בגידה ופרידה

supernoav27

New member
בגידה ופרידה

שלום אבקש ייעוץ מה לספר לילדים יש לי 3 בגיל ההתבגרות 15,16, 18
בעלי התוודה על רומן הוא רוצה לשקם את היחסים אני בעקרון גם אבל רוצה תקופת פרידה של לפחות חודש כדי לעכל את הדברים ולחשוב
מה אתם ממליצים להגיד לילדים.
תודה
 

אמרלדה

Active member
ההמלצה שלי היא:

ילדים בגיל כזה מאוד נוחים להיפגע ומאמינים במערכת ערכים שקשה לשקם אותה אם היא נפגעת.
&nbsp
לכן, מאוד הייתי ממליצה לא להכניס את נושא הבגידה/הרומן/האישה האחרת לשיחה אתם. זה לא עניינם. ויותר מזה - הם צריכים להמשיך לכבד את אביהם גם אם לא תצליחו בשיקום. הם זקוקים לו. אם יתבררו להם הדברים בהמשך מתוך המציאות, זה סיפור אחר. עכשיו לא.
&nbsp
לטעמי, צריך לשבת כולם ביחד, ובעלך צריך לדבר. זה "עליו". הוא צריך לספר שיש ביניכם חילוקי דעות ובעיות קשות, ואתם לא יכולים ולא מסוגלים כרגע לגור ביחד. יחד עם זאת, שניכם אוהבים אותם מאוד, ואף אחד מכם לא מפסיק להיות הורה שלהם. אז החלטתם להיפרד לתקופת-מה כדי לנקות את הראש ולבדוק מה אתם רוצים באמת.
&nbsp
אמרו להם שאתם יודעים שזו תקופה קשה, של חוסר ודאות, והיא קשה גם לכם. שאתם יודעים שיהיה להם קשה בגלל חוסר הוודאות הזה, והם יכולים לבוא ולדבר על זה עם כל אחד מכם. אבל זה המצב.
&nbsp
ועכשיו, לגבי ה"לחשוב" שלך - 1. חודש זה כלום זמן.
2. לחשוב על ריק לא יביא אתכם /אותך לשום מקום.
כי צאי וחשבי: למה הוא הגיע לזה? משהו היה חסר לו בבית. מהו? או שמא זה האופי שלו? או משהו שהוא ראה בביתו והתייחס אליו בטבעיות? - לא. את לא יכולה לענות על כל השאלות הללו לבד.
לכן, החשיבה צריכה להיות בעזרת בעל מקצוע: או בטיפול זוגי, או בטיפול פרטני שלו, על עצמו, שילמד אותו כמה דברים. רק אחרי תזוזה רצינית וטיפול רציני של חודשיים שלושה אפשר לקבל החלטה רצינית, שבה לא תיפלו לאותו בור. בהצלחה.
 

supernoav27

New member
תודה

תודה רבה על ההמלצות לא הייתה כמובן כוונה להתמודד לבד ברור שיש צורך בייעוץ זוגי
יחד עם זאת ההחלטה על הפרידה קשה מאוד כיוון שמערכת היחסים בינינו היתה מעולה בכלל זה גם בהתמודדות עם קשיים אחרים בזוגיות תמיד דיברנו על הכל ופתרנו את העניינים והיינו חברים מאוד טובים ושותפים מלאים בגידול הילדים ובניהול הבית, לכן המעשה כל כך הזוי ובלתי נתפס וגם הוא מאוד מאוד מצטער ואומלל
השאלה האם במצב כזה נכון להיפרד או שאפשר לנסות לשקם בלי להיפרד? למרות שכרגע הכל טרי ואני לא מסוגלת לנהל שיגרה כלשהי איתו
אנחנו ביחד 25 שנה
תודה!
 
בגידה ופרידה

שלום יקירתי !!
את בעיצומו של משבר מאד קשה ומאד כואב בזמן כזה הרבה מחשבות מסתובבות בראש ,הרבה רגשות קשים, תחושות של כעס,בלבול,החלטות שנלקחות ויום או שעה אחרי תחשבי על החלטה אחרת.כל זה כי כעת את חשופה את כואבת וקשה לך להאמין שזה קורה לך.אם החלטת ללכת לטיפול זוגי והוא מביע רצון אז אני מציעה לך לא להיות נמהרת ולא להיפרד אלא לנסות קודם כל ללכת ביחד לטיפול שבו יינתן לך הרבה מקום לכעס,לעצב,להסברים וגם לקבלת הסליחה אם תחליטי שאת מסוגלת. בנוגע לילדים יש לך ילדים גדולים ואין לי ספק שהם מרגישים מה שקורה בבית. אין צורך לערב אותם מה סיבת הקשיים ביניכם. אבל אם ישאלו אז אפשר לאמר שאתם עוברים תקופה לא פשוטה וזה לא שייך אליהם ואתם עובדים על זה.
טיפול מאד יעזור לכם ולשם כך נועד טיפול שמאפשר הקשבה, הכלה, התבוננות
וקבלת החלטות.

אם תרצי להתייעץ ןלשתף את מוזמנת
 

אמרלדה

Active member
אם זאת השאלה אז ברור שעדיף לנסות קודם טיפול זוגי.

דווקא היחסים הטובים ביניכם בעבר נותנים לזה סיכוי.

יחד עם זאת, אל תנסו, וזה ממש לא יילך, לפתור את זה גם הפעם לבד.

ומסתבר, יקרה, וסליחה שאני אומרת זאת, שלא הייתם חברים כל כך טובים
כפי שחשבת.
 
לי נשמע כאילו את לא "באמת" רוצה את הזמן לבד

אלא מרגישה שזאת דרכך להראות שאת לא "פראיירית" וגם קצת לנקום בו ולא לתת לו מיד את מה שהוא רוצה (למרות שכעיקרון זה גם מה שאת רוצה).
להיפרד פיזית עושים כאשר את במצב של "לא יכולה לראות את הפרצוף שלו מרוב זעם, כעס ועלבון" ולי לא נראה שאת הטיפוס.
בשביל לחשוב על הדברים "לבד" אין צורך להיפרד פיזית. אפשר ללכת לטיפול פרטני ולשלב עם טיפול זוגי. עם טיפול אפשר לשקם מבפנים, בלי "לזרוק" אותו מהבית ועדיין לא בהכרח לצאת "פראיירית" או הצד החלש במשוואה.
 
למעלה