כמה שאלות טכניות ושאלה לגבי עלויות משוערות

nando

New member
כמה שאלות טכניות ושאלה לגבי עלויות משוערות

מצאתי אתר אינטרנט מחו"ל שמוצא חן בעיניי ושהצלחתי לשכפל באמצעות אחד הכלים שיודעים להוריד אותו בשלמותו.את השכפול העלתי לשרת apache2 ואהצלחתי לגלוש בו היטב, (כלומר השרת הגיש דפים ורינדר אותם כמו במקור, כולל כל ה assets).

אני מעוניין "לאמץ" את האתר כמובן, שמסיבות פונקציונליות ולא מתוך רצון לעשות פישינג, לכן יהיה צורך לבצע בו שינויים במראה בחלק מן ה meta data שינתקו את הזיקה שלו מן המקור.

האתר במקור הוא רב לשוני התומך בשפות לטיניות בלבד, כלומר, התמיכה היא רק ב- LTR ברצוני להוסיף תמיכה ב RTL מתוך כוונה לאפשר עברית. אשמח לקבל מידע על התהליך.

תודה לעונים!
 
הורדת דפים סטטיים ..

אני מקווה שהכוונה לצרכי לימוד בלבד. כיום באתרים מקובל להשתמש בכלים בצד שרת (דוגמת wordpress ואחרים) שיוצרים את הHTML תוך כדי בקשה.
&nbsp
המרה לRTL באתר "נורמאלי" תתצבע ע"י הוספת קוד CSS רלוונטי (בו יוצרה מאפיין הRTL לאלמנטים הרלוונטים), ומשלוח שלו במקום הCSS המקורי על פי הצורך (כניסה של משתמש שבחר "עברית" כשפה, לדוגמה).
&nbsp
בד"כ יהיה צורך לבצע גם שינויים מבניים באתר (נניח - "הקודם" באנגלית הוא עם חץ שמאלה, בעברית הוא יהיה עם חץ ימינה), ושינויי מיקום (אותו חץ של "הקודם" צריך להיות בעברית בצד ימין של המסך).
&nbsp
לפעמים, אם האתר המקורי השתמש בכלי מודרני ובתבנית שניתן לקנות, יהיה זול יותר להשתמש באותו הכלי, ולקנות את אותה התבנית (לבדוק אם יש לה תמיכה בRTL), מאשר להמשיך בדרך בה הלכת.
 
למעלה