שרשרת ענברים?

שרשרת ענברים?

אמנם כבר הזמנתי מ-Nia, אבל עד שהשרשרת תהיה מוכנה רציתי לשאול אם למישהי יצא להתנסות עם שרשרת ענברים להקלה על כאבי צמיחת שיניים. הגמד בן 8 חודשים וכבר יותר מחודש שהשיניים האלה ממררות לו (ולנו) את החיים. אף שן עוד לא יצאה, אבל מתינוק חייכני וחברותי שמעסיק את עצמו הוא הפך לתינוק מייבב ומסכן שרוצה על הידיים המון ומתעורר 5 פעמים בלילה בזעקות כאב. מילא אם הכאבים היו נסבלים אבל זה כבר המון זמן ככה, ולי נמאס לתת אקמולי. הביקורות באינטרנט (וגם Nia
) מהללות את השרשרת, אבל חוץ מזה לא יצא לי להיתקל באף תינוק משורשר ואפילו ב"באופן" לא מוזכרת אף מילה בנושא. אז - הכצעקתה? זה עובד? מישהי ניסתה?
 

kohavb

New member
אני דווקא שמעתי

ואף ראיתי, הרופא הסיני שלנו הציע לנו כזו לכאבי השיניים של הגדולה, אבל בגלל המחיר לא לקחנו עלינו את התענוג (וואלה 250 ש"ח לשרשרת נראה לי קצת מוגזם... בכל אופן - לא התנסיתי אישית אבל מסתבר שיש דבר כזה.
 

Nia11

New member
היי, רק רגע...

מאיפה המחיר הזה? השרשרת עולה (לפני הנחה לפורום) 105-110 ש"ח.
 

תמי36

New member
הי, אני רוצה גם לקנות - איך בדיוק לעשות זאת?

Nia איך אפשר להזמין / לקנות אצלך את השרשרת? התינוקת שלי סובלת מאוד ממה שהתגלה כצמיחה איטית של שיניים (רואים אותן בחניכיים אבל הן מסרבות לצאת). בכי, התעוררויות תכופות בלילה (יותר נכון - לא ישנים..) וכל השאר. תוכלי לכתוב לי איך בדיוק לבצע את ההזמנה? תודה רבה תמי
 

Nia11

New member
חס וחלילה

לא חשדתי בכשרים... סתם שכחתי להגיד לך.
 
רגע, רגע, יש לי שאלה ...

גם לנו זה יכול לעזור , אדם מאוד מאוד סובל סביב כל הוצאת השיניים . אבל אין סיכוי בחיים שהוא יסכים להיות עם שרשרת עליו. בגדים הוא בקושי מסכים, כובע הוא מסרב בתוקף וצורח בהיסטריה. רציתי לצלם אותו תמונת יומולדת אחת עם זר (פרח וחצי, לא מציק או מגרד) והוא הרגיש את זה מיד והתחיל לצרוח
אז איך אפשר להסתדר עם זה, או שאבוד ?? ובלילה ??
 

Nia11

New member
לא יודעת אם הייתי מנסה...

אולי במקרה שלו עדיף לך להסתפק בפורמולה... הפורמולה עכשיו בהנחה של 20%, אז זה גם שווה. אולי תנסי לשים עליו סתם שרשרת, רק לראות איך הוא מגיב, וזה יתן לך מדד טוב יותר. מצד שני, אול זה לא מדד, כי הענברים מרגיעים וסתם שרשרת לא. אני חושבת שאם הייתי את לא הייתי קונה שרשרת.
 
חגיתה, אם לא היית "מהמדבר"...

הייתי אומרת שתבואי אליי וננסה לשים עליו את השרשרת של דרקונקטן. אולי תבדקי אם למישהי בסביבה שלך יש? דרך אגב את לא בטווח של הגראדים נכון?
 
אחרי שראיתי את דרקוןקטן שלך

עם השרשרת, הבנתי שאדם בחיים לא יסכים. אין סיכוי. ו- לא, אנחנו במדבר כל כך רחוק שאפילו הדראדים לא מגיעים לכאן
 

Nia11

New member
לא כל כך מומלץ להעביר מאחד לשני

השרשראות הן קצת כמו נעליים, רק מבחינה אנרגטית. אחרי הלבישה הן "מחליפות אנרגיות" עם הלובש. אם רוצים לתת במתנה שרשרת שכבר עברה שימוש, מומלץ לעשות לה "ניקוי" במי מלח.
 
אני לא חושבת שזה מסוכן

כי לא שמים את השרשרת בלילה, ובמשך היום היא מתחת לבגדים וצמודה יחסית (לא צמודה-חונקת, צמודה כזו שלא מסתבכת בדברים).
 
בשלוש מילים: זה עובד.

בחמש מילים: זה פשוט עובד כמו קסם
מדהים הדבר הזה. מדהים. אני מנסה להזכר מה חשבתי על הרעיון הזה פעם, לפני שהשרשרת הגיעה אלינו הביתה. זכור לי במעומעם ספקנות מסוימת, ושזה נשמע לי מוזר... אבל מאז אני כל כך משוכנעת בשרשרת הזו שקשה לי להזכר מה חשבתי קודם. היו לנו ימים שדרקונקטן היה כל כולו עצבני, למרות שזו לא שעה שלו להיות רעב/עייף והוא לא חולה ולא כלום, רק השיניים מציקות. מרגע ששמנו עליו את השרשרת, נהיה ילד חדש. מעבר לכך שזה עובד, מדהים גם כמה מהר. היו גם כמה לילות קשים, שבניגוד מוחלט להוראות של נולי שמנו את השרשרת באמצע הלילה. זה היה הדבר היחיד שקטע את הרצף של ציצי - בכי קורע לב - ציצי - בכי, ועזר לדרקונקטן המסכן להרדם. ודבר אחרון, אבאדרקון, הידוע גם בתור "המהנדס"
, היה הרבה יותר סקפטי ממני. אחרי שאני כבר השתכנעתי, דרקונקטן ענד את הענברים שלו כמעט כל הזמן ואבאדרקון לא חווה את ההבדל בין עם ובלי. עד שבבוקר שבת אחת הדרקון אבא היה עד להתנהגות של דרקון סובל אחד לפני ואחרי ענידת השרשרת, וגם הוא השתכנע. הוא כמעט הזמין מ- NIA עוד אחת, שיהיה לנו כגיבוי, למקרה שחלילה השרשרת תאבד באמצע הטיול שלנו בסין. ואפרופו סין, אם כבר אמרת שלא יצא לך להתקל בתינוק משורשר, קבלי אחד עם צ'ופסטיקס
 
חסרה לי מילה ../images/Emo6.gif

אני באמת מקווה שזה יעזור כמו שעזר אצלכם.. בכל מקרה מרגיש לי ששווה לנסות. מאיפה את שמעת על השרשרת? ותודה על התמונה!
 
פאדיחות ../images/Emo163.gif

מרוב שניסיתי להתחכם יצאתי אהבלה... העיקר הכוונה
השרשרת שלנו היא גם מNIA, אני חושבת שהיא אחת הראשונות שהיא הכינה.
 
למעלה