רעיונות למשחקים לבן 6

נתי 212

New member
רעיונות למשחקים לבן 6

אשמח לשמוע רעיונות למשחקים לבן 6 ובדגש על משחקים שיכול לשחק עם חבר בתוך הבית או במרפסת. יש לגו ופליי מוביל למינהם אבל זה מעסיק אותם לזמן קצר. יש משחק מוטות כדורגל. יש תחפושות אבל זה בדרך כלל עם בנות. פאזלים הוא עושה לבד אבל לא עם חברים ומשחקי קופסא למינהם משחק רק איתי... לא חשוף עדין למשחקי מחשב. כשבאים חברים הם משתוללים המון ואני מנסה לחפש דרכים שהם לא טלויזיה להעסיק אותם וללמד אותו לארח חברים.
 

regvuv1

New member
כמה רעיונות שעובדים אצלנו

דברים קנויים: משחקי לוח למיניהם, שלא כוללים קריאה עדיין, חפשו את פוקס-מינד, יש להם משחק חתחתול, מלכות ישנות ועוד הרבה כאלה שהם מאוד מוצלחים. מבוך גולות, שהילדים בונים בעצמם ואז מריצים בתוכו גולות - אפשר להכין מגלילי נייר טואלט אם לא רוצים לקנות בהון עתק. אפשר גם להמציא משחקים עם גולות, או גוגואים, או סביבונים.. לקנות טרמפולינה קטנה. לעשות לבד: ללמד אותו לבנות אוהל או טירה, מספות, כסאות ושמיכות, או מקרטונים גדולים - מעסיק אצלנו את כולם (8, 6 ו4) במשך שעות, גם את החברים שלהם. צבעי גואש עם קרטונים של קופסאות דגנים וגלילי נייר טואלט. או כל יצירה אחרת - צמידים מגומיות, קיפולי נייר, מטוסים ומכוניות מיטבי כביסה או מקלות ארטיק.... אבל בכל אופן, לרוב צריך לצפות שכל דבר יחזיק מקסימום חצי שעה (במקרה הכי הכי הכי טוב
. ) ואז מעבירים אותם לדבר הבא, כמה שיהיו לך יותר דברים בארסנל זה יהיה יותר קל והם יוכלו לבחור בעצמם בלי עזרה.
 

דונה31

New member
רעיונות + עצה

אתחיל בעצה..... לנסות לקצר בהתחלה את המפגשים לפרק זמן מוגדר של שעה למשל. למרות הגיל אולי אפילו שההורה השני ישאר פעם או פעמיים ויעזור להרגיע את הצד השני.
&nbsp
רעיונות מאצלנו-
קאפלות אפשר לבנות איתן מלא דברים וגם ליצור מהם מסלול שהם צריכים לעבור (בין אם הליכה בין המקלות בלי להזיז אותן או לדלג מעליהן)
אצלנו רכבות עובד טוב לבנות מסילה ארוכה בין החדרים - אבל שלי גם מאוד אוהב רכבות אז יש במלאי הרבה מסילות.
יצירה - להכין הפתעה להורה - כולל מדבקות וצבעים
&nbsp
 

נתי 212

New member
תודה!

בעיקר אני מבינה שהציפיה שיעסיקו את עצמם עוד קצת מוקדמת ואני צריכה להכין תוכנית מראש (עם אופציות לשינויים..)
רשמתי לקראת יומולדת 6 הקרב ובא את כל הרעיונות!
 

hovi

New member
אותם הדברים אבל קצת אחרת

לגו - לא חייבים לתת להם משחק עצמאי אפשר לתת משימות - למשל מירוץ מכוניות.
כל ילד מקבל 4 גלגלים (2 זוגות) ומרכיב מכונית. בודקים את המכונית המהירה על מסלול מירוצים. מסלול המירוצים יכול להיות קרטון גדול ויציב או לוח פוליגל (עד 20 שח בחנויות יצירה) שמניחים על מיטה או ספה באלכסון עם הרצפה.
המשחק הזה מעסיק זמן רב כי בכל פעם הילדים בונים מכונית חדשה שתהיה קצת יותר מהירה.
פלימוביל - מתחילים בלתת להם רעיון ומשם הם ממשיכים את הסיפור. למשל שודדים שהגיעו לאי וצריך להציל את....
אני אוהבת לשלב גם קופסאות נעלים רקות - אפשר לבנות מהם בתים. מורידים את המכסה חותכים חור לדלת וחור לחלון. הילדים יכולים להוסיף מדבקות או לצייר קישוטים. ואז משחקים בהם עם הדמויות של הלגו או הפליימוביל.
להוצאת אנרגיה כדור ספוג עם 6 בקבוקי מים קטנים (בלי המים רק הבקבוק ההריק) - יוצא יופי של באולינג.
 
למעלה