבון רלבנטי...
 

ענבלית70

New member
רק לעבור על רשימת הרכיבים

ולראות מה הוא מכיל. את יכולה להכניס את המרכיבים באץר של ה EWG ולראות מה זה בדיוק ומה רמת הסיכון שלו. עד כמה שאני יודעת, הסבון היחיד בארץ שנטול לחלוטין חומרים מזיקים זה הסבון של דר ברונר, אבל הוא מאוד מייבש. באייהרב יש את הסבונים המעולים של דר וודס.
 

kagome10

New member
יש את הסבון של מיכל שהוא גם ללא רכיבים מזיקים

ודי דומה לסבון של ברונר, אבל אפשר לקנות אותו רק באינטרנט.
&nbsp
לי אישית הסבונים האלו הועילו שכן העור שלי היה שמנוני מידי ולכן הם ממש לא ייבשו אותי, אבל זה אישי.
&nbsp
אם להתפשר על סבון מוצק אז יש לא מעט אפשרויות.
&nbsp
באופן כללי, הסבונים הלא מזיקים שאני מכירה הם כאלו עם רשימת מרכיבים שלא דורשת בדיקה. מקסימום לבדוק שהמשהו-בירקנאוט זה בדיוק אותה סודה לשתיה שאני מכירה בתור דאודורנט. ברגע שיש מה לבדוק - כנראה שזה מזיק...
 

ענבלית70

New member
לא מדוייק

הסבון של מיכל הרבה יותר טוב מרוב הסבונים שיש בשוק, גם אלו שמשווקים את עצמם כשטעיים אבל הוא עדיין מכיל כמה חומרים מזיקים (לעומת הסבון של דר ברונר שממש לא מכיל שום דבר מזיק אבל מנגד הוא מאוד מייבש). וגם, יש הרבה משווקות שמוכרות את המוצרים של מיכל סבון טבעי גם לא רק דרך האינטרנט (אני למשל
)
 

kagome10

New member
התכוונתי לזה שאי אפשר לקנות אותם בסופר

בניגוד לד"ר ברונר שאפשר לקנות בשופרסל (לפחות בחלק מהסניפים).
&nbsp
ובנוגע לברונר - מה ההבדל ברכיבים? אני קראתי את רשימת הרכיבים של מיכל ושל ברונר - בסבון ובסבון הנוזלי של מיכל אין רכיבים מזיקים (בשמפו יש דברים מפוקפקים, אבל עוד ל ראיתי שום שמפו טבעי בכלל, ואני גם ככה לא משתמשת אז גם לא יותר מידי חיפשתי). גם באלו של ברונר. גם אין הבדל גדול בין הרכיבים.
&nbsp
אלא אם כן את רואה בשמן דקלים רכיב מזיק, או שלא ראית שיש הבדל בין רשימת הרכיבים של סבון ברונר באנגלית ובעברית.
&nbsp
בכל מקרה, אותי אף אחד משני הסבונים לא מייבד יותר מידי (ושניהם מייבשים קצת. זה מה שאמור לעשות סבון - להוריד את שכבת השומן, והוא לא עושה את זה רק אם הוא סבון מזוייף שיש בו דגנרטים במקום סבון).
 
למעלה