טיפים לדייט ראשון

זו הזדמנות לתקן בהזדמנות אחרת שתבוא, אבל אולי זה לא אבוד

אולי דווקא יזדהה איתך..אל תפסלי בגלל זה..אין נוסחת קסם
 
טיפים לדייט ראשון



טיפים לדייט הראשון
הדייט הראשון אינו קל. הוא עשוי להיות מורכב מרגעים של שתיקה מביכה, פחד מפני פירור מזון תקוע בין השיניים, תהייה אם העצבנות מורגשת, מחשבה על משפט שנאמר, ועשוי להישמע טיפשי, והכי גרוע, הניסיון לחשוב על מה בכלל כדאי לדבר. להלן מספר טיפים להתנהלות רגועה וטבעית בדייט הראשון, הנושאים המושלמים עליהם ניתן לדבר, ושיטות לעורר שיחה אינטלקטואלית, רגשית וחיובית, המובילה לפגישה שנייה.
לא לדבר על האקס יותר ממספר דקות.

למה? מפני שאנשים יוצאים לדייט מתוך ציפייה להיכרות חדשה ומבטיחה. הדבר האחרון שהם רוצים הוא לחיות מחדש יחסים כואבים, לשמוע תלונות על בן הזוג לשעבר ולנתח ביחד את מערכת היחסים השייכת לעבר. במילים אחרות, האדם עמו נפגשת לדייט, אינו מעוניין לשמוע על האקס שלך, או על געגועיך אליו או אליה, או על השיטות "המתוחכמות" בהן נקטת כדי "להימלט" ממערכת היחסים האחרונה שלך.
"למה לי פוליטיקה עכשיו?"

אין צורך להביא את ביבי נתניהו לדייט הראשון. אנשים עשויים להיות רגישים לדעות הפוליטיות שלהם ולהיעלב אם האדם עימו הם נפגשים אינו שותף לדעותיהם. במקרה של חילוקי דעות, דייט ראשון תמים עשוי להתלקח במהרה לוויכוח פוליטי נוקב ומיותר.
ואם כבר פוליטיקה, אז אקטואליה.

מלבד העובדה ששיחות על אקטואליה גורמות לאדם להישמע אינטליגנטי יותר, אדם בעל ידע נרחב נתפס כאטרקטיבי ומעניין יותר. בנוסף, נושאים אלו מציתים ניצוצות שיחה מעניינת ומתחשבת. כך שלמרות שאתם עסוקים, ואין לכם זמן לצפות בחדשות או לקרוא עיתונים, השקיעו לפחות רבע שעה ביום לדפדף בעיתון או לקרוא את החדשות באתרי החדשות השונים.
משפחה היא נושא נהדר לשיחה.

השיטה הטובה ביותר להכיר מעט יותר לעומק במהלך הדייט היא לשמוע סיפורים קלילים על המשפחה והאנשים הקרובים. כשאנשים מדברים על יקיריהם, עיניהם נוצצות והבעת פניהם מתרככת. לעיתים הבעות פנים אלו מספרות את כל מה שיש לדעת על סוג האדם עימו נפגשים.
כשלא מרוצים ממקום העבודה. אין צורך לדבר על כך.

קיימים שני סוגי אנשים: אלו שיוצאים לעבודה רק על מנת להביא הביתה משכורת, ואלו שמבצעים את עבודתם מתוך תשוקה אמיתית. לכן כשאדם אינו מרוצה ממקום עבודתו, הוא יכול לדבר במהלך הדייט בקצרה על תפקידו, ולהרחיב יותר על תחביביו או תחומי העניין שלו בשעות הפנאי. דרך אגב, אין שום דבר רע באנשים שעובדים עבור משכורת בלבד ואין צורך לשפוט אותם, אלא שכשיוצאים לדייט, מומלץ לדבר על נושאים מהנים ולא אומללים.
תחביבים, תחומי עניין וטיולים.

נניח שרק עכשיו חזרת מטיול בספרד, או שיש לך טיול מתוכן לסין, או שרק התחלת לעשות יוגה ואתה אוהב את זה. כל העניין בדייט הראשון הוא להבין אם מדובר באדם עימו רוצים להיכנס למערכת יחסים, ולנסות למצוא את ההיבטים המשותפים.
סקס.

פשוט אין צורך, דחיפות או חשיבות לדבר על נושא זה דווקא בדייט הראשון.
אבל על אהבה תמיד כדאי לדבר.

להניח את הקלפים על השולחן. להגיד מה רוצים ומה לא רוצים. אם אחד הצדדים מעוניין להיות נשוי בתוך שנה, אולי לא כדאי לקרוא לילד זה בשמו המפורש, אלא לומר משפט בסגנון "אני רוצה להתאהב באמת". יש להפעיל שיקול דעת אישי בכל מצב, אך לשמור על כנות.
הטיפ הטוב ביותר הוא פשוט להיות עצמך, ולשמור על אותנטיות.

לדבר על הדברים שאתה אוהב בעצמך, תשוקותיך, ליבך, ההומור שלך, וכל נושא שיגרום לצד השני לרצות לפגוש אותך שוב.
 
שלום דוריטוס

שאלה מעניינת שאלת
אבל אין מרשם לכמה דייטים צריך לצאת בכדי לדעת שהבחור בשבילך .
ראשית, חשוב שתהיה לך כימיה עם הבחור ושלבחור תהיה כימיה איתך. יש כאלו
שלוקח להם די מהר להיכנס לקשר ולהמריא איתו ויש כאלו שזה עניין של זמן.
אם מעניין לצאת ועדיין לא חשים רגש אבל בכל זאת הקשר זורם ויש נושאי שיחה מעניינים ואין משהו שצורם או מרחיק בבחור או בבחורה שיוצאים איתו/ה אז לעתים הדברים מתבשלים לאט ואז כמו חמין- "התבשיל יוצא טעים".
אחר כך אחרי שטוב ביחד ממשיכים להכיר את החברים של הבן זוג ומוצאים עוד עניין או געגוע לביחד וזה פשוט קורה.

בהצלחה
 
למעלה