שרשרת ענברים?

Nia11

New member
לא

השרשרת באורך מתאים לתינוקות, אז היא לא מסתבכת, החוט מאד חזק, ולא נקרע בקלות. יש קשר בין כל שני חרוזים, כך שאם היא כן נקרעת משתחרר רק חרוז אחד. וכדאי להקפיד להוריד בשעת השינה, כשההורה לא יכול להשגיח, רק כדי להיות אקסטרה בטוחים.
 
סתם רציתי להגיד שעצם כתיבת ההודעה עזרה ../images/Emo6.gif

והגמד הוציא שן ראשונה היום, אחרי (כאמור) יותר מחודש של סבל...
 

samaria

New member
לא שמעתי בקשר לשיניים

אבל מכירה מישהי שענדה לתינוק שסבל מגירויים קשים בעור, ואמרה שזה עשה פלאים.
 

Nia11

New member
נכון, יש לי לקוחות כאלה

וגם לקוחה שזה עזר אצלה עם אסתמה.
 

Nia11

New member
באופן כללי

באירופה שמים את השרשראות על תינוקות בני יומם, כי הן מספקות גם הרגעה כללית. יותר ספציפי מזה אני לא יכולה להגיד לך, כי עניין ה'גזים' (או קוליק) מאד מורכב, זו הסתגלות של כל המערכת ל'חיים בחוץ'. אם זה עוזר לך, יש לי פורמולה טובה מאד ל'גזים', והשרשרת לא יכולה להזיק, מקסימום תועיל בשלב מאוחר יותר...
 

gatali

New member
אני כבר לא יודעת מה לתת לו ../images/Emo10.gif

ניסיתי גרייפווטר ואח"כ סימיקול, ועכשיו אני בדיאטה נטולת מוצרי חלב+קפאין וזה עדיין לא עוזר. הלב שלי לא שלם עם התכשירים המסחריים אבל זה נראה כאילו השילוב עוזר לו מעט.. מה מכילה הפורמולה שלך? איך מניחים שרשרת ענברים על יונק כה זעיר?
 

Nia11

New member
אני לא בטוחה שהבנתי את השאלה...

מלבישים שרשרת לזעירון פצפון בדיוק כמו לגדולים יותר. זה תינוק ראשון שלך? אם כן אז השאלה יותר ברורה... הפורמולה לגזים היא לא בדיוק תכשיר מסחרי במובן שבדרך כלל משתמשים במונח הזה. למעשה, זו פורמולה שנמכרת בדרך כלל על ידי מטפלים, אבל בגלל שהיא בכל זאת מוצר מדף, חנויות "מתמחות" מחזיקות אותה. שרון קוצר נחשב לפיתותרפיסט מהשורה הראשונה והוא רקח את הפורמולה הזאת. אני לא כותבת את כל זה כדי לשכנע אותך לקנות את הפורמולה, רק שתביני שיש בכל זאת קצת הבדל. ועם כל תקופת ההסתגלות הזאת לא תמיד אפשר להקל כמו שהיינו רוצים, ובמידה מסוימת פשוט צריך לעבור את זה - עם הרבה ערסול במנשא ובידיים, קפיצות על כדור פיזיו, מסאז'ים וכד'.
 

gatali

New member
זה דווקא תינוק שני,אבל אני "חדשה" בעניין

הגזים
... כתבת שצריך להסיר את השרשאת במהלך השינה- תינוק בן חודשיים ישן רוב היום, לכן לא הבנתי מתי אני אמורה לענוד לו את השרשרת. בנוסף- ראיתי אותה על ילדה והיא נראתה לי ארוכה, עליו היא תגיע עד לבטן
, כך שמכאן נבעה השאלה שלי. ערסול,מסאג',כדור וכל הנ"ל- בזה יש לנו כבר ניסיון של חודשיים.. העתיד נראה כ"כ רחוק כרגע
עוברת למסרים
 

Nia11

New member
הבנתי עכשיו קצת יותר טוב

במהלך השינה - בעיקרון מדובר על שנת הלילה, או זמן אחר בו התינוק לא נמצא תחת השגחה. אם הוא ישן קרוב אליך ואת מציצה מדי פעם, לא צריכה להיות בעיה. לגבי האורך - הוא מותאם לגיל.
 

gatali

New member
הוא גר במנשארי מגיל יומיים ../images/Emo13.gif

במשך היום אני עוד איכשהו מצליחה להרגיע אותו, אבל כשמגיע הערב (בערך בשעה 1930) הוא מתחיל להשתגע...במשך הלילה זה הכי גרוע ואז אין לי מה לעשות עם מנשא
אחרת אני לא אצליח בכלל לישון. יש לך הצעה טובה לשילוב של אמצע הלילה+מנשא+שינה? הוא מתעורר כל שעתיים-שעתיים וחצי בלילה, אני חייבת לישון לפחות את השעה וחצי בינהן. לינה משותפת לא באה בחשבון כרגע בשל התנגדות הבעל.
 
הבעל שלך מתנגד לזה שתשני?

אצלנו כשהילד עשה שמח בלילה, הבן זוג היה הולך איתו לטיול בחוץ. אין כמו אויר צח להרגיע תינוק. בנוסף- למרות ועם כל הכבוד להתנגדות הבעל, לא הייתי שוללת לינה משותפת לפני שהייתי בודקת לפחות אם השינה רחוק ממך היא לא אחד הגורמים לכך שהוא מתעורר הרבה.
 

gatali

New member
טיולים באויר עשינו עם הגדול

עכשיו קר מדי והוא קטן מדי.. ישנו יחד כמעט שבועיים, הדפוס היה זהה. היינו בלינה משותפת עם הבכור עד שמלאו לו שנה, היה סבבה. עכשיו הבעל מתנגד לאור הניסיון- מבקש לקבל לפחות את המיטה שלו לעצמנו (יען כי שדיי לא שלו כבר שלוש שנים
...)
 

noamk1

New member
גם אצלנו היה ככה

במנשא, הליכות עד אחת בלילה בכל רחבי העיר... פחות או יותר עכשיו לפני שנה, עם כל הקור, הוא במנשא ואני מעל זה עם פליז- דוקא לא היה ממש חולה או מקורר. שינה?? אני לא ידעתי אז מה זה... לעודד אותך שבגיל שנה זה כבר נראה אחרת? ( לפחות אצלנו)
 
הרגת אותי הרגת ../images/Emo6.gif

תקראי כבר את עקרון הרצף. יש דברים שקשה לתקן אחרי שפוספס השלב של נשיאה על הידיים. אומרים שעדיין לא מאוחר לכלום אז... ואללה אולי תנסו
 
../images/Emo6.gif

למען האמת אחת הסיבות שאני מאד סקרנית לגבי השרשרת היא כי חמותי סובלת מאד מכאבים בפרקי הידיים ובאצבעות (בגלל סוכרת) ושמעתי שזה יכול לעזור גם במקרה הזה. אם השרשרת תעבוד, אקנה לה צמידים.
 
למעלה