אין מה לעשות.

נטע, את לא חולקת עלי ואני לא חולק עליך.

גם הגברים הם לא מתנה. הן גברים והן נשים משועבדים למציאת חן בעיני בן המין השני. השאלה עד כמה אדם מוכן לשעבד את עצמו למען הדבר הזה המתקרא "אהבה". אומרים אהבה יש בעולם.... כתב ביאליק.... ואכן יש אהבה בעולם, אבל לא בקטע של גבר - אישה. שם היא מאוד נדירה. אהבה תלויה בדבר איננה אהבה. מה שמתחיל בשיחה פלסטית ולא טבעית בבית קפה עם גבר שדי לו במבט של שבריר שניה כדי לשפוט אישה לשבט או לחסד על פי המראה שלה בלבד ועם אישה ששואלת "כמה חדרים יש לך בדירה?" - מהדבר הזה אין הרבה סכוי שיתפתח משהו טוב. כל הסטיריאטיפים הבנאליים ביותר הן על גברים והן על נשים בקטע הזה פשוט נכונים.
מישהי אמרה לי שהמשיכה של גברים לחזה הנשי היא חולנית. אני מסכים איתה. אבל לדחוף לשם סיליקון כדי לרצות את הגחמה הגברית הזאת זה עוד יותר חולני.
הייתי מציע לאישה לצפצף על קפריזות גבריות ולצמצם הוצאות על יופי ועל נתוחים שאין בהם שום צורך רפואי. אם היא כבר תשיג עם זה משהו.... הרי ידוע שבוכים יותר על תפילות שנענו מאשר על תפילות שלא נענו.
בהצלחה לכולם.
 
אין מה לעשות.

אישה קונים בכסף. פמיניזם וקדמה מודרנית מזויפת לא ישנו מנטליות אנושית שטבועה בנו גנטית מאז ימינו במערות. האדם לא עבר שום שנוי אבולוציוני מאז ימיו במערות.
מה שיפה בפתגמים בערבית הוא שהם לא מתיפייפים ומנותקים מתקינות פוליטית מזויפת. مع فلوس - بنت السلطان عروس. עם כסף - בת הסולטן כלה שלך. עם כסף - תקנה גם את אהבתה של בת הסולטן.
אני מבקש להזכיר שהכוון של תווית ה"קמצן" הוא מן האישה אל הגבר. וזה גם הכוון של שאלה כמו "כמה חדרים יש לך בדירה" שנשאלת בדקות הראשונות של הפגישה הראשונה.
 

מילי1991

New member
תלוי

חייבת להיות מציאת חן בסיסית
הערכה
ונגיד שיש את 2 אלה...
אז גם כדאי שיתחילו על נקי ובלי הקפדות שעשויות ללוות אותם, כל החיים, לצוץ פעם בכמה זמן...זאת בהנחה שהם מכירים מלפני
במצב הנ"ל, זה דבר קשה שאני לא יודעת אם אפשרי בכלל להתגבר עליו או כדאי להכנס אליו מראש
 
למעלה