הטבות ומבצעים לחברי הפורום

אם כבר יש במה

אז אני רוצה לחלק לכולם חיוכים בחינם
שיהיה לכולם שבוע מקסים ותודה רבה על הפורום הנפלא הזה
 
יופי של יוזמה! אבחון בשיטת גרינברג חינם בחיפה

מנדבת את בת זוגי... המציעה אבחון בכף הרגל, בשיטת גרינברג, והתנסות ראשונית בשיטה ובמה שהיא מציעה, בחינם. היא עובדת בחיפה, במרכז הכרמל, פרטים במסר.
 

babi12

New member
מוצרי טיפוח אקולוגיים

אני מייצרת מוצרי טיפוח וטיפול טבעיים הנעשים בעבודת יד: סבונים טבעיים המבוססים על שמנים איכותיים המכילים צמחי מרפא ושמנים ארומתיים, קרם ידיים, קרם רגליים,חמאת גוף,פילינג גוף, אפטר שייב לגבר ,משחת שיניים ,קרמים לפנים והצוואר,קרם טוסיק לתינוק ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות להתאמה אישית לבעיות עור שונות, כגון פטריות ברגליים, יובש, סדקים ועוד. המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים מהחי, חומרים סינתטיים או תוצרי נפט, אינם מכילים תוספת חומר מקציף, אינם מכילים SLS או פאראבן ולא נוסו על בעלי חיים. לחברים בפורום תינתן הנחה של 15%. פרטים במסר.
 

meduza74

New member
../images/Emo126.gifמדבקות לקישוט קירות בחדרי ילדים../images/Emo23.gif

אתן מוזמנות לאתר שלנו (פאנקידס) שבחתימה - מדבקות ובורדרים מקסימים לקישוט חדרי ילדים ותינוקות. אם יש שאלות - ניתן כאן בפורום, או במסר או במייל [email protected] או בנייד 054-3057006 המדבקות מתוקות להפליא, איכותיות ומשתלבות נהדר גם על קיר צבעוני (השוליים שקופים) - יש ה-מ-ו-ן דגמים : חיות, דובונים, מכוניות, טרקטורים, פרחים, פרפרים ועוד ועוד 5% הנחה למזמינות בעקבות הפרסום בפורום !! תודה על הבמה שניתנה !
 

ד פ נ א

New member
אולי יש כאן תופרת שמעבירה קורסי תפירה../images/Emo35.gif

או מישהי מכירה חוג בסיסי ביותר? תודה.
 
למעלה