XD

danishki

New member
XD

כולכם אמרתם שזהו השיר המכוער ביותר של גאנס, ולא הכרתי אותו. הרגשתי חור בהשכלה, בושה וחרפה. ו, MY WORLD פשוט גרם לי לצחוק. אשכרה פרסומת לRC קולה, חחח, זו האסוציאציה שלי עם זה. :D
 

CyberP

New member
אם כבר פתחת את הנושא

אני אשמח אם נפתח איזה דיון קטנטן על השיר הזה. יש מישהו שאוהב את השיר? או לפחות לא שונא אותו? כשהשיר מגיע בדיסק, מישהו לא מעביר? מה אתם חושבים שהייתה המטרה/הרעיון מאחורי השיר הזה?
 
נראה לי אני היחידי שאוהב אותו

השיר הזה לדעתי הוא שיר לא פחות משאר השירים, ואני לא מעביר אותו!
הוא נשמע יותר טוב בתקליט אגב חח לדעתי הוא מתאר מצב של אי שפיות וכאוס רגשי ומנטאלי..וכפי שאנחנו יודעים אקסל לא הבנאדם הכי שפוי. בזמנים מסויימים אני יכול להזדהות אפילו עם השיר הזה.
 

hofri10

New member
אין ממש מטרה לשיר הזה

אבל יש להקות שעושות שירים מוזרים בשביל לתפוס מקום באלבום, לדוגמא רד הוט שבאלבומים הראשונים שלהם היו כמה שירים מאולתרים באורך דקה-דקה וחצי שהם סתם מנגנים משהו... אולי המטרה הייתה לעגל את מספר השירים באילוז'נס אבל אז כבר עדיף להכניס את קראש דיאט... קיצר אין לזה הסבר.
 

CyberP

New member
אני לא חושב שזה סתם

אמנם יש פילרים באלבומים... וגם באילוז'נס יש. אבל היה להם כבר מספיק שירים... ולדעתי שיר כזה מוזר, אם זה היה פילר, כבר היו מכניסים שיר אחר. יש לו מטרה לשיר הזה. כוונה כלשהי.
 
אם אני זוכר נכון זה שיר

על צ'ארלס מנסון. מי שמכיר את הדמות, אז כנראה יכול להבין למה השיר ככה
 

CyberP

New member
לינק למקור כלשהו?

אני זוכר מאוד במעורפל שגם אני קראתי על זה איפשהו ואני לא מצליח להזכר. אולי נהיה לנו קצת סלט בראש, כי יש שיר של צ'ארלס מנסון בסוף Spaghetti Incident?....
 
וואלה

אין לי. גם אני זוכר במעורפל.. חבר אמר לי בתקופה של התיכון.. אולי אפשר לפי הליריקה להבין משהו
 

otlumak

New member
אני רק שומע את ה-"you" ואני כבר לחצתי להעביר

להעביר שיר חחחח
 
למעלה