שיטת הקשב ולחזור אחורה

tallykr

New member
שיטת הקשב ולחזור אחורה

אשמח לקבל מכם עצה על מצב לא פשוט שאנחנו נמצאים בו.
התינוקת בת 4.5 חודשים, שוקלת כמעט 8 קילו. מלידתה התקשתה במתן צואה בחיתול. בעצת יועצת ההנקה התחלנו לקחת אותה כשזיהינו שיש לה צואה לתת והיא עושה אותה בכיור. אלא שאין לנו אפשרות להמשיך בכך - אני חוזרת לעבודה וזה לא יעבוד עם המטפלת. אנחנו צריכים לגמול אותה מהתלות בנו ולעזור לה לעשות בחיתול, דבר שממנו היא נמנעת לחלוטין כיום. אני יודעת שזה מנוגד להשקפה של חלקכם, אבל אשמח אם יש מי שיוכל או תוכל לייעץ לי כיצד לעשות את הגמילה מהעזרה שלנו. החשש שלי הוא שכיום היא לא כל כך אוכלת (יונקת בהנקה מלאה) אם לא לוקחים אותה להתרוקן, ולכן גמילה דרסטית עלולה ממש להביא אותה למצב לא טוב, שכן היא תלויה בהנקה לתזונה ולנוזלים.
 

regvuv1

New member
קשה...

מתי היא אמורה להתחיל עם מטפלת? יש סיכוי שהיא כבר תשב עד אז? כי אם כן, אני מניחה שלמטפלת תהיה פחות בעיה עם להושיב אותה על סיר... אצלנו קטנצ'יק פשוט סירב לעשות קקי בחיתול, סירב. מגיל חודש, כשהתחלנו לפשפש, ועד גמילה הוא עשה בחיתול אולי שלוש פעמים ובכה בהיסטריה כל פעם. אבל- הוא כן עשה. אני מניחה שאם פשוט תסרבו להכיר בסימנים שלה, היא בסוף תתיאש ותעשה בחיתול. או שפוט היא תלמד להתאפק בשעות של המטפלת ותעשה רק בשעות שהיא אתכם,שזה המצב העדיף. תינוקות מבינים מהר מאוד עם מי יש להם עסק ומי יודע לפשפש אותם. אם היום עם המטפלת הוא מקסימום 6 שעות, זו ממש לא בעיה שתתאפק, אם זה יותר, כנראה שהקטנטונת תלמד לעשות בחיתול עם המטפלת ובכיור עם ההורים.
 
מסכימה עם regvuv1

אני פשפשתי בכיור עד שהמשקל הכריע אותי, ואז עברנו לסיר- ישיבות ארוכות עם ספרים, הסיר של נפתלי כיכב!
 
מצטרפת

אין סיבה לגמול אותה מראש - להיפך, תמשיכו להציע לה בבית, והיא תוכל לבחור האם לעשות בחיתול במשך היום או לחכות שתגיע הביתה. השניה שלנו כמעט תמיד חיכתה והתפנתה בכיור בבית.
וברגע שהיא יושבת - להעביר לסיר. זה הופך את הכול פשוט יותר.
 
למעלה