גמילת לילה מחיתולים בלינה משפחתית

גמילת לילה מחיתולים בלינה משפחתית

הי,

הקטנים שלי בני שלוש, בן ובת, גמולים לחלוטין בשעות היום ולא זקוקים לחיתול גם בשנצ. בלילה עדיין אין לי אומץ להוריד, למרות שברוב הלילות קמים עם חיתול שמרגיש די יבש, אם כי יש גם לא מעט ימים שקמים עם חיתול רטוב. בימים האחרונים הבן שלי מבקש לא לשים חיתול בלילה, ואני מאוד מעוניינת להיענות לו לבקשה כזו.

השאלה היא, תחת ההנחה שיהיו פספוסים - מה עושים כשזה במיטה משותפת? זה אומר שכל פספוס מוציא את כולם מהמיטה להחלפת מצעים, וגם המזרן לא מוגן מרטיבות כמו מיטת ילדים.

הייתי שמה משטח מגן באזורים הרלוונטיים, אלא שאין ממש דבר כזה - הם מטיילים כל הלילה.

אשמח לעצות ולתובנות...
 

regvuv1

New member
כמה דברים

אפשר לקנות שעוונית לכל המיטה, יש כאלה בחנויות מסויימות או אונליין. אפשר גם לקחת פשוט מפה שעוונית (יש טמבוריות שמוכרות אותם לפי מטר רץ) ולשים אותה על המזרן. מעל זה לרפד את המיטה במגבות, גודל גוף כל אחת, ככה - אם מגבת אחת נרטבה מילד אחד, מחליפים מתחתיו ולא מעירים את כולם. חוץ מזה תמיד אפשר להשתמש בתחתוני לילה שהם בעצם חיתולים ו/או לקחת מיוזמתכם לשירותים בשעה מאוד מאוחרת, או בשעה הקריטית שבה לרוב הם מרטיבים. רוב הסיכויים שהם כבר לגמרי מוכנים, במיוחד אם ביקשו מיוזמתם, ורק צריך כמה ימים כדי לעבור מחסום פסיכולוגי. בהצלחה!
 
קודם כל, מגן מזרון טוב

למיטה כפולה, אפשר להשיג באיביי ובחברות בחו"ל.
הכוונה לכזה שכולל שכבה אטומה נגד מים, ועליה שכבת מגבת.
תחפשי water-proof matterss protector
&nbsp
דבר שני: מגן מזרון למיטת תינוק מאותו סוג (שכבת אטימה ושכבת כותנה), שתקני באותו מקור, שטוח (בלי גומי), לפרוש לרוחב המיטה על המקום שהילד הולך לישון, ועל זה מגבת גדולה-גדולה, שקצה אחד שלה ייכנס מתחת למזרון ואת תישני על הקצה השני - ככה שהיא לא תתקפל ותתגלגל.
זה מכסה הרבה שטח, גם לילדים נודדים. אם המגבת נרטבת, את מעיפה אותה אל מחוץ לחדר, משפריצה חומץ-ניקוי על המגן-מזרון הקטן (ראי מתכון בהמשך), פורשת חדשה והולכת לישון.
&nbsp
ולטיפול בשלוליות לילה שזלגו מעבר למגן: להחזיק ליד המיטה עוד כמה מגבות, ושפריצר-פשפושים של 50% חומץ לבן, 50% מים ו- 10 טיפות שמן עשב לימון.
כשאת מתעוררת עם שלולית על הסדין, את משפריצה עליה בנדיבות את החומץ-ניקוי, מכסה במגבת והולכת לישון בחזרה.
החומץ מנטרל את ריח הפיפי, המגבת נקייה ונעימה, ולמחרת בבוקר אפשר לעשות בקרת נזקים ולהחליף מה שצריך.
 

regvuv1

New member
היי, שלום! Long time no see...


 
למעלה