כן, גם אני שמתי לב שקצת מת פה

פששש

גאון! עלית על זה לבדך? מן הסתם שאומרים להוסיף לפייסבוק מביאים גם את השם.
 
נפקדת

סתם לא שם- איילת הרפז גיל- 19 שיר אהוב של גאנז-משתנה בהתאם לתקופה, בינתיים my michelle שיר שנוא- down here on the farm למרות שגם my world מחורבן בהחלט. מה נראה להם?? דברים שקשורים לגאנז ברשותי- חולצה, נייר עטיפה, בתקווה שבקרוב גם כרטיס להופעה... אין לי תמונה שקשורה לגאנז- אבל הנה תמונה של האוגר שלי, הוא מזה חמוד.
 
אההה! השגתי חפץ גאנז חדש!!

תראו תמונה- זה מין ספר/ מגזין על גאנז עוד לא הספקתי להתעמק בו.. זה נחמד? מישהו נתקל בזה?
 

CyberP

New member
מה זה הדבר הזה?

נשמח לקצת הסבר על התוכן ואם לא קשה אז גם סריקות/צילומים.
 
אין נושא

מרפרוף כללי זה מין ראיון גדול עם הלהקה, אבל עוד לא קראתי [שבוע הבא יהיה יותר זמן] מלא תמונות ממש יפות, רשום שזה תמונות מהtour של use your illousion אבל יש עוד הרבה מפורסמות, כתב את זה אחד בשם eddy mcsquare. נראה שזה יצא ב89/90/91. the story of the band's begunnungs on the la street scene how gnr lured records companies with their explosive live shows and streets suss the full story of izzy stardlin;s dramatic departure from the group how gnr appeared at the freddie mercury benefit show quotesfrom all the band scores of colour and b&w pictures of gnr in action' including new shots from wembley stadium full uk discography זה ציטוט של מה שכתוב מאחורה אין בעית זכויות יוצרים עם להעלות לפה תמונות מהספר הזה? לא שאכפת לי סתם שאף אחד לא ימחוק אותן או משו? מצאתי את זה בחנות ספרים יד שנייה בקינג ג'ורג' תל אביב.. באגפי מוזיקה יש מלא דברים מגניבים שווה להעיף מבט!
 

redbull007

New member
מתפקד חדש

שם: jacky גיל: 18 עיר: מרכז ראשון שיר אהוב: בלדה - estranged רוק rocket queen -> אחכ november u could be mone שיר שנוא של גאנז (חוץ מMy World): בטח new rose דברים שקשורים לגאנז שברשותי: כל האלבומים עד שנשרטו - אז כלום
 
למעלה