מפחד מזוגיות

יערה956

New member
מפחד מזוגיות

אני בת 38 גרושה עם ילד יצאתי עם בחור בן 29, 4 חודשים, היה לנו קשר מדהים.לפני כמה ימים הוא החליט לסיים את הקשר כי הוא מפחד מאוד בגלל שיש לי ילד.מה אפשר לעשות בכדי להרגיע את הפחדים שלו
 
מפחד מזוגיות

שלום יערה956,
יכול להיות שאכן היה לכם קשר מדהים והוא חש שהוא מתחיל להתאהב בך ולכן הוא נבהל . הוא מלכתחילה התחיל לצאת איתך וידע על מצבך ועל זה שאת אמא לילד. הוא היה כן איתך כשאמר לך שהוא מפחד מאד.
אני חושבת שאם את רוצה להמשיך את הקשר וזה חשוב לך זה לא יעזור לך להרגיע את הפחדים מבלי לעשות איתו שיחה ולהקשיב לו ולשמוע מה הפחדים שלו . אבל בהקשבה תנסי גם להבין ולא לתת מייד פתרון כי הפחדים לפעמים הם רציונליים ולעתים הם לא רציונליים וזה אינדבדואלי. אחרי שתקשיבי לו ותנסי לגלות הבנה תוכלי גם את לשתף אותו (אם יש גם לך) על חששות או פחדים שיכולים להיות קשורים לזוגיות או לדברים נוספים.
בכל מקרה גם באותה שיחה תוכלי לדבר באופן פתוח על כמה טוב לך בקשר ואת הדברים שעושים לך וכנראה גם לו טוב בקשר ביניכם. להערכתי ,את תחושי אם זה משהו שיכול להיבנות או להמשיך למרות החשש שלו ווגם שלך,אם כן אז להמשיך ולהכיר אחד את השני ולבדוק את ההתאמה כרגע בלי יותר מידי לחשוב על העתיד אלא באופן שיקרב ביניכם.

אם יהיו לך עוד שאלות אשמח לענות
 
למעלה