כמה שאלות קטנות לגבי עיצוב אתר וורדפרס

תומאס

New member
כמה שאלות קטנות לגבי עיצוב אתר וורדפרס

החלטתי שהאתר אינטרנט שאני רוצה, ייבנה בוורדפרס.
אין לי כוונה לבנות בעצמי אלא לקחת חברת בניית אתרים או פרילנסר.
השאלות לגבי העיצוב:
1. האם יש טעם לקחת מעצב או שממילא יש תבניות עיצוב ורק צריך לבחור איזו מתאימה?
2. אם עדיף לקחת מעצב - האם זה חשוב שזה מעצב שבונה האתר מכיר אותו ועבד איתו בעבר? ככה שהכימיה והעבודה תזרום בקלות? או שיותר חשוב שזה מעצב שאהבתי את העבודות שלו?
 
תלוי מה את רוצה

1. תלוי מה את רוצה ומה התקציב - ניתן להשתמש בתבניות מוכנות, יש אלפים מהן - ברשיונות שונים (חינמיות-חופשיות, חינמיות-לא חופשיות, בתשלום-חופשיות, בתשלום-לא חופשיות...), ועל כל תבנית אפשר "להלביש" תוספים שונים שמשנים את התוצאה הסופית או מוסיפים פונקציונאליות כזו או אחרת. אם תמצאי תבנית שהיא לטעמך - חסכך הרבה כסף (מעצב יעלה גם תשלום למעצב, וגם תוספת לבנאי שייצטרך לבנות תבנית מותאמת או להתאים תבנית לדרישות המדוייקות). מצד שני, תוכלי להגיע לתוצאה "יותר מדוייקת" לטעמך.
2. החשוב ביותר הוא שתאהבי את העבודות שלו (חשוב במידה כזו, שייתכן מאד שכדאי לך לבחור את הבנאי על פי הכימיה עם המעצב ולא הפוך).
 

תומאס

New member
כלומר המעצב יותר חשוב מבונה האתר?

אז לבחור קודם מעצב ורק אז לבחור בונה אתר?
אבל איך אני יכול לדעת אם אני בכלל צריך מעצב או יכול להסתפק בתבניות המוכנות?
 
לא זה מה שאמרתי.

שניהם חשובים באופן שונה. אם העיצוב מאד חשוב לך, אז המעצב חשוב לך מאד. בד"כ אנשים עובדים בשיתוף פעולה, ולכן כדאי לבחור צוות. (אם כי מפתח טוב ומעצב טוב יוכלו לעבוד יחד, גם אם מעולם לא עשו זאת).
בקשר לתבניות - תסתכל מה יש בשטח, נסה לגגל "דוגמאות תבניות אתרי וורדפרס", אם יש משהו דומה למה שאתה רוצה - "קיבלת". אם לא - האם יש לך כוון מוכן? אם כן - "צייר" אותו, ופנה לבונה אתרים, עם הנסיון של חלק מהאנשים פה, סביר שימצאו עבורך משהו "מספיק קרוב", ויוכלו להמשיך משם ("תבנית בת" או אפילו למצוא תבנית ניתנת להתאמה לרצונך).
אם אין לך רעיון מוכן בראש - קודם כל מעצב, להחליט מה רוצים. ואז מפתח (יתכן מאד שימצא את זה "כמעט מוכן", או שיצטרך לעבוד קשה).
&nbsp
 
למעלה